Erdogan hà annunziatu! Novu Pacchettu Economicu in 10 Articuli

Erdogan hà annunziatu! Novu Pacchettu Economicu in 10 Articuli
Erdogan hà annunziatu! Novu Pacchettu Economicu in 10 Articuli

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì novi strumenti seranu messi in usu per piantà a fluttuazione di u scambiu è assicurà a stabilità relativa. Cù i novi arnesi, serà pussibule di ghjunghje à u pussibule ritornu di a valuta straniera mantenendu l'attivu di Lira turca.

Erdoğan hà spiegatu cumu u novu strumentu hà da travaglià, chì permetterà u pussibule ritornu di a valuta straniera per esse rializatu restendu in l'assi di lira turca, novi rigulamenti per l'esportatori è altre misure ecunomiche:

1- DIFFERENZA DI SCAMBIO IN TL DEPOSIT

"U nostru pòpulu uttene stu ritornu se u guadagnu di depositu di l'attivu di Lira Turca in u bancu hè più altu ch'è l'aumentu di u scambiu, ma se u ritornu di u scambiu ferma sopra à i guadagni di u depositu, a diferenza serà pagata direttamente à i nostri citadini. Inoltre, stu redditu serà esentatu da a rete fiscale ".

"Avemu ancu lanciatu strumenti chì assicuraranu chì l'assi TL sò utilizati in una manera chì ùn crea micca una nova dumanda di valuta. Dunque, da avà, ùn ci sarà micca bisognu di alcunu di i nostri citadini di cambià i so dipositi da Lira Turca à valuta straniera dicendu "U scambiu serà più altu".

2- L'ESPORTATORI RICEVERANU NUMERI AVANZATI DI SCAMBIO AVANTI

"Avemu una bona nutizia per i nostri esportatori. A causa di a fluttuazione di u scambiu, e nostre cumpagnie d'esportazione, chì anu difficultà à dà i prezzi, seranu datu i tassi di scambiu avanti direttamente à traversu u Bancu Centrale. A diffarenza di u scambiu chì pò esce à a fine di sta transazzione serà pagata à a nostra cumpagnia di esportazione in TL ".

3- A CONTRIBUZIONE DI GUVERNAMENTE AUMENTA A 30 PERCENT IN BES

"Per aumentà l'attrattiva di u nostru sistema di pensione privatu, chì a dimensione di u fondu hà righjuntu 250 miliardi di lire, aumentemu a tarifa di cuntribuzione statale da 5 per centu à 30 per centu".

4- ZERO RETRAIT SULLA DOCUMENTI DOMESTICI

"Avemu riducendu l'impositu di ritenuta quì à zero per centu per aumentà a dumanda di titoli di debitu domesticu di u guvernu.

5- UN PUNTU SCONTU IN IMPOSTA CORPORATE PER ESPORTA E INDUSTRIA

Avemu pianificatu una riduzione di un puntu di l'impositu corporativu per l'esportazione è l'imprese industriali per sustene a cumpetizione internaziunale è incuragisce l'investimentu riducendu a carica fiscale nantu à i guadagni corporativi ".

6- NOVA REGULAZIONE IN VAT

"Avemu riurganizatu l'imposta nantu à u valore aghjuntu per assicurà l'efficienza, l'equità è a simplificazione".

7- L'impositu ritenutu nantu à i pagamenti di dividendi diminuirà à 10 PERCENT

"A tassazione di i dividendi è a dichjarazione di questu redditu sò diventati un dissuasori per l'investituri. Per eliminà stu prublema, ridumu l'impositu di ritenuta nantu à i pagamenti di dividendi da fà da e cumpagnie à u 10 per centu ".

8- U DEBTU PUBLICU SERÀ EMISU

"L'orientazione di l'investitori à l'assi basati in Lira Turca serà incuraghjata da l'emissione di titoli di debitu publicu indicizzati à azioni di redditu ottenute da SOE è trasferiti à u bilanciu".

9- L'ORU SOTTU U CUSCINO SERA PORTU À L'ECONOMIA

"Hè cunnisciutu chì ci sò 280 mila tunnellate d'oru cù un valore di 5 miliardi di dollari sottu u cuscinu in u nostru paese. Nuvelli strumenti seranu sviluppati inseme cù l'attori di u mercatu per include questi oru in u sistema finanziariu è i mette in l'ecunumia ".

10- I PRESTITI BANCA PUBLICU SERÀ USATI IN SETTORI PRIORITÀ

"Sarà stabilita una struttura chì permetterà à i banche publichi di estenderà in modu trasparente un certu percentuale di i so prestiti totali à i settori prioritari, chì saranu annunziati ogni annu. Cù u sustegnu di u fondu di guaranzia di creditu, a prutezzione di l'impieghi à longu andà è i prestiti di priorità di u sviluppu seranu datu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*