Islamabad, Teheran, Istanbul, u Trasportu Ferroviariu di Merce riavviatu

Islamabad, Teheran, Istanbul, u Trasportu Ferroviariu di Merce riavviatu
Islamabad, Teheran, Istanbul, u Trasportu Ferroviariu di Merce riavviatu

U "Progettu di treni di merci Islamabad-Teheran-Istanbul" trà Turchia, Iran è Pakistan, chì hè statu implementatu in u 2009 è si fermò in u 2011, hà cuminciatu di novu cù u trenu chì parteva da Islamabad.

U trasportu di merci ferroviarie nantu à a linea Islamabad-Teheran-Istanbul hà ripresu dopu à 10 anni. Una cerimonia hè stata tenuta in a Stazione Ferroviaria di Margalla in a capitale di u Pakistan Islamabad per u "Prughjettu di Trenu di Carga Islamabad-Teheran-Istanbul", chì hè stata implementata trà u Pakistan, l'Iran è a Turchia in u 2009, ma hè stata terminata in u 2011 per via di l'evoluzione in Pakistan.

U Ministru di i Ferroviari di u Pakistan Azam Khan Swati, u Ministru di l'Affari Esteri pakistani Shah Mehmood Qureshi, l'Ambasciadore di Turchia in Islamabad İhsan Mustafa Yurdakul, l'Ambasciadore di l'Iran à Islamabad Muhammed Ali Huseyni, i funzionari di l'Organizazione di Cooperazione Economica è altri invitati anu assistitu à a ceremonia. Dopu à a ceremonia, u trenu di merci partì da a Stazione Ferroviaria di Margalla per andà in Istanbul via Teheran.

U Ministru di l'Affari Esteri Pakistani Qureshi hà dichjaratu ch'ellu hè cuntentu di a ripresa di u trasportu di merci ferroviarie è chì hà da ghjucà un rolu impurtante in a connettività regiunale è cuntribuisce à l'ecunumia regiunale.

U Ministru di i Ferroviari Azam Khan Swati hà ancu enfatizatu l'impurtanza di u trasportu di merci ferroviarie trà i trè paesi, nutendu chì stu serviziu aprirà novi strade cummerciale in a regione.

Swati hà dichjaratu chì i servizii di treni cumincianu per i passageri dopu à u trenu di trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*