Harran University per pruduce UAV domesticu

Harran University per pruduce UAV domesticu

Harran University per pruduce UAV domesticu

I studienti di l'Università di Harran pruduciranu veiculi aerei domestici senza pilota cù funzioni di spruzzatura, fertilizazione è imaging di a mandria per l'usu in l'agricultura intelligente. U software, u disignu è a fabricazione di l'UAV, chì saranu fatti sottu a tutela di istruttori 5 chì travaglianu in a Facultà di Ingegneria, saranu interamente di i studienti stessi.

U software, u disignu è a fabricazione di l'UAV, chì seranu realizati sottu a tutela di i docenti 5 chì travaglianu in a Facultà di Ingegneria, saranu interamente di i studienti stessi.

L'Università Harran cuntinueghja à aumentà u so sustegnu à u sviluppu di Tecnulugie Agricole Digitale per l'usu efficace è efficiente di u putenziale agriculu di Şanlıurfa. Cù u prughjettu di a squadra di spruzzatura, fertilizazione è imaghjini di l'arbureti, a spruzzatura è a fertilizazione liquida seranu realizate senza dannà i prudutti in u laboratoriu UAV stabilitu in u Dipartimentu di Ingegneria Meccanica sottu a dirigenza di a facultà di Facultà di Ingegneria. In più, squadre UAV di mandria capaci di cuntrollu fitosanitariu è stima di rendiment seranu prudutte.

I veiculi pruduciuti seranu pensati per trasportà carichi utili di 16-25 kg. Inoltre, a capacità di carica utile pò esse aumentata o diminuite secondu a situazione di a terra. Cù i Veiculi Aerei Unmanned, chì u tempu d'aria hè stabilitu per esse 20-25 minuti, 5 decares di zona seranu spruzzati travagliendu in gruppi di 150 per ora. Inoltre, l'imaghjini aerei seranu pigliati cù càmera multispettrali, a cundizione di a terra serà esaminata è i culturi seranu monitorati.

Gran sustegnu da l'Università à e Tecnulugie Agricole Digitale

À u stessu tempu, grazia à l'alta tecnulugia di trasfurmazioni di l'imaghjini di i UAV pruduciutu, serà pussibule detectà insetti è pesti simili nantu à e piante prima è piglià precautions contra a perdita di produttu. U gruppu UAV di a mandria, a maiò parte di quale serà preparatu utilizendu software è algoritmi sviluppati in u locu, offre soluzioni innovative in u campu di Tecnulugie Agricole Digitale.

In u sviluppu è l'esekzione di u prugettu, u Vice Rettore Prof. Dr. Mehmet Hançer, Coordinatore di Prughjettu Facultà di Ingegneria Membri di Facultà Assoc. Dr. Mustafa Ozen, Assoc. Dr. İsmail Hilali, circadori Res. Vede. Abuzer Açıkgöz, Res. Vede. Gökhan Demircan, Maksut İnce è studenti di Ingegneria Meccanica, Informatica è Elettrica-Elettronica si svolgeranu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*