A quantità record di droga liquida sequestrata à a Porta Doganale di Gürbulak

A quantità record di droga liquida sequestrata à a Porta Doganale di Gürbulak

A quantità record di droga liquida sequestrata à a Porta Doganale di Gürbulak

In l'operazione realizata da e squadre di u Ministeru di Cummerciu di Cummerciu Doganale à a Porta Doganale di Gürbulak, 462,5 kilogrammi di droga metamfetamina liquida sò stati sequestrati in u tank di carburante di un camion. Hè statu determinatu chì u sequestro in quistione era u più altu quantità di sequestro in a storia di u nostru paese in questa zona.

In l'analisi realizata in u scopu di a lotta contr'à u cuntrabandu di droga realizata da a Direzzione di Cuntrabandu è Intelligenza Doganale di Gürbulak, un camion cù una targa straniera chì vene da l'Iran hè statu valutatu cum'è risicatu.

Una cuncentrazione suspettuosa hè stata truvata in u tank di carburante di u camion, chì hè stata mandata à u dispusitivu di scanning X-ray. Dopu, u veiculu purtatu à l'hangar di ricerca hè statu verificatu cù i cani detector di narcotichi. U cisterna di carburante, à quale i cani di u detector di narcotici anu ancu reagitu, hè statu separatu da u veiculu, dopu tagliatu apertu.

Hè statu determinatu chì un compartment sicretu hè statu creatu in u tank di carburante apertu è questu compartment hè stata piena di una sustanza liquida diversa per dà l'impressione di carburante. In l'analisi di a mostra pigliata da a sustanza liquida in quistione cù un dispositivu di prova di droga è sustanzi chimichi, hè statu determinatu chì era una droga di tippu di metamfetamina.

Hè statu determinatu chì u pesu di a droga, chì hè stata trasferita da i compartments secreti in u magazzinu à i pezzi di plastica cù l'aiutu di a pompa, era 462,5 kilogrammi. Inoltre, hè stata trovata chì ci sò stati vasti di plastica vioti in l'armadiu laterale di u rimorca di u veiculu. In l'analisi di i residui in issi latti, era capitu chì a droga in u tank hè stata trasferita à u tank di carburante cù sti latti.

Cù u successu funziunamentu di e squadre di l'Enforcement Doganale, a più alta quantità di metamfetamina liquida sequestrata in a storia di Turchia hè stata firmata. Mentre u veiculu utilizatu in u trasportu di droghe hè statu sequestratu, u cunduttore di u veiculu hè statu pigliatu in custodia.

L'investigazione realizata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Doğubeyazıt in quantu à a quantità record di droghe sequestrate cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*