I zitelli sò sottu prutezzione in l'Associazione Kalben

I zitelli sò sottu prutezzione in l'Associazione Kalben
I zitelli sò sottu prutezzione in l'Associazione Kalben

Prutezzione Group of Companies, una di e principali cumpagnie chimiche di Turchia, allarga u so sustegnu à i zitelli sottu prutezzione. A famiglia Araci, chì hà apertu a so casa di famiglia in Kocaeli à i zitelli sottu prutezzione, hè diventatu unu di i più grandi cuntratturi di Kalben Children's Village. Parlendu à l'avvenimentu di l'annu novu chì anu urganizatu cù l'Associazione Kalben, V. İbrahim Araci, presidente di u Cunsigliu di u Gruppu di Cumpagnia di Prutezzione, hà dettu: "Supportemu i ghjovani chì ghjucanu un rolu in i nostri investimenti futuri in ogni circustanza".

Pruduzzione in ogni cundizione di u paese è invistisce in u futuru, u Gruppu di Prutezzione di Cumpagnia sviluppa a so cuuperazione cù i Ghjuventù Cresciuti sottu Prutezzione è l'Associazione di Famiglia Protettore (KALBEN). Spieghendu i so ligami cù l'Associazione Kalben, V. İbrahim Araci, presidente di u Gruppu di Cumpagnia di Prutezzione, hà dettu: "Tutti i zitelli anu uguali diritti, meritanu uguali attenzione è sustegnu. U nostru più grande investimentu hè u nostru sustegnu sinceru per i nostri figlioli. Ci sparteremu i mumenti più spiciali cù i nostri figlioli. Avemu attribuitu a nostra casa di famiglia, in quale aghju crisciutu, à l'Associazione Kalben. I zitelli sottu prutezzione crescenu avà in a casa induve sò vissuti i ricordi più preziosi di a nostra famiglia.

COSA FAI L'ASSOCIAZIONE KALBEN ?

L'Associazione Kalben furnisce furmazione in 2 case diverse è dormitori in 8 regioni pilota, Istanbul è Kocaeli. L'Associazione Kalben, chì finu à avà hà postu 300 zitelli in famiglie di famiglia, hà furnitu più di 86 XNUMX ore di educazione à i zitelli. L'Associazione Kalben, chì hè stata creata cù u scopu di sparghje u mudellu di famiglia d'accoglienza in a sucetà è di assicurà a sulidarità di i ghjovani criati sottu prutezzione, furnisce un sustegnu psicosociale è legale à quelli chì volenu prufittà di u mudellu di famiglia d'accoglienza è à i ghjovani chì crescenu sottu prutezzione.

I SEEDS DI U "KALBEN CHILD VILLAGE" sò stati cultivati

"Chì avete fattu questu veranu? Da induve veni?" U presidente fundatore di l'Associazione Kalben, Pelin Çalışkanoğlu Ekşi, hà dichjaratu chì hè difficiule è severu impattu psicologicu per esse rispostu da i zitelli chì necessitanu di prutezzione, "Avemu rimboccatu e maniche per offre storie à i nostri figlioli è custruiscenu un paese induve apparteneranu, in modu di impediscenu e fratture in l'ànima. . Avemu suminatu i graneddi di u "Village di i zitelli di Kalben". U nostru paese serà custituitu da 4 edifici separati, cumprese 7 case di i zitelli, una cafeteria, una biblioteca è una zona di attività interna. U Gruppu di Prutezzione di Cumpagnia, chì hà donatu 2 case di i zitelli à u nostru prughjettu, hè statu pusatu cum'è unu di i più grandi cuntrattuali in a realizazione di u nostru prughjettu. Vogliu sprime a mo gratitùdine à i nostri culleghi chì anu cuntribuitu à tutti i so sforzi in a presenza di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu di Prutezzione di Cumpagnia, u Signore V. İbrahim Araci. Avemu fattu l'ultimu avvenimentu di u 2021 cù a festa di l'annu novu chì avemu urganizatu per i nostri figlioli in Kocaeli. Acceleremu i nostri prughjetti in u 2022 per chì i nostri figlioli entreranu in parechji anni di gioia, pace è salute ".

I CIDELLI ACCUTTI L'ANNU NOVU CU GIIGIA

U scopu di compie l'annu 2021 lascendu una memoria felice per i zitelli, a cuuperazione di u Gruppu di Prutezzione di Cumpagnia è l'Associazione Coratica hà urganizatu un avvenimentu di l'annu novu per più di 25 zitelli sottu prutezzione u sabbatu 40 dicembre à u Centru di Cungressu Kocaeli. I zitelli chì si divertenu in u campu di ghjocu gonfiabili anu ghjucatu ghjoculi accumpagnati da animatori. A felicità nantu à a faccia di i zitelli chì andavanu à pranzu dopu à pasta ottomana, caramelle di cuttuni è granu valìa a pena vede. Dopu chì a torta di l'annu novu hè stata tagliata, diversi rigali sò stati presentati à i zitelli è hè statu ricurdatu chì l'avvenimentu serà ripetutu à a fine di u 2022.

A NOSTRA MISSIONE LASCIA I FIGLI CUN FUTURU BRILLANTE

Rimarchendu chì pruduceranu prughjetti novi per i zitelli in l'annu novu, V. İbrahim Vehicle, presidente di u Gruppu di Cumpagnia di Proteczione, hà dettu: "Sustemu i ghjovani chì ghjucanu un rolu in i nostri investimenti futuri in ogni circustanza. U nostru duvere hè di lascià li un futuru luminoso. Avemu sforzu di lascià boni ricordi per i nostri figlioli per ricurdà in u futuru. Ùn seremu micca cuntentati cù l'opportunità chì avemu è continueremu à luttà per furnisce megliu à i nostri figlioli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*