Finisce a brama : A Capitale s'incontra cù i so autobus novi

Finisce a brama : A Capitale s'incontra cù i so autobus novi

Finisce a brama : A Capitale s'incontra cù i so autobus novi

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà urganizatu u prugramma "Longing Ends: Başkent Meets New Buses" per 85 autobus chì sò stati purtati à a Capitale è cumincianu à operare oghje. Parlendu à a cerimonia tenuta cù a participazione di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u presidente di u Partitu IYI Meral Akşener è u presidente di u Partitu Democraticu Gültekin Uysal, u presidente di l'ABB Mansur Yavaş hà dettu: "À a fine di u 2022, 355 autobus, 22 di i quali sò autobus novi è 377 autobus novi. di quali sò autobus elettrici cunvertiti, Offremu u nostru veiculu à u serviziu di a ghjente di Ankara ".

U sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, chì hà enfatizatu à ogni occasione chì l'ultima compra di autobus hè stata fatta in a capitale in u 2013 è chì l'autobus esistenti chì serve sò duie volte più vechji di u mondu, hè statu consegnatu à a capitale cum'è u risultatu di a so persistente lotta per cumprà un novu autobus.

i novi autobus di a capitale sò nantu à a strada

Ospitatu da u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, u prugramma "Longing Ends: The Capital Meets with New Buses" hè statu tenutu in EGO 85rd Region Campus per 3 autobus prima ch'elli partenu per i so viaghji inaugurali. U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u presidente di u Partitu IYI Meral Akşener, u presidente di u Partitu Democraticu Gültekin Uysal, u vicepresidentu di u Partitu Saadet Prof. Dr. Sabri Tekir, Deputati, Vicepresidente, sindaci di distrittu, membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana è burocrati, rapprisentanti di l'ONG è parechji muhtars anu assistitu.

DA I PRESIDENTI GENERALI À U PRESIDENTE YAVAS

Participendu à a ceremonia, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu hà parlatu assai di u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, chì hà firmatu novi prughjetti:

"Se l'autobus ùn hè statu pigliatu dapoi u 2013, ci hè un prublema, è s'ellu ci hè un prublema per u nostru sindaco metropolitanu chì prova di piglià un autobus, ci hè un ostaculu. Se milioni di i nostri figlioli ùn ghjunghjenu micca in Internet, avemu un prublema sia durante a pandemia o micca. S'è centinaie di millaie di i nostri figlioli vanu à u lettu fami, ci hè un prublema.Se i nostri ghjovani sò preoccupati per u so avvene è pensanu à cumu andà fora, avemu un prublema. Se a lira turca si trasforma in stampi contr'à muniti straneri, avemu un prublema. Cari amichi, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana l'hà spressu assai bè, hà dettu chì aghju pagatu 4 miliardi di lire di debitu è ​​ùn aghju micca pigliatu un prestitu bancariu, fora di u prestitu di l'autobus. Questu significa chì pudete gestisce una cità senza prestitu soldi. Signore presidente, avete dettu chì ùn avete micca bisognu di prughjetti pazzi, stu paese hà bisognu d'omi intelligenti, micca di prughjetti pazzi. Davanti à tutti i residenti di Ankara, vogliu dì grazie.

U presidente di u Partitu IYI, Meral Akşener, hà manifestatu a so satisfaczione per i servizii prestati in Ankara cù e seguenti parolle:

"Sò assai felice di tistimunià un travagliu cusì bellu. Oghje, vedemu a prestazione di u sgiò Mansur Yavaş cum'è u sindaco di a municipalità metropolitana d'Ankara, cum'è era ieri, è chì e più chjuche accusazioni contr'à ellu ùn si trovanu micca in l'ochji di i citadini, è chì si trova à fiancu à i citadini cum'è un persona onesta, travagliata è tangibile. Dicu davanti à tutti, chì Allah sia cuntentu di voi, chì i vostri amichi sò cuntentu di voi, simu cuntentu di voi, spergu chì a ghjente di Ankara serà ancu cuntentu di voi ".

