Dopu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas, a destinazione Erzincan Erzurum Kars

Dopu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas, a destinazione Erzincan Erzurum Kars
Dopu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas, a destinazione Erzincan Erzurum Kars

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "Ancu se e rete stradale avemu allargatu è l'attività di trafficu anu aumentatu di 19 per centu cumparatu à 170 anni fà, ci hè una diminuzione di 80 per centu in l'accidenti di trafficu. Statisticamente parlendu, salvemu a vita di 12 mila persone annu. Una vita ùn vale u prezzu, ma grazia à questi prughjetti, salvemu a vita di 12 mila citadini annu ".

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè ghjuntu à Erzurum per assistisce à l'apertura di i prughjetti finiti, hà assistitu à a Reunione di l'Assemblea Pruvinciale di Cunsigliu di u Partitu AK Erzurum in dicembre.

"U nostru scopu hè di purtà i treni à alta velocità à Erzurum è Kars"

Facendu dichjarazioni, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di purtà un trenu à alta velocità à Erzincan-Erzurum-Kars dopu avè finitu u trenu à alta velocità Ankara-Sivas in 2022, è hà dettu: "Avemu 20 prughjetti in corso. I seguitemu da vicinu. Li finiremu u più prestu pussibule è li daremu à a vita. Avemu una reta di ferrovia chì righjunghji 12 mila 800 chilometri. Aumenteremu e nostre linee ferroviarie assai, assai di più. U nostru paese hè statu introduttu à i treni d'alta velocità solu pochi anni fà. U nostru scopu hè di purtà i treni à alta velocità à Erzurum è Kars. Ùn vi preoccupate, dopu avè finitu u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas à a fine di u 2022, continueremu cum'è Erzincan-Erzurum-Kars. E ferrovie sò unu di i travaglii più costosi è longu chì necessitanu tecnulugia. Ci hè una Turchia in u settore ferroviariu chì pruduce a so propria tecnulugia ", disse.

"Canale Istanbul hè una necessità"

Nutendu chì ci hè una necessità in u crescente volume di cummerciale di Kanal Istanbul, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "A causa di u sviluppu di l'attività cummerciale in u mondu, l'aumentu di u voluminu cummerciale da 12 miliardi di tunnellate à 25 miliardi aumenterà ancu a dimensione di u periculu in u Bosforu. Siccomu ùn hè micca pussibule per tante navi per passà per u Bosforu, una strada alternativa à u Bosforu hè un must. Hè per quessa chì Turchia hà pianificatu stu prughjettu è a produzzione di strade di trasportu hà iniziatu ", disse.

"Salvemu a vita di 12 mila citadini"

Enfatizendu chì l'accidenti di trafficu anu diminuitu grazia à i mega prughjetti, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Anni fà, ci era una foto chjamata mostru di trafficu. Hè statu mostratu nantu à i TV in tutta a strada. A nutizia televisiva hà guadagnatu a vita nantu à e nutizie di accidenti di trafficu è morti. Fighjate, grazia à sti prughjetti, avemu fattu a ghjente scurdà di l'accidenti di trafficu. Ancu s'è e rete stradale avemu allargatu è a mobilità di u trafficu anu aumentatu da 19 per centu cumparatu à 170 anni fà, ci hè una diminuzione di 80 per centu in l'accidenti di trafficu. Statisticamente parlante, salvemu a vita di 12 mila persone annu. Una vita ùn vale u prezzu, ma grazia à sti prughjetti, salvemu a vita di 12 mila citadini annu. Salvemu 22 miliardi di dollari solu attraversu investimenti in autostrade ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*