Codici di bellezza parlati

Codici di bellezza parlati

Codici di bellezza parlati

L'artista di maquillaje di successu Merjen Gökçek hà dettu i sicreti di u make-up currettu in Next Level AVM. Gestita da JLL Turkey, Next Level AVM, unu di i centri commerciali più decentu di a capitale, hà accoltu u famosu make-up artist Merjen Gökçek, chì hè seguitu cun grande interessu da e donne.

À l'avvenimentu, chì hà attiratu un grande interessu da i visitori, Gökçek hà spartutu i codici di u make-up ghjustu in pratica. Rimarchendu chì a pelle deve esse pulita prima di l'applicazioni di maquillaje, Gökçek hà dettu: "Ancu s'ellu ci lavemu a faccia, duvemu pulizziari cù prudutti di pulizia faciale prima di maquillaje. Perchè a polvara fora si attacca à a nostra faccia, cusì avemu bisognu di preparà a nostra pelle per u maquillaje ", disse.

Dichjarà chì ogni peddi hè diversu è i culori deve esse sceltu secondu i tonalità di a pelle di u populu, Gökçek hà dichjaratu chì ancu a forma di a faccia di e persone pò cambià cù l'applicazioni di make-up sbagliate, è chì hè assai impurtante per aduprà u pruduttu ghjustu à stu puntu. Rimarchendu chì a fundazione deve esse preferita in occasioni speciali, micca constantemente, per chì a pelle pò respira, Gökçek hà dettu: "Se ùn ci hè micca prublema cù a pelle, hè più apprupriatu d'utilizà BB cream invece di fundazione quandu faci u maquillaje di ogni ghjornu. Ju ricumandemu l'usu di u polu trasparente cum'è un polveru ", disse.

Gökçek, chì hà ancu dimustratu l'applicazione curretta di u make-up in a pratica, hà rispostu à e dumande di i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*