Intensu interessu in u studiu di vaccini in Eskişehir OIZ

Intensu interessu in u studiu di vaccini in Eskişehir OIZ
Intensu interessu in u studiu di vaccini in Eskişehir OIZ

Ci hè un grande interessu in u studiu di vaccine realizatu in l'EOSB, u centru di pruduzzione, in cuuperazione cù a Direzzione Provinciale di Salute di Eskişehir è a Direzzione OIZ di Eskişehir. In u studiu di vaccinazione realizatu in l'edificiu amministrativu, circa 300 dosi di vaccina sò fatti per ghjornu.

Per prutege a salute di i travagliadori è di l'impiegati è per assicurà a continuità di a produzzione in l'industria, u studiu di a vaccina di a 3a dose hà iniziatu in l'edificiu amministrativu di l'EOSB in u scopu di a cooperazione trà a Direzzione Provinciale di Salute è Eskişehir OIZ. Nadir Kupeli, Presidente di u Cunsigliu di Eskişehir OSB, è Direttore Provinciale di Salute Prof. Dr. Uğur Bilge hà fattu investigazioni nantu à u travagliu di vaccinazione chì hà iniziatu in l'edificiu amministrativu, mentri u Direttore Bilge hà datu infurmazioni à quelli chì sò ghjunti à esse vaccinati.

Kupeli: Invitu tutti à vaccinà

Nadir Kupeli, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Eskişehir OSB, chì hà ricivutu a 3a dosa di vaccina, hà invitatu à tutti quelli chì anu datu u dirittu à esse vaccinati è hà dettu: "Per via di a cooperazione cù a nostra Direzzione Provinciale di Salute, avemu hà iniziatu u studiu di a vacuna Covid-19 in u nostru edifiziu amministrativu in settembre. Da ghjovi, u studiu di vaccinazione di a 3a dose, chì hè un vaccinu di ricordu, hà iniziatu in u nostru edifiziu amministrativu. Inoltre, tutti i nostri citadini chì i diritti di vaccinazione sò stati definiti sò ancu vaccinati contr'à Covid-19 in u nostru bastimentu regiunale. Hè piacevule chì ci hè statu assai interessu da i primi ghjorni. Circa 300 dosi di vaccina sò stati amministrati per ghjornu. Invitu tutti i nostri industriali à stu travagliu chì avemu principiatu per assicurà a cuntinuità di a pruduzzione in a nostra regione è per prutege a salute di i nostri impiegati. Fate chì dirigenu i so impiegati versu u nostru edifici di distrittu. Ùn ci scurdemu chì nisun trattamentu hè superiore à a vacuna. Hè per quessa, prestemu attenzione à a maschera, à a distanza, à l'igiene, facemu a nostra vacuna ", disse.

U travagliu di vaccinazione serà fattu ogni ghjornu di a settimana

Nutendu chì u travagliu serà realizatu ogni ghjornu di a settimana, Kupeli hà dettu: "E squadre di a Direzzione di a Salute serviranu à i nostri impiegati in u nostru edifiziu OIZ trà 09.00-16.00 i ghjorni di settimana. Supportenduci in questu sensu, in particulare u nostru Direttore Pruvinciale di Salute Prof. Dr. Vogliu ringrazià Uğur Bilge è i so cumpagni di squadra, i squadre di vaccinazione chì travaglianu in u campu, è tutti i travagliadori sanitari per i so sacrifici eccezziunali ".

A pandemia ùn hè ancu finita, ùn ci rilassemu mai

Direttore Provinciale di Salute Prof. Dr. Uğur Bilge hà dettu: "Cum'è pruvincia, gestionemu un bonu prucessu contr'à a pandemia. Tuttavia, cum'è tutti sapemu, ci hè un aumentu generale di i casi durante u periodu invernu. A continuazione di sta stampa pusitiva hè in e nostre mani. Inseme averemu successu in stu prucessu difficiule. U modu più impurtante per fà questu hè di rispettà e misure. A pandemia ùn hè ancu finita. Cuntinueghja à marchjà trà noi cù varianti novi è minaccia i nostri citadini. Hè per quessa chì hè assai impurtante per i nostri citadini di seguità e regule in modu sensibile è ùn mai rilassate e misure in u scopu di a lotta contru a pandemia ", disse. Dichjarà chì travaglianu in armunia cù Eskişehir OIZ nantu à a vaccinazione, Bilge hà dettu: "Vogliu ancu ringrazià u nostru presidente di l'EOSB Nadir Kupeli per u sustegnu in questu tema. Vogliu sprime u mo ringraziu di novu per avè datu l'uppurtunità di scuntrà cù a nostra industria in OSB è per a grande cuntribuzione chì hà fattu à a vaccinazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*