L'ostaculi seranu superati cù u Prughjettu di Sensibilizazione "I mo mani nantu à voi".

L'ostaculi seranu superati cù u Prughjettu di Sensibilizazione "I mo mani nantu à voi".

L'ostaculi seranu superati cù u Prughjettu di Sensibilizazione "I mo mani nantu à voi".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUna riunione introduttiva hè stata fatta per u prughjettu di sensibilizazione "I mo mani sò nantu à tè", chì hè stata implementata per aumentà a cuscenza suciale in linea cù a visione di "Un'altra pulitica di disabilità hè pussibule". U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "Incuntràmu inseme in u futuru quandu sperimenteremu a vita in un ambiente più uguale, ghjustu è umanu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA riunione introduttiva di u prughjettu di sensibilizazione "A mo manu hè nantu à voi", chì hè stata implementata in cunfurmità cù a visione di "Una altra pulitica per i disabili hè pussibule", hè stata cun a participazione di u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu. Mustafa Özuslu, parlendu à a riunione in a Fabbrica di Gas Storicu di u studiu realizatu da u Dipartimentu di Prughjetti Suciali a Direzzione di Servizi di Disabilità è supportatu da l'urganisazioni non governamentali è e camere prufessiunali, hà dettu: "Comu sapete, e pratiche di discriminazione ùn sò micca sempre accadute. cunsciente. In fatti, e sprissioni discriminatorie sò spessu aduprate è sparse d’una manera assai insidiosa, cum’è s’elli eranu una parte innocu di a nostra lingua di ogni ghjornu. Per quessa, hè diventatu indispensabile di realizà attività chì accresceranu a cuscenza suciale per chì ancu u minimu granu di discriminazione in a nostra lingua ùn si nutrissi è crescia. Hè ancu evidenti chì e persone disabili anu difficultà participà à a vita suciale per via di cumpurtamenti è pratiche discriminatorie. "Spergu chì ci scuntremu in u futuru quandu tutti sperimentemu di vive in un ambiente più uguale, ghjustu è umanu", disse.

"Avemu realizatu attività di sensibilizazione"

Anıl Kaçar, Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali, hà ancu toccu l'impurtanza di u prugettu è hà dettu: "Eseguimu attività d'informazione, sensibilizazione, guida, cunsulenza è empowerment per tutti i segmenti di a sucità, in particulare i disabili, e donne, i zitelli, i ghjovani, i disoccupati, i senza casa, i senza educazione, l'anziani è i rifuggiati. "Cù sta rispunsabilità, continueremu à travaglià diligentemente cum'è l'esecutivu è parte di u prughjettu Elim Sende iniziatu per e persone disabili", disse. Anıl Kaçar hà dettu ancu chì hè assai preziosu di rializà u prugettu cù u sensu cumunu è u partenariatu di i ghjovani, i ghjovani vuluntarii è l'urganisazioni non governamentali è hà dettu: "A parti interessate pertinenti, in particulare i ghjovani, sò stati datu una vera piattaforma, micca un decoru, in u scopu di u prugettu. "Perchè i ghjovani sò quelli chì parlanu micca solu di u futuru, ma ancu di l'oghje", disse.

My Hand is in You prughjettu

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu u prughjettu "My Hand in You" chì hà u scopu di sviluppà u sensu di l'empatia in a sucietà, riunisce giovani vuluntarii è zitelli di diverse cità di Turchia, in più di i distretti di Izmir, cù stu prughjettu chì dà un esempiu. per Turchia. Sviluppatu per cuntribuisce à u discorsu di "Un'altra Pulitica di Disabilità hè Possibile", u prugettu Elim Sende hà per scopu di sensibilizà i zitelli. Cù u prugettu, a produtividade di i zitelli è di i ghjovani hè sustinutu da opere d'arti. Cusì, hè destinatu à cuntribuisce à a vita suciale, in particulare a sensibilizazione di i disabilità, è à pruduce prughjetti chì facilitanu a vita di i disabili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*