EGO estende u dirittu di trasportu publicu gratuitu di i prufessiunali di a salute

EGO estende u dirittu di trasportu publicu gratuitu di i prufessiunali di a salute

EGO estende u dirittu di trasportu publicu gratuitu di i prufessiunali di a salute

In una dichjarazione nantu à e social media, a Direzzione Generale di l'EGO hà annunziatu chì u dirittu di trasportu publicu gratuitu cuncessu à i travagliadori di salute, chì hè entrata in vigore da a Presidenza, serà seguitu finu à u 30 di ghjugnu 2022.

A Direzzione Generale EGO hà annunziatu chì metteranu in vigore u dirittu di trasportu publicu gratuitu à i travagliadori sanitari, chì hè statu messu in vigore u 22 di marzu di u 2020 da a Presidenza è prorogatu finu à u 30 di ghjugnu 2022 per via di l'epidemie di coronavirus.

In una dichjarazione scritta fatta da a Direzzione Generale di l'EGO, "I nostri prufessiunali di a salute, chì travaglianu cù i so sforzi dedicati in u scopu di a lotta contru l'epidemie di coronavirus (Covid-19), seranu cacciati da i veiculi di trasportu publicu di l'EGO. A Direzzione Generale da u 22 di marzu di u 2020, cù l'istruzzioni di u nostru presidente, u Signore Mahsur Yavaş, in u quadru di a decisione publicata da a Presidenza (Bus, Metro è ANKARAY) eranu gratuiti. In questu cuntestu, tenendu in contu a nova decisione presa da a Presidenza u 28 di dicembre di u 2012, i travagliadori sanitari cuntinueghjanu à prufittà di u serviziu di trasportu publicu furnitu da a nostra municipalità gratuitamente finu à u 30 di ghjugnu 2022.

Per chì i prufessiunali di a salute prufittà di i veiculi di trasportu publicu di a nostra Direzzione Generale, anu da dichjarà a so carta d'identità di u persunale appruvata da e so istituzioni è cù una fotografia.

Vogliu coglie l'occasione per ringrazià una volta di più i nostri travagliadori sanitari chì anu sacrificatu a so vita è mette a so vita in ligna durante l'epidemie in cui simu. Celebremu l'annu novu ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*