Raccomandazioni dietetiche da un dietista per l'annu 2022

Raccomandazioni dietetiche da un dietista per l'annu 2022

Raccomandazioni dietetiche da un dietista per l'annu 2022

U dietista specialista Elif Melek Avcı Dursun hà dichjaratu u 2022 cum'è "l'annu di a perdita di pisu" è hà dettu: "Entra in l'annu novu cambiendu i vostri abitudini alimentari. Cunsumate 3 litri d'acqua à ghjornu, fate attenzione à una dieta equilibrada. Assicuratevi di fà una lista di shopping quandu andate à u mercatu è ùn esce micca da a lista di u mercatu, salvu chì avete bisognu. U cunsumu di frutti è ligumi di stagione facilita a gestione di pisu. Preferite noci crude, cunsuma u pesciu 2 ghjorni à settimana ", disse.

Elif Melek Avcı Dursun, u fundatore di Dietema Nutrition Diet Counseling Center, hà fattu suggerimenti per quelli chì volenu perdiri pesu, pocu ghjorni prima di l'annu novu. Dursun, chì hà stabilitu un scopu per l'annu novu, hà cunsigliatu per agisce cù u mottu "Prometta, perde u pesu, chì 2022 sia u vostru annu".

"PENSATE 2022 COME UNA NOVA PAGINA PER PERDERE PESO"

Notendu chì l'aventure di dieta duranu solu uni pochi di ghjorni, Drsun hà dettu: "Cambiendu i vostri abitudini alimentari in l'annu novu, pudete fà l'attu di manghjà più sanu. L'impurtante hè a sustenibilità. Avemu da cambià i vostri abitudini in tutte e tappe, da a compra di l'alimentariu à i metudi di cucina, da i mudelli di dorme à u cunsumu d'acqua. Allora serà più faciule per perdiri pesu. Quelli chì volenu perdiri pesu anu da pensà à u 2022 cum'è "una nova pagina per perdiri pesu".

"CUNSUMU 3 LITRI D'ACQUA GIORNU, FAI 300 PASSI À L'ORA"

Dursun hà cunsigliatu à quelli chì volenu perdiri pesu à stà in lettu finu à 23:00 ogni ghjornu è pruvate à dorme. U dietista Dursun hà dettu: "U cunsumu 500 calori di più in media in i ghjorni chì sò privati ​​di u sonnu" è hà cuntinuatu cusì:

"Consumu 200 ml d'acqua per ora; Fate questu finu à 3 litri à ghjornu! Ùn cunfundite a sete cù u desideriu di manghjà è cura di una dieta equilibrata. Beie 2 tazzi di tè biancu ogni ghjornu. I polifenoli in u tè biancu sò una fonte impurtante per mantene u metabolismu vigoru. Duranti e vostre ore attive di u ghjornu, fate 300 passi veloci ogni ora ".

"ÙN ESCI DA A LISTA MERCATA"

Dichjarà chì a compra di l'alimentazione hè un fattore impurtante in l'aumentu di pisu, Dursun hà dettu: "Quandu andate à u mercatu, assicuratevi di fà una lista di shopping è ùn esce micca da a lista di u mercatu, salvu ùn avete bisognu, è ùn cumprà micca. cibi micca listati. Tuttu ciò chì entra in a cucina hè definitu cunsumu un ghjornu, chì significa pesu supplementu. Per quessa, ùn cumprà micca cibo innecessariu, junk food o cibi dannosi da u mercatu.

"REDUCE L'ALIMENTAZIONE ANIMALE"

Nutendu chì u cunsumu di l'alimenti animali deve esse ridutta per perdiri pesu, Dursun hà dettu: "In particulare i grassi saturati sò strettamente ligati à a resistenza à l'insuline è à e malatie cardiache. Inseme cù l'obesità, pò causà un attaccu di cori. Aumente u cunsumu di frutta è verdura à 5 porzioni. A maiò parte di i bisogni di vitamini, minerali è fibre di ogni ghjornu sò scontri da l'alimenti in stu gruppu. U cunsumu di frutti è ligumi, in particulare in stagione, facilita a gestione di pisu.

"Mangia NOCI CRUDE, MANGIA PESCE, REDUCE SALE"

Dicendu chì u cunsumu di sali deve esse limitatu, Dursun hà dettu: "Preferite noci crudi. I noci arrustiti è salati cuntenenu quasi 10 calori d'energia per 50 grammi. U cunsumu incontrolatu pò causà rapidu guadagnu di pisu. Cunsumà pesci di mare 2 ghjorni à settimana. Perchè parechji nutrienti chì stimulanu l'immunità cum'è omega3, seleniu è zincu si trovanu in i frutti di mare. Questi cibi aiutanu ancu à diminuite u colesterolu prutegge a salute cardiovascular. Aduprate solu a mità di una cucchiara di salinu quandu cucini l'alimentu. U cunsumu altu di sali pò causà ipertensione è aumentu di l'appetite. Pudete aghjunghje sapori à i platti aghjunghjendu u limonu è l'acitu invece di u sali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*