Ripartenza di i voli di Emirates Dubai Nigeria

Emirates' Dubai Nigeria Riavvia i Voli
Emirates' Dubai Nigeria Riavvia i Voli

Emirates hà ripresu i servizii trà Dubai è Nigeria da u 5 dicembre 2021. A più grande compagnia aerea internaziunale di u mondu permetterà à i passageri chì viaghjanu da Nigeria di ghjunghje facilmente Dubai, chì cuntinueghja à esse una destinazione di vacanze è cummerciale estremamente populari, cù i so voli di ogni ghjornu. Permetterà ancu à i passageri di ghjunghje in modu sicuru a rete di Emirates di più di 120 destinazioni glubale via Dubai.

Emirates servirà Abuja cù voli EK 785 è 786. U volu EK 785 parterà da Dubai à 11:00 è atterrirà in Abuja à 15:40. U volu di ritornu EK 786 parterà da Abuja à 19:00 è ghjunghjerà in Dubai à 04:35 u ghjornu dopu.

U volu Emirates EK 783 à Lagos parterà da Dubai à 10:30 è atterrirà in Lagos à 15:40. U volu di ritornu EK 784 parterà da Lagos à 18:10 è ghjunghjerà in Dubai à 04:15 u ghjornu dopu. Tutti i voli ponu esse riservati attraversu emirates.com.tr, OTA (agenzie di viaghju in linea) è agenzie di viaghju.

Emirates cuntinueghja à guidà l'industria implementendu misure impurtanti di salute è sicurezza in ogni puntu di u so viaghju per assicurà chì i so passageri viaghjanu in modu sicuru durante u periodu pandemicu, cuntribuendu cusì à a ricuperazione di l'ecunumia riunendu e cumunità più rapidamente. In più di travaglià dura per furnisce i so passageri cù infurmazione di viaghju aghjurnata è cumpleta, a compagnia aerea accelera ancu e operazioni di handling in terra cù verificazione digitale per Covid-19 attraversu IATA Travel Pass, check-in senza cuntattu è transazzioni biometrici.

Per prutege a sicurità di i visitatori è di a cumunità, hè ubligatoriu per tutti i viaghjatori chì arrivanu in Dubai, indipendentemente da u paese d'origine, cumpresi i citadini di l'UAE, i residenti di Dubai è i turisti per avè un test PCR Covid-19.

I passageri chì viaghjanu da Nigeria à Dubai sò tenuti à presentà un documentu di test PCR COVID-72 negativu fattu in 19 ore prima di a partenza. Inoltre, u Centru Nigerianu per u Controlu di Malattie (NCDC) hà designatu laboratori per i passageri chì viaghjanu da Nigeria à Dubai, è i passageri anu da ottene i so documenti da unu di i laboratorii elencati quì per esse ammessi à u volu. I passageri chì arrivanu in Dubai da Nigeria sò tenuti à avè un altru test PCR Covid-19 dopu à l'arrivu à l'Aeroportu Internaziunale di Dubai.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*