Hüsn-i Hat hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO!

Hüsn-i Hat hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO!
Hüsn-i Hat hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO!

"La calligraphie Hüsn-i" a été déclarée patrimoine commun de l'humanité par l'UNESCO. Cusì, u numeru di elementi arregistrati da Turchia nantu à a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale è dichjarati cum'è u patrimoniu cumunu di l'umanità hè ghjuntu à 21.

"Hüsn-i Hat", una di l'arti decorative turche, hè stata messa à l'agenda à a 16a Reunione di u Cumitatu Intergovernativu di l'Organizazione di a Nazioni Unite per l'Educazione è a Cultura (UNESCO), chì hè stata tenuta in linea quist'annu per via di l'epidemie di coronavirus globale. .

"Hüsn-i Calligraphy", chì hè statu numinatu in nome di Turchia cù u schedariu preparatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hè statu arregistratu in a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'Umanità di l'UNESCO in a sessione d'oghje di a riunione chì hà iniziatu u 13 dicembre.

Finu à oghje, a Turchia hè stata cunnisciuta per u so "Meddahlik", "Mevlevi Sema Ceremony", "Tradizione Minstrelsy", "Nevruz (Multinational)", "Karagöz", "Tradizionale". Sohbet Incontri", "Kırkpınar Oil Wrestling Festival", "Alevi-Bektashi Ritual: Whirling Dervish", "Cerimonial Cheesecake Tradition", "Mesir Paste Festival", "Turkish Coffee Culture and Tradition", "Marbling: Turkish Paper Decoration Art", " Maestria Tradizionale di Piastrelle", "A Cultura di Cottura è Spartita di Pane Finu (Multinaziunale)", "Celebrazione di Primavera: Hıdrellez (Multinazionale)", "A Lingua di Fischiu", "L'eredità di Dede Korkut: Cultura Epica, Racconti Folk è Musica ", "Traditional Turkish Archery", "Traditional Intelligence and Strategy Game: Mangala" è "Miniature Art" sò stati registrati in a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale.

Avà, ci sò "Cultura di tè", "Traditional Ahlat Stonework", "Tradition of Talling Nasreddin Hodja Jokes" è "Silk Insectivory and Traditional Production of Silk for Weaving". Questi schedari seranu ancu evaluati da l'UNESCO in u ciclu 2022.

Turchia, chì hè trà i primi 5 paesi per registrà a maiò parte di l'articuli nantu à i Listi di u Patrimoniu Culturale è hè statu un membru di u Cumitatu Intergovernativu di a Cunvenzione di l'UNESCO per a Prutezzione di u Patrimoniu Culturale Immateriale duie volte, hè mostratu cum'è unu di i paesi esemplarii in l'ochji di l'UNESCO cù u so travagliu in u campu di u patrimoniu culturale immateriale.

A 16a Reunione di u Cumitatu Intergovernamentale di l'UNESCO finisce u 18 di dicembre è i membri di u cumitatu 180 scelti da 24 paesi esamineranu i schedarii di candidatura da i paesi 45 durante a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*