U Cunsigliu Cunsigliu Scientificu di l'IMM avvirta contru à l'aumentu di i casi Covid-19

U Cunsigliu Cunsigliu Scientificu di l'IMM avvirta contru à l'aumentu di i casi Covid-19

U Cunsigliu Cunsigliu Scientificu di l'IMM avvirta contru à l'aumentu di i casi Covid-19

U Cunsigliu Consultivu Scientificu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà avvistatu i citadini contr'à l'aumentu di i casi di Covid-19 è e novi mutazioni mentre entrimu in l'invernu. Ricordendu chì e regule di maschere, distanza è igiene duveranu cuntinuà à esse strettamente infurzate, u Cunsigliu Consultivu Scientificu IMM hà enfatizatu chì un test PCR deve esse realizatu per differenzià l'aumentu di i casi di gripe da i sintomi corona.

Cum'è u mondu sanu, Turchia hà luttatu contr'à Corona dapoi 2 anni. Cù l'eliminazione di e restrizioni in u periodu di l'estiu, ci hè statu un aumentu di u numeru di casi in u mondu dapoi u vaghjimu. Mentre a nova variante originaria di u Sudafrica, chjamata "Omicron" da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), si sparghje rapidamente, i paesi europei anu cuminciatu à vultà à e restrizioni passu à passu.

Sicondu l'ultimi dati, Turchia si trova in u 6u postu in u mondu è 2 in l'Europa in quantu à u numeru tutale di casi. Sicondu i dati di u Ministeru di a Salute, più di 20 mila persone si ammalate in media ogni ghjornu è circa 200 di i nostri citadini mori.

Discutendu e misure da piglià contr'à l'aumentu di i casi, u Cunsigliu Consultivu Scientificu IMM hà pigliatu cunsiglii impurtanti.

Eccu l'avvirtimenti di u Cunsigliu Consultivu Scientificu IMM:

  • L'attenzione deve esse prestata à portà maschere, mantene a distanza è furnisce ventilazione in spazii chjusi.
  • E maschere ùn devenu esse eliminate eccettu per situazioni ubligatorie, è e maschere devenu esse aduprate meticulosamente, soprattuttu in spazii aperti induve dui metri di distanza cù altre persone ùn ponu esse manteni.
  • L'applicazione di cuntrollu di codice HES deve esse fatta in spazii chjusi.
  • Ci vole à piglià cura di mantene a finestra aperta in ambienti chjusi.
  • A ventilazione in i lochi senza finestri deve esse fatta cù centu per centu aria pulita. Ùn deve esse micca in i posti chì ùn sò micca ventilati in questu modu.
  • In i ristoranti è i caffè chì ùn anu micca spazii aperti, a durata di a sughjornu deve esse curta, è deve esse cura di mantene una distanza di dui metri.
  • Maschere cù alta prutezzione deve esse aduprata in trasportu publicu è grande folla.

REMINDER VACCINE

Ricordendu a necessità di vaccinazione, u Cunsigliu Scientificu di l'IMM hà enfatizatu chì hè assolutamente necessariu di vaccinà. Tutte e fonti scientifiche è studii mostranu chì i vaccini impediscenu l'aggravamentu di a malatia è i morti. Mentre esprime l'opinione chì a vaccinazione di quelli chì ùn sò micca vaccinati deve esse furnita per a prutezzione di a salute publica, hà ancu signalatu a necessità di una dosa di ricordu.

In a so dichjarazione nantu à a vacuna, u Cunsigliu Consultivu Scientificu IMM hà dettu: "Ci hè una diminuzione di l'efficacità di a vacuna à u tempu chì passa. Per quessa, hè necessariu di ripetiri a vacuna 6 mesi dopu a seconda dosa. Questa hè a dosa di ricordu, ùn deve esse trascurata ".

Hè statu ancu enfatizatu chì "l'individui anu bisognu di cunvince tutti i so parenti per avè a so dosa di vaccinazione cumpletamente, cum'è ricevenu e so vaccinazioni". Hè statu ancu dichjaratu chì in più di esse vaccinati, hè necessariu di pagà a listessa attenzione à e misure di maschera, distanza è ventilazione.

A TEST PCR DEVI ESSERE FATTA

U Cunsigliu di Cunsigliu Scientificu IMM hà ancu ricumandatu una prova PCR per impediscenu chì i sintomi di Corona sò cunfunditi cù a gripe.

"In l'invernu, a gripe è altri virus friddi ponu causà sintomi simili à a malatia Covid-19. In casu di u minimu dubbitu o quandu ci sò segni d'infezzione di e vie respiratorie, cum'è u nasu runny, mal di gola, tosse, un test PCR deve esse realizatu appiendu à una istituzione di salute. In casu di positività, l'isolamentu necessariu deve esse furnitu ".

Infine, IMM Scientific Advisory Board; "A vostra salute è un futuru sanu sò preziosi per noi. In questu periodu quandu entremu in i mesi di l'inguernu è u periculu di una nova variante hè à a porta, per piacè piglià e vostre precautions quant'è pussibule in u vostru propiu ambiente. Sapemu chì in un mondu induve e risorse di salute sò sparte abbastanza in u mondu è induve e regule di a pandemia, in particulare a vaccinazione diffusa, sò trattate secondu e esigenze di a scienza, hè pussibule prevene è piantà a pandemia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*