Arrivà à l'Hospital statale di Gölcük hè avà faciule

Arrivà à l'Hospital statale di Gölcük hè avà faciule
Arrivà à l'Hospital statale di Gölcük hè avà faciule

In u scopu di i travaglii per stabilisce una infrastruttura stradale chì si focalizeghja nantu à l'accessu è a mobilità di i pedoni è di i veiculi, a strada di 680 metri di lunghezza è u ponte di cimentu armatu chì faciliterà l'accessu à l'Hospital statale Gölcük Necati Çelik sò stati cumpletati è aperti à trafficu da a municipalità metropolitana di Kocaeli. A nova strada, induve e linee stradali sò state tracciate, a signalazione è a signalizazione di u trafficu è l'opere di signalizazione sò state compie, hè stata aperta à u trafficu di i veiculi.

E LINEE DI STRADA SONU DISSEGNATE

In a strada di u novu Hospital Statale Gölcük Necati Çelik, induve a produzzione di pavimenti, pavimenti, curb è pavimenti sò stati cumpletati, 630 unità di cimentu armatu di 632 metri di lunghezza è 18 metri di larghezza à u Beyoğlu Stream situatu nantu à a strada 12 per alleviare a strada. trafficu nantu à a cunnessione da Gölcük Silk Road Boulevard à a strada 1. ponte hè statu custruitu.

A SIGNALIZZAZIONE hè STABILITA

E linee di strada sò state tracciate nantu à u ponte è a strada induve sò stati ancu fatti i guardrails per i pedoni. Segnali è signali di trafficu sò stati installati per a sicurità di i veiculi. I pali di illuminazione sò stati piantati nantu à a strada di pavimentazione asfaltata. Cù u Gölcük Necati Çelik State Hospital, induve 1.170 tunnellate di asfaltu sò state pavimentate, l'accessu di i citadini à l'uspidale hè diventatu faciule, còmode è sicuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*