L'IMM Annunzia a Mobilizazione Preparandu un Pianu Maestru Sportiu

L'IMM Annunzia a Mobilizazione Preparandu un Pianu Maestru Sportiu

L'IMM Annunzia a Mobilizazione Preparandu un Pianu Maestru Sportiu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà parlatu à a riunione induve a cità hà annunziatu u "Plan Maestru Sportiu". Dicendu: "I risultati di a ricerca scientifica realizata in u mondu sanu mostranu quantu hè impurtante u sportu in a salute persunale", İmamoğlu hà datu esempii comparativi nantu à u sughjettu, da u tassu di vista di TV à l'obesità, da u numeru di persone cun diabete à u numeru di persone chì participanu à l'attività fisica regularmente in u triangulu Istanbul-Turchia-Europa. Dichjarà chì u scorecard d'Istanbul hè debule in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Per via di tutte queste dati, avemu principiatu una mobilizazione per Istanbul per diventà una cità sportiva. Inseme, trasformeremu a nostra Istanbul in una cità induve tutti ponu fà sport in ogni locu. Per a prima volta in Turchia, una cità dichjara a mubilizazione preparendu un pianu maestru di sportu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluannuncia u "Sports Master Plan", chì include a visione di u sport, i scopi, i scopi strategichi è i prughjetti di l'istituzione. Parlendu à a presentazione tenuta à u Centru di Cungressu d'Istanbul induve u presidente provinciale di CHP Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, era ancu presente, İmamoğlu hà dettu: "U nostru Pianu Maestru Sportiu; L'avemu preparatu cù u travagliu intensu di a nostra Direzzione di a Ghjuventù è di u Sport İBB, a nostra filiale Spor İstanbul è e squadre BİMTAŞ. Ricordendu chì anu annunziatu a vuluntà di Istanbul per l'Olimpiadi di u 2036 in i ghjorni passati, İmamoğlu hà dettu: "È mi sentu questa eccitazione di tuttu u core. Ospitu l'Olimpiadi ùn hè micca un scopu per noi; Hè un strumentu putente per u sviluppu di a cultura sportiva in a nostra cità, aumentendu a motivazione di a cità à fà sport è facendu i valori olimpichi una parte di a vita di ogni ghjornu.

"ACCIMICEmu A MOBILISATION PER FÀ ISTANBUL UNA CITTA SPORTIVA"

Espristendu chì ogni cità chì hè candidata à l'Olimpiadi hà cuminciatu à preparà un pianu maestru cumpletu di sportu per sparghje a cultura olimpica in a cità, İmamoğlu hà riassuntu u travagliu chì farà in questu cuntestu. Dicendu: "I risultati di a ricerca scientifica realizata in u mondu sanu mostranu quantu hè impurtante u sportu in a salute persunale", İmamoğlu hà datu esempii comparativi nantu à u sughjettu, da u tassu di vista di TV à l'obesità, da u numeru di persone cun diabete à u numeru di persone chì participanu à l'attività fisica regularmente in u triangulu Istanbul-Turchia-Europa. Dichjarà chì u scorecard d'Istanbul hè debule in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Per via di tutte queste dati, avemu principiatu una mobilizazione per Istanbul per diventà una cità sportiva. Inseme, trasformeremu a nostra Istanbul in una cità induve tutti ponu fà sport in ogni locu. Per a prima volta in Turchia, una cità dichjara a mubilizazione preparendu un pianu maestru di sportu.

"Avemu fattu un'indagine cù 9 persone"

Dicendu, "Avemu preparatu un pianu chì dà priorità à l'aspetti suciali è culturali, per aduttà u sportu cum'è un modu di vita senza fucalizza nantu à u stabilimentu", disse İmamoğlu, "Mentre stavamu preparando u nostru pianu maestru di sport; Avemu rivisatu i piani, l'azzioni, l'attività fisica è i tendenzi sportivi di altre cità in u mondu. Avemu vistu a situazione attuale di l'inventariu in Istanbul. In u risultatu di l'analisi chì avemu travagliatu, avemu preparatu a nostra mappa di puntuazione sportiva di u distrittu di u distrittu. Dopu avemu fattu una seria di attelli è riunioni di focus group. Avemu riunitu cù quasi 12 di i nostri stakeholder in 200 temi è ricevutu e so opinioni inestimabili nantu à stu prucessu ". Nutendu chì in i workshop chì anu tenutu, tutti l'individui, l'istituzioni è l'urganisazioni in a sucietà anu discututu e so rilazioni cù u sport, İmamoğlu hà sottolineatu chì anu realizatu sondaggi cun un totale di 9 persone custituiti da furmatori, atleti attivi licenziati, amministratori di scole sportive, amministratori di federazioni è famiglie.

