U settore di e cumunicazioni cresce 19 per centu in u terzu trimestre

U settore di e cumunicazioni cresce 19 per centu in u terzu trimestre

U settore di e cumunicazioni cresce 19 per centu in u terzu trimestre

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì, malgradu a diminuzione di l'ecunumia mundiale dopu l'epidemie, u momentu in u settore di a cumunicazione ùn hà micca rallentatu è hà annunziatu chì u settore hè cresciutu di 19 per centu in u terzu trimestre. Dichjarà chì u numeru di abbonati mobili hè basatu annantu à 87 milioni, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a lunghezza di l'infrastruttura di fibra hà ancu superatu 455 mila chilometri.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà valutatu u "Rapportu trimestrale di u Mercatu di l'Industria Turca di Comunicazione Elettronica" preparatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione. Enfatizendu u prublema di a digitalizazione, Karaismailoğlu hà dettu chì l'abitudini anu cambiatu cù l'epidemie di Kovid-3, a digitalizazione in tutti i spazii di a vita; Hà nutatu chì hè dipendente da e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione elettronica. Esprimendu chì ogni serviziu trasferitu à Internet hè riflessu cum'è un aumentu di a quantità di dati utilizati in e rete è u numeru di cunnessione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a crescita chì vene cù a dumanda deve esse trasfurmata in una opportunità in i ghjorni à vene. Nutendu chì e novi richieste devenu esse cunvertite in investimenti, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a mancanza di prublemi di capacità à questu puntu mostra a continuità in l'investimenti.

Ricordendu chì à a fine di u 12u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazione tenutu in uttrovi, l'obiettivi à cortu, mediu è longu termine in u campu di a cumunicazione elettronica sò stati determinati inseme cù u settore, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì l'accelerazione di a crescita è l'investimenti in u settore. hè d'impurtanza vitale per ottene questi obiettivi.

3,6 BILLION TL INVESTMENT FATTU

Tirando l'attenzione à l'impattu di l'investimenti fatti nantu à u settore, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in u terzu trimestre di u 2021, i rivenuti netti di vendita in u settore anu aumentatu da 19 per centu è superavanu 23,8 miliardi di lire. Rimarchendu chì a quantità totale di investimenti fatti da l'operatori in u terzu trimestre di l'annu era di circa 3,6 miliardi di lire, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre u numeru di abbonati mobili era 86,9 milioni, a prevalenza di l'abbonati era 104 per centu. 80,8 milioni di questi abbonati sò abbonati 4,5G.

U numeru di abbonati in Internet a banda larga hè aumentatu à 87,5 milioni

Nutendu chì u numeru di abbonati di cumunicazione machine-to-machine (M2M) hà righjuntu 7,2 milioni, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u numeru di numeri mobili purtati hè di 155,1 milioni in totale. Nutendu chì 2,6 milioni di numeri sò stati trasferiti stu trimestre, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"I nostri abbonati totali di Internet a banda larga anu righjuntu 69,7 milioni, di i quali 87,5 milioni sò mobili. I nostri abbonati in Internet à banda larga anu aumentatu da 8,2 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. L'aumentu proporzionale più altu in u numeru di abbonati hè statu sperimentatu in u numeru di abbonati "Fibra to the Home" cù 32,2 per centu. Questu hè statu seguitu da u numeru di abbonati "Cable Internet" cù una tarifa di 10,8 per centu. Mentre l'usu mediu mensile di dati di l'abbonati di banda larga fissa era di 206 GByte, l'usu mediu mensile di l'abbonati mobile hà righjuntu 11,3 GByte ".

Sottulineendu chì a lunghezza tutale di l'infrastruttura di fibra in Turchia hà aumentatu di 10,1 per centu annu è superava i 455 mila chilometri, Karaismailoğlu hà aghjustatu chì u sviluppu in u settore hè previstu di continuà in l'ultimu trimestre di l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*