Protocolu di Cuuperazione Firmatu per u Prughjettu Gastronomia Egea

Protocolu di Cuuperazione Firmatu per u Prughjettu Gastronomia Egea

Protocolu di Cuuperazione Firmatu per u Prughjettu Gastronomia Egea

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà firmatu un protokollu di cooperazione cù Izmir Commodity Exchange per u prughjettu di a Gastronomia Egea. U presidente parla durante a cerimonia di firma Tunç Soyer"Serà un prughjettu impurtante in u quale documentemu è capiscenu l'antica cultura agricula è alimentaria di l'Egeu è spartemu dinò cù u mondu per a preservazione di sta cultura. Cumplerà a visione di Cittaslow Metropol di Izmir è accumpagnarà u sviluppu di a nostra fiera Terra Madre Anadolu, a prima di quale si terrà in settembre 2022.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Izmir Commodity Exchange Chairman of the Board of Directors Işınsu Kestelli hà firmatu un protocolu di cooperazione per a creazione di un centru ligatu à a Gastronomia Egea. Parlendu à a ceremonia di firma di u prugettu, chì hè destinatu à esse un centru di attrazione in l'arena di a gastronomia naziunale è internaziunale è serà implementatu in u Palazzu storicu di a Borsa, u presidente Tunç Soyer "A gastronomia per İzmir ùn hè micca solu una pratica in cucina è trà a tavola. Cuminciamu a produzzione di alimentu sanu è diliziosu in l'Egeu quandu a sumente scontra a terra è l'acqua. Ùn hè micca pussibule di fà un alimentu diliziosu da l'alimentu chì avvelena a terra, cunsuma risorse d'acqua è sfrutta u travagliu di u pruduttori. Per quessa, vedemu u puntu di partenza di a gastronomia İzmir cum'è a lotta contru a miseria è a siccità in l'agricultura. Stu prughjettu, in u quale avemu cooperatu cù l'Izmir Commodity Exchange, serà un centru impurtante induve documentemu è capiscenu l'antica cultura agricula è alimentaria di l'Egeu è sparte cù u mondu di novu per a preservazione di sta cultura. Cumplerà a visione di Cittaslow Metropol di Izmir è accumpagnarà u sviluppu di a nostra fiera Terra Madre Anadolu, a prima di quale si terrà in settembre 2022.

Soyer: "Serà a finestra di l'agricultura Egea à u mondu"

Enfatizendu chì İzmir Agriculture, chì hè natu da a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" è chì a basa hè u sustegnu di i picculi pruduttori è di sementi lucali, viverà in questu centru è serà prumuvutu in u mondu, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì. : "Questu serà a finestra di millaie d'anni di agricultura Egea à u mondu. Cunnetterà a campagna è u centru di a cità, in più, u nostru passatu è u nostru avvene. Quandu u nostru pianeta sperimenta a crisa climatica, multiplicà a saviezza di u passatu per truvà suluzioni à i prublemi di u futuru. A realizazione di stu prughjettu sottu u tettu di u storicu Edificiu di a Borsa, chì hè diventatu u centru di u cummerciu agriculu in a nostra cità è unu di i simboli di Izmir, porta un significatu particulari. Vogliu ringrazià i gestori è a squadra di l'Izmir Commodity Exchange per avè stabilitu una unione di putere cusì preziosa cù a Municipalità Metropolitana di Izmir ".

Kestelli: "Uniscerà migliaia d'anni di cultura culinaria cù un mudellu di produzzione agricula ricca"

Dichjarà chì anu u scopu di fà İzmir è a Regione Egea una di e pochi destinazioni gastronomiche in u mondu cun un prughjettu chì deve esse realizatu cù un cuncettu assai largu da a produzzione à a marca, da l'educazione à l'attività promozionale, Işınsu Kestelli, presidente di u Cunsigliu di Scambio di Commodity di İzmir. hà dettu: "Cù u nostru prughjettu, a Regione Egea hè ricca di millaie d'anni di vita è cultura culinaria. Avemu u scopu di presentà u mudellu di produzzione agricula in u mondu integrendu veramente. Supportu a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Sindaco Tunç Soyer"Ti ringraziu", disse.

Parlendu di u palazzu storicu di a Borsa, chì serà u centru di u prugettu è una di e zone di applicazione, Işınsu Kestelli hà dettu: "U nostru palazzu storicu di a Borsa hà un postu assai impurtante trà i monumenti di İzmir. Cù l'effettu di u terrimotu chì avemu avutu l'annu passatu, u rinfurzà è a risturazione di u nostru edifiziu hè diventatu una necessità. Per questu scopu, avemu spustatu da Borsa Palace per furnisce i nostri servizii di borsa in un edifiziu diversu. Avemu pensatu à inizià i travaglii di risturazione è rinnuvamentu u più prestu pussibule. Ùn ci hè micca trasferimentu di u nostru bastimentu à alcuna istituzione. Dopu a rinnuvamentu, a rapprisentazione, l'ospitu è ​​l'attività di a Borsa di Merceria İzmir continuerà à esse tenuta in u nostru edifiziu. E rùbbriche per esse determinate seranu aduprate in diverse funzioni è prughjetti di u nostru Scambiu, cumpresu u nostru prughjettu gastronomicu. Inoltre, u nostru palazzu storicu di a Borsa serà rinnuvatu è serà più apertu à l'usu di u populu di Izmir, ospitendu attività suciali, culturali è educative ". Kestelli hà ringraziatu ancu u guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, per tuttu u sustegnu chì hà datu è darà à u Palazzu di a Borsa, chì u so prughjettu di risturazione hè statu finitu cù a Presidenza di Monitoraghju è Coordinazione di l'Investimenti di u Governatore di İzmir (YIKOB).

Köşger: "Felicitazioni à u turismu İzmir"

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà dettu: "Ci hè un legatu di 8 500 anni nantu à queste terre. Ci hè partitu à fà a nostra cucina, chì hè u residu di isse civiltà antiche, universale cù picculi tocchi è à offre à u serviziu di u turisimu. Pò esse benefiziu per u turismu Izmir è u so avvene ".

Quale hè assistitu ?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di protocolu. Tunç Soyer, İzmir Governor Yavuz Selim Köşger, İzmir Commodity Exchange Chairman Işınsu Kestelli, İzmir Metropolitan Municipality Secretary General Dr. Buğra Gökçe, İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Ertuğrul Tugay, İzmir Metropolitan Municipality Agricultural Services Dipartimentu Capu Şevket Meriç, İzmir Metropolitan Municipality Mayor Advisor Güven Eken, İzmir Commodity Exchange Council President Barış Kocagöz è membri di İzmir Board anu assistitu.

Scopu di u turismu è u sviluppu rurale

U prughjettu, chì servirà à tempu à u settore agriculu è gastronomicu, hà da scopu di cuntribuisce à u sviluppu di u putenziale turisticu qualificatu di a regione è di sustene u sviluppu rurale incuraghjendu a pruduzzione agricula durevule.

In u scopu di u protocolu di cooperazione firmatu cù l'Izmir Commodity Exchange, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà da cuntribuisce à riunioni, simposi, workshops, workshops, eventi, furmazione, seminarii è attività di promozione, è ancu furnisce un supportu finanziariu à u prugettu in e zone da esse. d'accordu mutuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*