"A NOSTRA VISIONE; UN ISTANBUL ATTIVO CU ALTA QUALITÀ DI VITA "

Esprimendu chì anu determinatu a visione di IMM nantu à questu sughjettu cum'è "Un Istanbul attivu cù una alta qualità di vita, chì hà aduttatu u sportu cum'è un modu di vita", İmamoğlu hà ancu dichjaratu chì u so scopu corporativu hè "aumentà u livellu fisicu. attività è mobilità di tutti i residenti di Istanbul; cuntribuisce à elevà u livellu di salute suciale è individuale; Cuntribuisce à l'aumentu di u numeru di atleti licenziati è attivi; aumentà u nùmeru di persone chì beneficianu di e instalazioni sportive; aumentà l'avvenimenti sportivi lucali, naziunali è internaziunali; per sviluppà u vuluntariu sportiu è cresce u numeru di vuluntarii ». Indittendu chì anu u scopu di assicurà a participazione, a responsabilità è a trasparenza in a gestione sportiva, İmamoğlu hà sottolineatu chì daranu impurtanza à a coordinazione trà l'istituzioni in questu cuntestu.

OBIETTI INIZIALI ANUNCIATI

Esprimendu chì anu u scopu di aumentà u numeru di stadi sportivi, İmamoğlu hà dettu: "Tutti sti scopi strategichi vulemu realizà; Li avemu divisu in periodi d'azzione cum'è "2025 à cortu termini", "2035 à mediu termine" è "2050 à longu andà". İmamoğlu hà dettu: "Mentre stavamu preparando u nostru pianu maestru, avemu cuminciatu parechji prughjetti per diversi uditori di destinazione simultaneamente", è hà spartutu brevemente l'infurmazioni seguenti:

"Cù a nostra applicazione 'Yürü Be İstanbul', chì avemu lanciatu u 18 d'ottobre 2021, avemu righjuntu 90.000 utilizatori. Avemu destinatu à 250.000 2021 utilizatori annu. 4 ghjorni à settimana in XNUMX, Kadıköy- Avemu urganizatu avvenimenti in 2 linee, 6 volte in Beşiktaş, Üsküdar-Eminönü. Righjunghjimu una media di 300 participanti per ghjornu. Avemu implementatu u nostru prugramma "Esercitu in casa". Riunitemu furmatori esperti cù Istanbuliti nantu à u nostru contu Instagram @ibbsporistanbul ogni ghjornu di a settimana per chì tutti ponu esercitassi regularmente in casa. Trasmettemu 2021 285.000 sessioni in diretta in 2019. Avemu implementatu u nostru prughjettu "Esercizii à l'Apertu". in 20; Avemu tenutu 38 sessioni in 38.939 distretti, 2021 locu. in 37; Avemu righjuntu un totale di 220 sessioni in più di 183.000 locu in XNUMX distretti ".

"Avemu per un longu viaghju"

Spartendu infurmazione numerica dettagliata nantu à u travagliu chì facenu per l'atleti prufessiunali, e donne, i zitelli è i disabili, İmamoğlu hà dettu: "Semu imbarcati in una longa mobilizazione è viaghju. U nomu di stu viaghju hè "u viaghju di fà Istanbul una cità sportiva". Aumentà l'interessu in u sport in tutti i segmenti; rende accessibile à tutti i sporti di squadra è individuali; Serà u nostru scopu di furmà più è più atleti naziunali di successu è di furmà più campioni internaziunali in ogni campu. Avemu preparatu una strategia sportiva sustinibili è un pianu maestru chì tocca à 16 milioni di persone. U nostru scopu hè; per unisce ogni Istanbulite cù u sport. Spargi a cultura sportiva in Istanbul è inizià un muvimentu olimpico ", disse.

"VIAGGIU URBANO FACUSU SULL'UMANU"

"Tutti i nostri sogni sò; Dicendu chì Istanbul diventerà una cità induve milioni di persone facenu sport in un futuru vicinu, İmamoğlu hà dettu: "In sintesi; Stu viaghju hè un viaghju urbanu orientatu à l'omu. Travaglieremu di più per rializà tuttu stu viaghju è i prughjetti chì avemu pensatu. Inseme, faremu passi per diventà una cità vibrante, fitta, felice è sana. Vogliu chì tutte e persone di sta cità diventenu individui veramente sani. Una cità cù individui sani si trasforma in una cità resistente in ogni rispettu. In una cità cù individui sani, ognunu hà pinsamenti megliu è pinsamenti più pusitivi. Questu assicura chì simu una cità felice ".

U Vicepresidente di u Gruppu CHP di l'Assemblea IMM Doğan Subaşı, u Vicepresidentu di u Gruppu di Partitu IYI di l'Assemblea İBB İbrahim Özkan, u presidente di u Club Sportiu İBB Fatih Keleş, u Direttore Generale di Spor İstanbul Renay Onur è u presidente di u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu Uğur Erdener è i participanti di u Club Sportiu di l'atleti l'avvenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*