A rilevazione precoce pò salvà a vita di l'animali

A rilevazione precoce pò salvà a vita di l'animali

A rilevazione precoce pò salvà a vita di l'animali

U 83 per centu di i patroni di i gatti vanu à u veterinariu per scopi diversi da i cuntrolli regulari di salute. 10 di 4 patroni di gatti vanu à a clinica veterinaria per u trattamentu quandu anu una malatia. Tuttavia, u diagnosticu precoce pò salvà a vita in animali è umani. Basatu annantu à questu fattu, Royal Canin Turkey ghjunghje à i pruprietarii di l'animali cù una quistione quist'annu in u prughjettu di cuscenza suciale "Pigliate u vostru gattu à u veterinariu", chì urganizeghja ogni annu per i misgi per accede à i servizii di salute regulare: "Sì sicuru chì vo capisce bè?"

I misgi per natura anu una tendenza à ammuccià i sintomi di a malatia o mostranu a malatia solu quandu righjunghji un puntu criticu. In u risultatu, i pruprietarii ponu esse ritardati à scopre i sintomi, ancu s'ellu passanu u più tempu inseme. Sicondu i risultati di a ricerca realizata da Royal Canin Turkey, i pruprietarii di l'animali portanu i so misgi à u veterinariu in media ogni 11 mesi. U 83 per centu di i patroni di i misgi vanu à un veterinariu per scopi diversi da i cuntrolli di salute regulare. 10 di 4 patroni di gatti vanu à a clinica veterinaria per u trattamentu quandu anu una malatia. Tuttavia, cuntrolli veterinari regulari è diagnosi precoce ponu salvà a vita di l'animali è di l'omu.

Royal Canin lancia a campagna annuale "Pigliate u vostru Gattu à u Veterinariu" trà u 15 di nuvembre è u 15 di dicembre di questu annu per sensibilizà i pruprietarii di misgi è incuragisce i misgi à sottumettenu cuntrolli di salute più frequenti.

Cuntinuendu e so attività in u scopu di a missione "Un mondu megliu per l'animali", Royal Canin hè affiliatu cù a Camera di Veterinari di Istanbul (IVHO), l'Associazione Veterinaria Felina (KEDVET), l'Associazione Veterinaria Clinica (KLİVET), l'Associazione di Medicina Veterinaria di Piccoli Animali (KHVHD). ) è l'Associu di Medicina Veterinaria d'Urgenza, travaglia in partenariatu cù l'Associu di i Medici (TuVECCA). In questu cuntestu, Royal Canin hà u scopu di sensibilizà l'impurtanza di e pratiche di medicina preventiva è di migliurà i servizii di salute per i misgi, mentre chì incuraghjenu i pruprietarii di l'animali à pianificà cuntrolli regulari di salute per i so misgi cù a campagna "Pigliate u vostru Gattu à u Veterinariu".

Kedi sahiplerinin bu süreçte ihtiyaç duyabileceği her türlü bilgi ve bakım önerisini, kampanya için yaratmış olduğu http://www.kedimklinikte.com web sitesinde bir araya getiren Royal Canin, site üzerinden, kedi sağlığı, bakımı ve klinik ziyaretlerinde dikkat edilmesi gerekenleri hayvan sahiplerinin bilgisine sunuyor. Hayvan sahipleri aynı zamanda, kedi psikolojisi, davranışları ve hayvan beslenmesine dair doğru bilinen yanlışları da web sitesinde yer alan videolar aracılığıyla keşfedebiliyor.

Senza scurdà di l'animali chì campanu in e strade è in case di anziani cum'è parte di a campagna, Royal Canin s'impegna à donà 1 kg di manciari à e case di anziani per ogni post nantu à e social media cù l'hashtag #kedimklinikte.

I cuntrolli di salute rigulari salvanu vite

Dichjarà chì a coexistenza di a vita cù i nostri misgi hè pussibule cun cuntrolli veterinari regulari, Royal Canin Turkey Scientific Communications and Relations Specialist Veterinary Tilbe Babakiray hà dettu u seguente nantu à a campagna: Vulemu incuragisce à inizià a so visita. Perchè, cum'è una istituzione, credemu chì l'infurmazioni esperte chì i prupietari di l'animali utteneranu da i veterinari in quantu à a salute, a cura è a nutrizione di i gatti per mezu di cuntrolli regulari daranu à i nostri misgi a megliu chance per una vita longa è felice. I veterinari sò u più grande puntu di sustegnu per noi i pruprietarii di l'animali per una unione felice è sana per a vita. I cuntrolli di salute regulare è a rilevazione precoce salvanu milioni di vite ogni annu, è questu hè ancu applicà à i nostri animali ".

Babakıray hà continuatu e so parolle cusì: "In quantu i pruprietarii curanu i so misgi è passanu u tempu cun elli, hè estremamente impurtante chì ricevenu un supportu specializatu regulare, tenendu in contu u risicu di persa alcuni sintomi o di nutà tardi. Cù a nostra campagna, enfatizemu l'impurtanza di a medicina preventiva è i servizii di salute preventiva nantu à a salute di i nostri amici animali. Per questu mutivu, riunitemu tutti i patroni di gatti in a nostra campagna; Chjamemu à e camere veterinarie, associazioni, veterinarii in u nostru paese è i patroni di gatti: sì sicuru di capiscenu cumplettamente? Sì avete ancu u minimu dubbitu; Pigliate u vostru Gattu à u Veterinariu !

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*