In u so discorsu à a ceremonia, u presidente di u Partitu Democraticu Gültekin Uysal hà dettu: "Cù l'elezzioni lucali di u 2019, simu tutti in pace cù i nostri cori, cum'è un residente di Ankara, induve ellu hè incaricatu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, a so intenzione. sò sicuru di, a rimuzione di u velu. 801 milioni di dollari sò stati spesi in Ankapark piuttostu cà i bisogni di a nazione, ma questu ùn hè micca cuntatu, cusì i nostri citadini paganu stu costu in un paese induve u cuntrollu amministrativu, puliticu è ghjudiziale ùn hè micca pussibule.

YAVAŞ: "Avemu agitu per minimizzà i prublemi di i nostri citadini"

Slow, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu: "Avemu sempre attiratu l'attenzione à dui punti prima è dopu à u prucessu elettorale", hà dettu:

"U primu era di fà dominante un approcciu di gestione trasparente, participativu è accountable. Avemu ricivutu parechji premii, cumpresu u "Premiu di a Capitale di u Sindaco Mundiale" è u "Premiu Internaziunale per a Trasparenza", in nome di 6 milioni di residenti di Ankara, per u nostru travagliu nantu à questu tema. U sicondu era di mette in avanti una cunniscenza di a municipalità chì priorizeghja a salute di e persone è a vita di e persone. Duvemu esse differente, duvemu avè determinatu u nostru sughjettu cum'è un intelligenza chì facilita a vita umana, aumenta u benessiri di i nostri concittadini è cunsidereghja a so salute. Avemu pigliatu l'azzione immediata per minimizzà i prublemi di i nostri citadini, chì avianu da aspittà in a neve, u sole è a pioggia, è chì anu avutu difficultà in autobus sovraffollati postu chì ùn era micca pigliatu autobus da u 2013 ".

Ricordendu chì mentre a pupulazione di Ankara era di 2010 milioni 4 mila in 460, 2 mila 37 autobus serviti, Yavaş hà dettu: "In 2020, u numeru di autobus in Ankara, chì a so populazione era di 5 milioni 663 mila, hè diminuitu à 1547. Mentre a pupulazione di Ankara hè aumentata da 2013 per centu da 12, u numeru di veiculi attivi in ​​a Direzzione Generale EGO hè diminuitu à 21 per centu. Stu rapportu inversu palesa u reversu micca solu di i numeri, ma ancu di un approcciu di gestione. Peggio ancora, l'età media di a nostra flotta era 12. Sta situazione ci hà datu novi rispunsabilità appena avemu pigliatu u postu. Avemu pigliatu l'azzione immediatamente è cumpiendu e nostre negoziazioni è preparazione. Mentre u prucessu era in corso, u publicu tutale hà seguitu chì tippu di difficultà avemu affruntatu, ma infine simu quì è simu in pace perchè scuntremu i nostri citadini da Ankara cù i nostri novi autobus.

"SPERIMENTU A FELICITÀ DI A CUSCENZA"

Cuntinuendu u so discorsu dicendu: "Aghju sperimentatu sia a felicità cuscienziosa sia i benefici di a municipalità trasparente da u ghjornu chì aghju pigliatu l'uffiziu", Yavaş hà dettu chì l'offerta in u prucessu di compra di l'autobus sò stati ancu trasmessi in diretta, è hà ricurdatu chì u numeru di autobus. , chì era annunziatu cum'è 282, hà righjuntu 301 com'è u risultatu di l'offerta aperta.

Yavaş hà furnitu l'infurmazioni seguenti nantu à l'autobus chì sò stati consegnati è hà iniziatu i so servizii in u prugramma fattu in u Campus di a 91a Regione EGO, chì hè stata stabilita nantu à una superficie di 621 mila 4 metri quadrati, cù un edifiziu di serviziu di 14 piani, un custruzzione di attellu cù 44 canali, stazioni di gas naturale è CNG, è custa 3 milioni di TL.

