Yuan digitale da esse realizatu à i Ghjochi Olimpichi d'Invernu di Pechino 2022

Yuan digitale da esse realizatu à i Ghjochi Olimpichi d'Invernu di Pechino 2022

Yuan digitale da esse realizatu à i Ghjochi Olimpichi d'Invernu di Pechino 2022

Pechino hà iniziatu un scenariu pilotu di utilizà a valuta digitale cinese, o e-CNY, durante l'Olimpiadi Invernali 2022. U Bancu Populare Chine (PBOC) hà annunziatu chì a custruzzione di tutti i scenarii di pagamentu digitale in yuan hè stata cumpletata in l'uffizii di u Cumitatu d'Organizazione di Pechino per i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi Invernali 2022.

L'infrastruttura di tutti i scenarii di pagamentu per i posti in a zona di cumpetizione di Zhangjiakou in a pruvincia di Hebei hè stata cumpletata, è i cuntratti sò stati firmati o arrangiamenti fatti cù i cummircianti per scenarii di pagamentu in altri posti in a regione.

I cunsumatori puderanu aduprà e-CNY per via di l'applicazioni di portafogli installate nantu à i so telefoni mobili o per mezu di portafogli fisici in forma di smart watches, guanti da sci o badge wearables per risponde à e so diverse esigenze.

L'utilizatori puderanu facilmente riceve è apre portafogli di yuan digitale in filiali di u Bank of China, macchine self-service è certi alberghi durante i prossimi Olimpiadi. e-CNY hè a versione digitale di a valuta emessa da u PBOC è operata da l'operatori autorizati. U sistema e-CNY hà u scopu di creà una nova forma di RMB chì risponde à a dumanda di u publicu di soldi in l'era di l'ecunumia digitale.

Pò esse ancu usatu in i lochi turistici.

Duranti l'Olimpiadi Invernali di Pechino, i cunsumatori anu utilizatu u yuan digitale micca solu in i posti; Serà ancu largamente utilizatu per diversi servizii cum'è u trasportu, l'alimentariu, l'alloghju, i shopping, i viaghji, a salute, i telecomunicazioni è l'intrattenimentu. Per esempiu, l'infrastrutture chì sustenenu i pagamenti in yuan digitale sò state preparate in attrazioni turistiche cum'è a Grande Muraglia di Badaling, u Museu di u Palazzu è u Vechju Palazzu d'estiu.

Da u 22 d'ottobre, un totale di 140 milioni di portafogli persunali sò stati aperti per u yuan digitale, secondu e dati ufficiali. U yuan digitale hè statu lanciatu in 10 cità, cumprese Pechino, Shanghai è Shenzhen. L'e-CNY, induve i cunsumatori ponu pagà cù a nova forma RMB in ristoranti, stands è vending machines, hè statu ancu utilizatu à a 4a Fiera Internaziunale di Importazione Chine in u Novembre.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*