U più grande torneu di E-Sports in u mondu hè in Istanbul in 2022

U più grande torneu di E-Sports in u mondu hè in Istanbul in 2022

U più grande torneu di E-Sports in u mondu hè in Istanbul in 2022

A "Global E-Sports Federation" (GEF), chì include più di 100 federazioni in u mondu, hà tenutu i primi "Global E-Sports Games" (GEG) in a so storia in Singapore. E-Sports stakeholder in u mondu sanu si sò riuniti è decisu chì Istanbul accoglierà u torneu 2022 di i Global E-Sports Games.

SPORT ISTANBUL, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà ricevutu a ricumpensa di e so iniziative per realizà i "Giochi E-Sports Globali" (GEG) in Istanbul. In dicembre 2022, l'ochji di l'amatori di e-Sports seranu in Istanbul. Istanbul accoglierà i Global E-Sports Games, chì si terrà per a seconda volta.

SPOR ISTANBUL Direttore Generale İ. Renay Onur, presidente di u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu Prof. Dr. Uğur Erdener, Vicepresidente di u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu Ali Kiremitçioğlu è u presidente di a Federazione Turca di E-Sports Alper Afşin Özdemir hà participatu.

GEG 2021 hà riunitu E-Sportsmen da parechji paesi diffirenti, in particulare i Stati Uniti, Cina, Gran Bretagna, Argentina, Brasile è Emirati Arabi Uniti. I tornei eFootball2021, Street Fighter è DOTA 22 sò stati tenuti in GEG 2. GEF hà dichjaratu chì l'ultimu ghjornu di l'avvenimentu, E-Sportsmen si riuniscenu l'annu prossimu, ospitati da Istanbul. Dopu à l'avvenimentu chì si terrà in Istanbul, GEG serà ospitatu da Riyadh in 2023, da Cina in 2024, da Emirati Arabi Uniti in 2025, è da USA in 2026.

À propositu di GEF

Fundatu in Singapore u 16 dicembre 2019, GEF hà più di 100 federazioni membri in u mondu. Cù più di 25 partenarii strategichi è cummirciali, GEF riunisce attori di l'industria di l'Esports.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*