L'Ucraina diventa u secondu gruppu turisticu chì vene in Erciyes per e vacanze d'invernu

L'Ucraina diventa u secondu gruppu turisticu chì vene in Erciyes per e vacanze d'invernu
L'Ucraina diventa u secondu gruppu turisticu chì vene in Erciyes per e vacanze d'invernu

Kayseri Metropolitan Municipality Erciyes A.Ş. U sicondu gruppu turisticu chì hè ghjuntu à a cità per avè un vacanze in Erciyes Ski Center, a perla di Turchia, operata da l'Ucraini.

Erciyes Ski Center, chì hè unu di i pochi centri di attrazione di Turchia è di u mondu cù i so 19 strutture meccaniche è 112 piste di sci di 41 chilometri, cuntinueghja à attruverà i turisti stranieri dopu à l'iniziu di a stagione di sci.

Mentre u sicondu gruppu turisticu hè ghjuntu in a cità da l'Ucraina, i so invitati stranieri eranu Erciyes A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Cahid Cıngı è Cennet Yiğit sò stati accolti cù i studienti di a Scuola Primaria.

L'Ucraini chì sò stati accolti cù fiori in l'aeroportu di Kayseri, u Subsecretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Hamdi Elcuman, Erciyes A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Cahid Cıngı, u direttore provinciale di a cultura è u turismu di Kayseri Şükrü Dursun è i studienti anu accoltu l'invitati stranieri.

Facendu dichjarazioni à i ghjurnalisti quì, Erciyes A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Cahid Cıngı hà dettu: "Avemu accoltu u nostru primu convoi da a Pulonia dui ghjorni fà. Oghje, u primu volu previstu per sta stagione da l'Ucraina hè ghjuntu in a nostra cità. Fortunatamente, a stagione hà cuminciatu bè in Erciyes è avanza assai rapidamente ".

"L'UCRAINA hè u nostru più grande mercatu"

Dichjarà chì 15 mila turisti stranieri da l'Ucraina sò ghjunti in Erciyes l'annu passatu, Cıngı hà dettu: "À u Capu di l'annu, parlu solu di quelli chì venenu in voli charter, averemu 4 invitati stranieri in aerei. L'Ucraina hè u nostru mercatu più grande, avemu ospitu 15 mila Ucraini in i nostri Erciyes l'annu passatu. Quist'annu, vene à scià cù almenu 3 voli settimanali cù voli charter da Kiev è altre cità. Spergu chì riceveremu i nostri invitati chì visiteranu a regione di Cappadocia è Kayseri per pudè passà una felice vacanze in Erciyes ".

Cıngı hà enfatizatu chì l'ospiti stranieri anu cuntribuitu in particulare à l'ecunumia di a cità è hà dettu: "L'implementazione di u Pianu Maestru di Erciyes da a nostra Municipalità Metropolitana hè impurtante in termini di cuntribuzione ecunomica è sportiva à a nostra cità. U turismu di Erciyes custituisce veramente a visione di a nostra cità è u futuru di i nostri figlioli.

Durante a stagione, i voli charter da l'Ucraina, a Russia è a Pulonia continuanu à Erciyes Ski Center ogni settimana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*