"301 di questi 168 autobus seranu articuli di gas naturale di marca Mercedes. In u risultatu di a prima consegna d'oghje, 33 autobus articulati di gas naturale cumincianu u so viaghju. In novu, u nostru autobus di marca Mercedes 105 hè in a classa chjamata sola di gas naturale. E 21 unità chì avemu ricevutu oghje cumincianu immediatamente i so voli. Oghje, avemu pigliatu a consegna di tutti i 28 di i nostri autobus articulati diesel di marca Otokar. Questi autobus cumincianu immediatamente u so serviziu. Da oghje, 301 di i nostri 82 autobus cumincianu à serve i nostri citadini. Inoltre, 3 autobus di produzzione lucali sò stati donati à a nostra municipalità in u scopu di u prugramma di l'Unione Europea. Cuminceremu à vede questi 3 autobus ecologichi è di nova generazione in e strade di Ankara da oghje ".

"I BUS NOVU CUMINARERANU A SERVIZI IN E LINEE PIÙ RICHIEDE"

Nutendu chì 51 autobus di 8 metri acquistati da l'Uffiziu di l'Suministrazione di u Statu sò stati messi in serviziu in settembre è chì a filiale municipale BELKA hà cunvertitu i vechji autobus in elettrici, Yavaş hà dettu: "Per via di tutti questi sforzi, à a fine di u 2022, 355 autobus novi è autobus elettrici cunvertiti 22. Avemu da offre i nostri veiculi 377 à u serviziu di i residenti di Ankara. Vogliu ricurdà à i mo concittadini una volta di più. Quandu i nostri autobus novi arrivanu, cuminciaranu à serve nantu à e linee cù a più alta densità è l'autobus più richiesti da noi. Avemu rilevatu e dumande chì venenu da Başkent 153 è e social media usendu intelligenza artificiale ", disse.

Enfatizendu chì u culore è u disignu di l'autobus sò determinati da a ghjente di Ankara, in cunfurmità cù l'approcciu di a municipalità participativa, Yavaş hà dettu: "Di i disinni chì mettemu à u votu nantu à l'applicazione Başkent Mobile, u culore rossu, hitit-. Sunshine design hà avutu u più voti ".

"Ùn abbandunemu mai l'amore di serve i nostri citadini"

"Ùn importa ciò chì succede, ùn importa ciò chì e difficultà affruntemu, ùn rinunceremu mai à u nostru amore di serve i nostri concittadini. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu:

"Appena avemu pigliatu l'uffiziu, u nostru budgetu hè statu capovoltu cù u decretu chì hè statu emessu durante a notte. A prucedura di pagamentu di metro fatta da u Ministeru, ma chì u budgetu hè statu tagliatu da a municipalità, hè stata cambiata unilateralmente durante a notte. Sicondu l'antica prucedura, duvemu pagà 2019 milioni 2020 mila TL in u periodu di 2021 anni chì copre 3-28 è 408, ma cù u cambiamentu, avemu pagatu 3 milioni 657 mila TL in questi 511 anni. Aghju attiratu a vostra attenzione, ci hè una diferenza di 23 volte. A quantità per esse rimbursatu in 246 anni cù u vechju sistema serà pagatu in 11 anni per u risultatu di u decretu. Di sicuru, questi ùn sò micca scuse. Solu 5 milioni d'euros sò stati utilizati per questi autobus. Avemu pagatu quasi 4 miliardi di debiti. Ùn avemu micca prestitu un centesimu da u bancu. Dapoi u ghjornu chì avemu firmatu u nostru accordu di prestitu, u pesu supplementu purtatu da e differenze di scambiu à a nostra municipalità hè sfurtunatamenti di circa 300 milioni di lire ".

