Programma d'Affari Portugallu-Lisbona da Young MUSIAD

Programma d'Affari Portugallu-Lisbona da Young MUSIAD

Programma d'Affari Portugallu-Lisbona da Young MUSIAD

U prugramma cummerciale, in quale l'infurmazioni nantu à e relazioni cummerciale trà Portugallu è Turchia, opportunità cummerciale è pruposte d'investimentu hè stata data à i nostri participanti, hè stata cun a participazione di a delegazione Young MUSIAD. In u prugramma tenutu trà u 24 è u 27 di nuvembre 2021, l'infurmazioni di opportunità impurtanti trà i dui paesi sò state trasmesse à i participanti da l'Ambasciadore, Cunsigliu cummerciale.

U primu ghjornu di u prugramma, chì hè statu tenutu sottu a presidenza di Genç MUSIAD Yunus Furkan Akbal u 24-28 di nuvembre 2021, una presentazione di analisi nantu à l'investimenti è l'esportazioni hè stata fatta da u Cunsigliu cummerciale di Lisbona, a Sra Gülsüm Aktaş. A Sra Aktaş è a nostra delegazione di Turchia, a Sra Lale Ülker, u nostru Ambasciatore Portugallu, anu visitatu. Hà fattu una presentazione in quale infurmazione nantu à e relazioni cummerciale trà Portugallu è Turchia, opportunità di cummerciale è pruposte d'investimentu per i nostri participanti hè stata data. Dopu à a presentazione, chì hà attiratu l'attenzione di u cumitatu di i participanti, si sò stati scontri unu-à-unu cù u Signore Ülker è cunsiglii impurtanti sò stati ricevuti da elli.

Duranti a so visita à a Camera di Commerce di Lisbona, u core di u cummerciu portoghese, Genç MUSIAD, chì cunsultò cù u Vice President di a Camera di Commerce di Lisbona, u sgiò Jorge Pais, in modu di sviluppà prughjetti cumuni, avia accunsentutu riunioni per aumentà u volume di cummerciu trà i dui paesi. Avemu avutu l'uppurtunità di esaminà u Portu di Yilport, chì hè un investimentu turcu è unu di i primi in Europa cù servizii di logistica d'automatizazione cumpleta, in situ. A cumpagnia, chì intraprende l'operazione logistica di 700.000 XNUMX tunnellate di prudutti annu, attira l'attenzione cum'è unu di i più grandi investimenti stranieri in u paese. U terzu ghjornu di u prugramma cummerciale, l'opportunità di cummerciale è d'investimentu in Coimbra, una di e destinazioni cummerciale impurtanti di u Portugallu, sò state valutate cù Mr. A gentilezza di u stimatu presidente, chì hà datu l'uppurtunità di fà presentazioni nantu à l'imprese è l'esportazioni di a nostra delegazione da Turchia, hè statu unu di i migliori esempi di u rispettu mutuale è l'amore trà e persone di i dui paesi.

È in u quadru di u prugramma, una visita hè stata fatta à u centru d'incubazione di l'IPN (INSTITUTO PEDRO NUNES), unu di l'ecosistemi imprenditoriali più impurtanti di u Portugallu. In u stabilimentu induve 6 di 3 Unicorns in Portugallu sò stati stabiliti, cunsultazioni sò stati per l'esportazione di servizii di duminiu di software da Turchia. A delegazione, participendu à u prugramma di travagliu estremamente intensu è produttivu, hà da piglià passi per incarnà e cunnessione di rete chì anu ottenutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*