10 regule per a prevenzione di a gripe

10 regule per a prevenzione di a gripe
10 regule per a prevenzione di a gripe

Dr Fevzi Özgönül, "Influenza hè soprattuttu periculosa per l'anziani è i zitelli. A causa di u fattu chì si multiplica in i pulmoni è pruvucarà pneumonia è apre a strada per altre malatie, influenza, soprattuttu in e persone di più di 65 anni, quelli cù pulmone, cori, rini, fegato è diabete, è quelli chì riceve trattamentu di cancru è immune Pò esse fatali in a zitiddina quandu u sistema ùn hè micca sviluppatu cumplettamente.

U duttore Fevzi Özgönül hà spiegatu e regule 10 chì duvemu seguità per prutegge noi stessi da a gripe cum'è seguente:

1- U modu più efficace hè di piglià a vacuna di a gripe. In particulare e persone in u gruppu di risicu sopra citatu anu da esse definitivamente vaccinati.

2- A vaccinazione ùn solu prutege da a gripe, ma ancu impedisce u sviluppu di altre malatie (cum'è bronchitis è pneumonia) chì ponu sviluppà dopu a gripe.

3- U sicondu megliu metudu di prutezzione hè di manghjà sanu. Quandu dicemu una dieta sana, pudemu pensà immediatamente à l'alimenti cum'è insalata è frutta. In ogni casu, avemu bisognu di manghjà i proteini vegetali è animali per rinfurzà u nostru sistema immune, soprattuttu in i mesi d'invernu.

4- Per rinfurzà u nostru sistema immune, hè necessariu di manghjà cibi ricchi di vitamina C è soprattuttu di zincu. L'insalate di limone è d'oliu d'aliva è in particulare l'aranci freschi è i mandarini sò eccellenti fonti di vitamina C. Per u zincu, pudemu cunsumà spinach, agnellu è vacca, amanduli, funghi, zucca, sesame, fasgioli, fagioli secchi, piselli, zucchini, tacchino è carne di pollo.

5- A gripe hè soprattuttu attraversu l'aria chì respiramu. Per quessa, alluntanassi da ambienti pocu ventilati è assai affollati ci prutegerà da a gripe.

6- Un altru modu chì a gripe pò esse trasmessa hè attraversu e nostre mani. In particulare mentre caminava fora o in una tenda, shopping mall, duvemu esse attenti à ùn tuccà l'uggetti chì pudemu tuccà cù e nostre mani (per esempiu, u buttone di ascensore, maniglie di scala, maniglie di porta, pareti appoggiate, pali in stop) o s'ellu ci hè. andendu à tuccà, duvemu piglià un tovagliolu è tuccallu cun ellu è po sguassate subitu stu tovagliolu.Saria bè di scaccià. Ùn ci scurdemu chì a malatia hè più spessu trasmessa da e mani, è ùn duvemu mai piglià e mani à a bocca è u nasu quandu fora. Se avemu da piglià, duvemu definitivamente aduprà un napkin di carta pulita.

7- Per a salute di l'altri, s'è no andemu à starnuttà o soffiamu u nasu, hè d'utile aduprà un tovagliolu di carta pulita è scaccià subitu.

8- Ùn duvemu mai basgià cù i nostri amichi, ancu s'ellu sò cunniscenze vicine chì si scontru in a strada. Perchè ùn sapemu s'ellu simu malati o micca, nè sapemu s'ellu hè malatu. Se fate una mossa per basgià è abbracciate, ancu s'è l'altra persona hè malata, in certi casi, ùn pò micca esse ritirata cum'è una cortesia. In questu casu, a malatia pò sparghje spontaneamente.

9- Avemu da pruvà à lavà e mani spessu, è s'ellu ùn avemu micca una tazza speciale per noi in u locu di travagliu, preferimu tazzi dispunibuli per prevene a trasmissione di germi. Inoltre, duvemu avvicinassi cù cura à i materiali di cartoleria, cum'è i lapis chì usemu in l'ambienti chì travagliammu. Sè pussibule, duvemu esse assai attenti à aduprà solu i nostri propri speciali.

10- A manera di vestiti in l'invernu pò ancu causà una diminuzione di a resistenza di u nostru corpu. Per quessa, ùn importa micca quantu hè difficiule, ùn duvemu micca permette à i nostri corpi di sudari inutilmente o di stà in u fretu togliendu a ropa eccessiva, cum'è giacche è giacche, quandu entremu in un ambiente chjusu è caldu è purtendu. quandu esce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*