Caschi distribuiti à i piloti di moto in Elazig

Caschi distribuiti à i piloti di moto in Elazig

Caschi distribuiti à i piloti di moto in Elazig

In Elazığ, e squadre di Pulizzia è Gendarmeria anu distribuitu caschi à 50 piloti di motocicletta per sensibilizà. In Elazığ, u Dipartimentu di a Pulizzia Pruvinciale è u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale anu urganizatu una ceremonia di distribuzione di caschi in u scopu di u "Elmu ùn hè micca una scelta ma un prughjettu di necessità".

Parlendu à a ceremonia, u guvernatore Mr. Ömer Toraman hà dettu chì anu tenutu una ceremonia simbolica di distribuzione di caschi à i cunduttori di motociclette in u scopu di i prughjetti implementati da u nostru Ministeru per riduce l'accidenti di trafficu in tuttu u paese.

U cascu riduce a mortalità di 40%

Enfatizendu chì sò stati fatti grandi sforzi per riduce i tassi di morte è ferite in l'accidenti di trafficu, è chì e campagne sò realizate nantu à tematiche cum'è i cinture di sicurezza, a velocità è micca l'usu di i telefoni cellulari durante a guida, Toraman hà dettu:

"Türkiye hà ottenutu un grande successu riducendu u tassu di morte in accidenti di trafficu di 50% in u mondu. Travagliemu inseme per riduce ancu più questu, sottu a guida di u nostru Ministru. Ancu quì, i nostri membri di a Pulizzia è di a Gendarmeria dà priorità à a guida è a furmazione durante l'ispezioni chì facenu è informanu i nostri cunduttori è i pedoni nantu à e regule di trafficu.

Sapemu chì se un cascu hè utilizatu in eventuali accidenti di motocicletta, a rata di morte diminuite da 40% è e ferite diminuite da 70%. Questu hè ancu applicà à i cinture di sicurezza. Dunque, quandu un accidentu accade, Diu ùn ci vole, se purtamu una cintura di sicurezza o un cascu, pudemu sopravvive à l'accidentu ligeramente, cusì hè di vitale importanza.

Ùn deve micca andà in motociclette senza equipamentu adattatu.

Toraman hà dichjaratu chì 2021 persone anu persu a vita in accidenti accaduti in a cità in 23, è 3 d'elli eranu accidenti chì implicavanu motociclette, è hà dettu: "Spergu chì stu prughjettu ghjunghje à u so scopu, chjamemu tutti i nostri amichi chì utilizanu motociclette in u nostru locu. cità, per ùn aduprà motociclette senza equipamentu adattatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*