Imamoglu: Olimpiadi di Istanbul 2036 U nostru scopu assolutu

Imamoglu: Olimpiadi di Istanbul 2036 U nostru scopu assolutu
Imamoglu: Olimpiadi di Istanbul 2036 U nostru scopu assolutu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluvisitò u presidente di u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu Uğur Erdener. Vulendu chì u 2022 sia un annu pienu d'energia è sportu per a ghjente di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Vulemu stabilisce u 2036 cum'è un scopu indispensabile è assolutu per Istanbul. Ùn ci sarà micca perdenti in stu prucessu. Ma di sicuru, credemu ancu chì 36 si adattanu à Istanbul.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluvisitò u presidente di u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu (TMOK) Uğur Erdener. Durante a visita à a "Casa Olimpica" in Ataköy, İmamoğlu hà dettu; İBB Vice-Segretariu Generale Murat Yazıcı, İBB Sports Club President Fatih Keleş è Spor İstanbul A.Ş. Accumpagnatu da u General Manager Renay Onur. Vulendu chì u 2022 serà un annu pienu di sport è energia per a ghjente di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "U sport hè un stile di vita chì a ghjente trova assai morale è piace. Vulemu chì sia assai più forte. Di sicuru, vulemu chì sia rinfurzatu cù u cuncettu di l'Olimpiadi è veramente avanzà versu un viaghju olimpico. Hè cun stu sintimu chì avemu venutu à visità voi.

"CREDI chì u 2036 SERÀ ADATTU PER ISTANBUL"

Dicendu: "Sì a guida più impurtante di stu sentimentu", İmamoğlu hà dettu:

"Siete una di l'istituzioni cù quale cooperaremu più in quantu à ciò chì duvemu fà, chì passi duvemu piglià, è cumu duvemu definisce i prucessi orientati à l'omu, sia naziunale sia internaziunale. Semu credenti. Vulemu stabilisce u 2036 assolutu cum'è un scopu indispensabile per Istanbul. Ma à a fine di u ghjornu, se avemu revelatu tuttu u so caratteru è tutti i paràmetri di preparazione, avemu da esse rializatu u nostru scopu cum'è Istanbul. Perchè u spiritu olimpico hà un tali risultatu. Dunque, ùn ci sarà micca perdenti in stu prucessu. Hè cusì chì vedemu. Ma di sicuru, credemu ancu chì 36 si adattanu à Istanbul avà.

ERDENER: "COME SPORTIVA, ti ringraziu assai"

Esprimendu a so satisfaczione cù a visita di İmamoğlu è a so delegazione, Erdener hà dettu: "I passi chì avete fattu per attivà u rolu di Istanbul in u sportu nantu à a piattaforma internaziunale, e riunioni assai impurtanti per u sport chì avemu urganizatu ancu in l'ultimi 10 ghjorni, i passi chì avete fattu per rializà a vostra visione di u sportu è i vostri sogni futuri.Hè veramente impussibule di discrive in parolle. Prima di tuttu, cum'è una persona di sport, vi ringraziu assai. In nome d'Istanbul, stai travagliendu assai seriamente per fà u sognu Olimpicu di Istanbul diventatu realtà. Ci sò altre cità è paesi chì facenu passi per u 2036 avà. Spergu chì faremu stu passu inseme in u cuntestu di pusà à a tavula cù u Cumitatu Olimpicu Internaziunale è spressione a determinazione di Istanbul ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*