U cantiere Haliç hà 566 anni

U cantiere Haliç hà 566 anni

U cantiere Haliç hà 566 anni

Avemu celebratu u 566 anniversariu di u Cantieru di u Cornu d'Oro, u più anticu cantiere navale di vita è di travagliu in u mondu, u centru di l'affari marittimi turchi, fundatu 566 anni fà da Fatih Sultan Mehmet. Parlendu à a ceremonia chì avemu tenutu in u nostru cantiere Golden Horn, l'ultimu cantiere navale restante da Tersane-i Amire, u direttore generale di İBB City Lines, Sinem Dedetaş, hà dettu: "Hè quì hè stata furmata a storia di l'Affari Marittimi Turchi. Quandu avemu ghjuntu à a gestione, u cantiere navale era veramente chjusu. Ma aumentendu l'attività di produzzione, l'avemu attivatu sia cum'è una attitudine di mantenimentu è un novu cantiere navale. disse.

III. À a ceremonia assistita da i nostri impiegati à l'iniziu di u bacinu seccu, chì hè statu messu in serviziu da Selim in u 1790, Dedetaş, accumpagnatu da İsmail Yılmaz è Mustafa Çakıroğlu, i più antichi è più sperimentati impiegati di u cantiere, è Simge Karakurt, u u più ghjovanu impiegatu di u cantiere navale, inchiodatu a piastra d'età di 566th Year è tagliatu a torta d'anniversariu di u cantiere navale.

HALIC SHIPYARD CONTINUA A CREAR VALORE AGGIUNTU

Avemu ristabilitu a qualità di u cantiere navale à Haliç Shipyard, chì hà realizatu assai primi pruduzzione dapoi u 1455, cum'è galere, galeoni, navi di passageru à vapore, battelli di vittura, è i nostri battelli chì sò sempre in serviziu. Avemu apertu u nostru cantiere navale, chì hè guasi chjusu à l'esternu, à u settore privatu, è avemu cuminciatu à mantene e navi chì venenu da l'esternu inseme cù i nostri ferries City Lines. Avemu aumentatu u fatturatu di u cantiere navale, chì era 1 milione quandu avemu pigliatu l'uffiziu, à 2021 milioni per u 125. Oghje, in più di u mantenimentu è a riparazione di una media di 65 navi straniere à l'annu, avemu ancu iniziatu l'attività di custruzzione di u nostru Sea Taxi, a produzzione di quale cuntinueghja in u Cantiere Haliç in 2021. U nostru cantiere navale si trova in a pusizione di "U più anticu cantiere navale di vita è di produzzione di u mondu" è cuntinueghja à creà valore aghjuntu.

"HALIC SHIPYARD SHIPPING hè u locu di spedizione in Turchia"

İsmail Yılmaz, chì era soprannominatu Maçkalı, hà graduatu à u Liceu Vocazionale di Custruzzione Navale situata in u cantiere navale in l'anni 1980 è hè u più anzianu impiegatu di u capu di cantiere navale, pipa è macchina, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di u cantiere navale dicendu: "Haliç Shipyard hè u locu di spedizione in Turchia ".

U più ghjovanu impiegatu di Haliç Shipyard, l'ingegnere di l'architettura navale è l'ingegneria marina di 23 anni Simge Karakurt, hà dichjaratu ch'ellu si cunsidereghja furtunatu di travaglià in un locu cù quasi 6 seculi di sperienza è hà dettu: "U passatu ci mette in luce in tuttu. i travaglii chì facemu quì. Ci hè assai chì possu amparà da i nostri maestri è da i nostri dirigenti ".

Enfatizendu a vasta cunniscenza di u cantiere navale, l'ispettore di u cantiere navale Yağız Yetkin Azizler hà dettu: "Hè una grande sensazione di esse una parte di questa accumulazione è di purtàla avanti. Travagliemu nantu à i telai da a seconda guerra mundiale è in piscine chì anu 300 anni. Questa hè una grande opportunità è sò felice di avè sta chance ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*