"SEI RESISTEMI NON À L'ALTE TRANSPORTI PUBBLICI"

Cuntinuendu u so discorsu cù e parolle "Avemu resistutu à ùn aumentà i prezzi di u trasportu per un bellu pezzu", u sindaco Yavaş hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti di trasportu in corso:

"In cunsiderà e cundizioni ecunomiche attuali è l'aumentu di i costi di spesa, a tarifa di trasportu publicu duveria esse più di 6 lire. Pudete spende soldi in prughjetti pazzi, ma a nostra priorità hè a ghjente è a salute umana. Ùn sapia micca di questu prima di l'elezzioni. Avemu chjusu a fognaria aperta di 108 paesi, è hà datu a priorità à l'investimenti infrastrutturali in i zoni induve e vitture chì inondanu constantemente in a pioggia vanu à natà. Avemu custruitu intersezioni ponte in i lochi induve i veiculi anu più accidenti, è cuntinuemu u nostru travagliu. Truvemu questu di tantu in tantu. Per ciò chì avete fattu. Se ùn cunsiderà micca queste opere per a vita umana cum'è servizii, dicu à quelli chì criticanu chì ùn avemu micca fattu nunda per voi, ma quandu esce è fighjate à a ghjente di Ankara, vi vede di sicuru chì a pace è l'abbundanza si sò stallati. è ci hè una grande satisfaczione in a ghjente di Ankara. Questu hè u veru cumuni .... Chì ghjè l'attività municipale ? Quandu ci hè un prublema ecunomica, hè di esse vicinu à u vostru studiente, travagliadore, ufficiale. Hè di furnisce un alloghju à i ghjovani chì ùn ponu micca truvà una casa è un dormitoriu, per furnisce un autobus per i studienti di l'Università di Hacettepe è per assicurà chì ùn caminanu micca in neve o pioggia. Ch'ella sia i so prughjetti pazzi, hè di sustene i pruduttori lucali è l'agricultura, chì hè a più grande putenza di Ankara, per pruduce. Pensu chì questu hè un veru municipalismu. Continueremu à travaglià in questu modu. Ùn cunsideremu micca cuncretu è plastica fattu cum'è servizii municipali. A ghjente di Ankara deve sapè questu. A Municipalità Metropolitana di Ankara hè vicinu à l'altru ogni volta ch'elli sò in guai, è cum'è sempre dicemu, nisun zitellu deve andà in lettu fami, nisun zitellu deve esse privatu di a so educazione. Avemu datu 26 GB di Internet à più di 6 mila zitelli per 10 mesi. Avemu purtatu l'internet in tutti i 918 quartieri, chì permette à i zitelli di benefiziu di EBA. U più impurtante, attraversu Başkentkart, l'aiutu ùn hè più distribuitu porta à porta à e famiglie chì ricevenu aiutu suciale in Ankara. Andanu è cumprà i so bisogni. In questu modu, avemu furnitu un tipu d'assicuranza di famiglia. Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu furnitu aiutu di gas naturale à 220 mila famiglie da 180 famiglie per a prima volta. Per u Metro Keçiören-Airport, u ministeru hà dettu chì a faremu, ma hè stata 2,5 anni è i prughjetti ùn sò micca finiti. Calchì volta ci dumandanu perchè era tardu, ma u Ministeru di i Trasporti principia prima di noi. Avemu da finisce u prughjettu di u Metro Mamak di 7,4 chilometri, chì ci era permessu, ma ùn ci era micca prughjettu. Più di 30 perforazioni sò state fatte è spergu chì stu prughjettu serà finitu in ferraghju. Dopu chì u prugettu hè finitu, u Ministeru di i Trasporti deve accettà stu prughjettu. Allora deve esse inclusu in u prugramma d'investimentu da u guvernu. Avemu ancu trovu una grande parte di u so prestitu cù l'accordu principale. Se tuttu va bè, s'ellu ùn ci hè micca ritardu, ghjunghjeremu ancu in u Metro Mamak. Avemu ancu cuminciatu à travaglià per Dikmen Metro. Prima, l'inchiesta sò realizati, è discutemu cù i scientisti, i capi è l'ONG di quali linee deve piglià u Metro Dikmen.

U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, inseme cù i presidenti, hà sappiutu nantu à l'autobus appena acquistati dopu a ceremonia è hà fattu investigazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*