Elicotteri d'attaccu T129 ATAK di Filippine pronti per a consegna

Elicotteri d'attaccu T129 ATAK di Filippine pronti per a consegna

Elicotteri d'attaccu T129 ATAK di Filippine pronti per a consegna

Turkish Aerospace Industries si prepara à furnisce u primu batch di elicotteri T129 ATAK esportati in Filippine.

Cum'è informatu da l'Agenzia di Notizie Populari Filippine (PNA), a consegna hè prevista à a fine di dicembre. Cum'è Emerging Philippines hà dichjaratu, i primi dui elicotteri sò previsti per ghjunghje in Filippine in dicembre. U 15th Strike Squadron di a Forza Aria Filippina (PAF) avia mandatu piloti è tecnichi di mantenimentu in Turchia per a furmazione T129 Atak. Ministeru di a Difesa Filippine SözcüIn a so dichjarazione, SU hà dichjaratu chì i primi dui elicotteri T129 ATAK sò previsti per esse furniti à a fini di dicembre. ancu Sözcü, signalendu sta settimana, hà annunziatu chì una squadra in u Ministeru di a Difesa Filippine si n'andò in Turchia per una inspezione pre-consegna.

In a so dichjarazione, u Comandante di a Forza Aerea Filippina (PAF) u Tenente Generale Allen Paredes hà marcatu u dicembre di u 2021 per u primu convoi previstu per esse consegnatu da TAI. U tenente generale Paredes, in a so publicazione di e social media, hà dettu: "Letale... Hè da vene in dicembre. Elicottero d'attaccu T129 di a Forza Aria Filippina. hà fattu dichjarazioni. Nisun altru dettagliu nantu à a consegna hè statu datu in a dichjarazione.

Hè cunnisciutu chì un totale di 6 elicotteri T129 ATAK pruduciutu da TAI sottu u cuntrattu firmatu cù Filippine seranu esportati per 269.388.862 2021 2021 USD. In e dichjarazioni fatte in maghju XNUMX, hè statu dichjaratu chì a prima consegna di duie unità hè prevista per esse in settembre XNUMX. Ministeru di a Difesa Filippine Sözcü"Basatu annantu à l'ultimi sviluppi, aspittemu chì e prime duie unità di Elicotteri d'Attack T129 per a Forza Aria Filippina saranu consegnate in settembre", disse Dir Arsenio Andolong. Sicondu u ministeru, hè statu dichjaratu chì dopu a consegna, chì si dice chì serà fatta in settembre 2021, i quattru elicotteri T129 ATAK restanti sò previsti per esse consegnati in ferraghju 2022 (duie unità) è ferraghju 2023 (duie unità).

T129 ATAK furmazione per u persunale filippinu

Dopu à a fine di l'appruvazioni per a vendita di l'elicotteru T129 ATAK à e Filippine, i piloti è l'equipaggiu di u 15th Squadron d'Attack di l'Air Force Filippine riceveranu una furmazione in elicotteru T129 ATAK in e strutture TAI in Ankara. Mentre chì a furmazione in relazione hè prevista per cuntinuà trà maghju 2021 è aostu 2021, a Forza Aerea Filippina continuarà à mandà piloti è esperti in Turchia per a furmazione in l'operazioni di l'elicotteri d'attaccu T129 ATAK in u futuru.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*