L'Armenia è l'Azerbaigian per custruisce una ferrovia sopra Nakhchivan

L'Armenia è l'Azerbaigian per custruisce una ferrovia sopra Nakhchivan
L'Armenia è l'Azerbaigian per custruisce una ferrovia sopra Nakhchivan

U primu ministru armenu Nikol Pashinyan hà dettu chì Erevan è Baku anu appruvatu l'accordu per custruisce una ferrovia trà i dui paesi.

Parlendu in una reunione cù u guvernu, Pashinyan hà dettu: "Durante a riunione cù u presidente di l'Azerbaijan in Bruxelles, avemu appruvatu l'accordu nantu à a custruzzione di a ferrovia Yerask, Julfa, Ordubad, Megri, Horadiz".

Sicondu Pashinyan, u prublema hè statu discutitu in Sochi trà i capi di i dui paesi caucasiani, in u quadru di u gruppu di travagliu tripartitu trà i diputati primi ministri di Armenia, Russia è Azerbaijan, è sottu a mediazione di u presidente russu Vladimir Putin.

Pashinyan hà scontru cù u presidente di l'Azerbaijan Ilham Aliyev ieri in Bruxelles. I dirigenti assistenu à u Summit di u Partenariatu Orientale.

Pashinyan hà dichjaratu chì a ferrovia in questione operarà in u quadru di e regule di frontiere è doganali accettate in u mondu sottu a sovranità di i paesi.

Pashinyan hà dettu: "L'Armenia averà accessu à l'Iran, a Russia, l'Azerbaijan è u Nakhchivan attraversu sta ferrovia. In ogni casu, se pudemu stabilisce un dialogu efficace cù Turchia è riesce à apre e fruntiere è e cunnessione, stu prughjettu pò piglià più impurtanza. Perchè ci hè una ferrovia da Yerask à Gyumri è da Gyumri à Kars. Avemu da cumincià à custruisce a ferrovia. L'annunziu di l'offerta deve esse fattu, avemu da travaglià ogni ghjornu è risolve stu prublema ", disse.

Pashinyan hà dichjaratu chì stu prughjettu hà da cambià significativamente u clima ecunomicu, d'investimentu è puliticu in a regione. A strada ferroviaria accunsentita da i partiti culligarà Nakhchivan cù altre regioni di l'Azerbaijan. (tr.sputniknews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*