A filiale İBB KİPTAŞ hà stallatu i fundamenti di 2,5 Prughjetti in 6 anni

A filiale İBB KİPTAŞ hà stallatu i fundamenti di 2,5 Prughjetti in 6 anni

A filiale İBB KİPTAŞ hà stallatu i fundamenti di 2,5 Prughjetti in 6 anni

In u novu periodu, a filiale İBB KİPTAŞ, chì si focalizeghja nantu à a qualità, l'architettura unica, i prughjetti di l'abitazione suciale ambientale è accessibili adattati per ogni gruppu di redditu, hà stabilitu i fundamenti di 2,5 prughjetti in 6 anni. Ricordendu chì anu cuminciatu cù una pittura chì ùn pudia mancu entra in l'offerta per i debiti fiscali, u direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, hà dettu: "Quandu avemu pigliatu a cumpagnia in Aostu 2019, ci era solu 2 milioni di TL in a sicura. U debitu tutale era più di TL 1 billion. Oghje, i debiti di u passatu sò stati pagati da a nova gestione. 7 prughjetti chì sò stati lasciati senza risolve sò stati sbulicati di tutti i so prublemi è cumpleti. À a fine di u 2021, avemu principiatu a custruzzione di un totale di 2 unità indipendenti cù prughjetti per inizià in altre 4 regioni ".

Sviluppendu prughjetti di abitazioni per ogni gruppu di redditu, KIPTAS, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà iniziatu 6 prughjetti in 6 diverse regioni in u novu periodu. Dicendu chì i fundamenti di altri 2021 prughjetti seranu posti prima di a fine di u 2, u direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, hà nutatu chì u numeru di unità indipendenti iniziate ghjunghjerà à un totale di 2,5 in 4 anni.

ALI KURT: "U DEBTU DI 1 MILIARDI TL"

Dichjarà chì anu scontru una sucietà chì ùn pudia mancu entra in l'offerta quandu anu cuminciatu, Kurt hà nutatu chì quandu anu pigliatu a cumpagnia in Aostu 2019, ci era solu 2 milioni di TL in a sicura. Hà annunziatu chì anu scontru una dichjarazione di u debitu di più di 177 billion TL, chì deve esse pagatu immediatamente, cumpresi i cuntrolli chì sò per esse scrittu è 1 million TL di debitu di prestitu à i banche.

"TERRA VERDE"

Nutendu chì a nova gestione hà travagliatu duru per sbarazzà di u pesu di u debitu appena hà pigliatu l'uffiziu, Kurt hà dettu chì, per a prima volta in a storia di a cumpagnia, i beni immubiliarii ch'ellu pussede è chì ùn pudianu pruduce prughjetti sò stati venduti attraversu. aste publiche. Nutendu chì questi terreni sò stati trasformati in spazii verdi da l'Assemblea IMM, Kurt hà cuntinuatu cusì:

"A nova gestione di KİPTAŞ, chì hà pigliatu l'uffiziu, hà pigliatu i prughjetti custituiti da 8 mila 7 unità indipendenti in 815 diverse regioni, chì anu cuminciatu in u periodu precedente, ma ùn sò micca stati risolti prublemi tecnichi, legali è finanziarii è a so custruzzione hè stata fermata. . Unu di questi hè u Prughjettu Zeytinburnu Locamahal, chì ùn hà micca un attu di titulu, un debitu di 115 milioni di lire à u statu, un pagamentu d'interessi mensili di più di 1 milione di lire, è 1 milione di lire assistenza mensile à l'affittu à i beneficiari ... "

DUE PIÙ PROGETTI INIZIATI

Nutendu chì più di u 90 per centu di i prughjetti realizati da KİPTAŞ in u passatu sò dovuti à i muvimenti di zonificazione realizati da l'Assemblea IMM, Kurt hà dettu: "Oghje, i debiti di u passatu sò stati pagati da a nova amministrazione. I prughjetti 7 custituiti da 7 mila 99 unità indipendenti in 7 regioni pigliati da l'amministrazione precedente sò stati sbulicati da tutti i so prublemi. KİPTAŞ hà stabilitu a fundazione di 6 prughjetti custituiti da 3 unità indipendenti in 574 diverse regioni in u so novu mandatu. À a fine di u 6, avemu da principià u prughjettu di l'abitazione suciale Tuzla Aydınlık Evler è a trasfurmazioni in situ di Doğakent Sitesi, chì aspetta una suluzione per un bellu pezzu. Poneremu e basi di un totale di 2021 unità indipendenti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*