U serviziu Wifi gratuitu hà iniziatu nantu à i Tram in Eskişehir

U serviziu Wifi gratuitu hà iniziatu nantu à i Tram in Eskişehir
U serviziu Wifi gratuitu hà iniziatu nantu à i Tram in Eskişehir

ESTRAM, chì permette à i citadini di realizà transazzioni cum'è rinnuvamentu di visa è carica di bilanciu in linea, hà lanciatu un altru serviziu novu. I citadini chì furnisce u so trasportu in tram ponu avà ancu prufittà di u serviziu wifi gratuitu.

A facilità wifi gratuita, chì era prima messa in serviziu da a municipalità metropolitana di Eskişehir in piazza Espark, Haller Youth Center, Metropolitan Municipality Art and Culture Palace, Atatürk Culture, Art and Congress Center, hè stata messa in serviziu in tram da u 27 dicembre. Dichjarà chì i citadini anu da selezziunà a reta "Estram_Wifi" aprendu i paràmetri wifi dopu avè ghjuntu in u tram, i funzionari di ESTRAM anu dichjaratu ch'elli ponu cumincià à aduprà u serviziu di Internet gratuitu dopu avè inseritu i so numeri di telefunu in u campu pertinente è dopu inseritu u codice di verificazione mandatu. à i so telefoni via missaghju di testu nantu à a pagina pertinente. U serviziu Internet gratuitu pò esse usatu in tutti i tramvii di e linee.

I citadini chì anu benefiziu di u serviziu wifi gratuitu per a prima volta dichjaranu chì ascoltanu musica o passanu tempu nantu à e social media durante i so viaghji è chì a nostra età hè l'era di l'internet, è chì u serviziu Internet hè estremamente bonu in quantu à a velocità è à a velocità. facilità d'usu, è ringrazianu tuttu u persunale, in particulare u sindaco di Eskişehir Yılmaz Büyükerşen, chì hà iniziatu u serviziu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen hà dettu: "Cari figlioli, ghjovani preziosi, ancu s'è Internet hè a necessità di l'età, ùn vi scurdate micca chì i libri sò u vostru megliu amicu in viaghji. In più di annunzià a bona nutizia, hà ancu ricurdatu l'impurtanza di i libri in i so social media sparte cù l'espressioni "I love you very much ☺".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*