L'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul Cuntinueghja l'Investimenti di Digitalizazione

L'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul Cuntinueghja l'Investimenti di Digitalizazione

L'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul Cuntinueghja l'Investimenti di Digitalizazione

Istanbul Sabiha Gökçen, l'8u più grande aeroportu in Europa, cuntinueghja i so investimenti in a trasfurmazioni digitale senza rallentà. L'aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul hà implementatu u prughjettu Xovis PTS (Sistema di tracciamentu di u passageru), chì furnisce una gestione di folla in cuuperazione cù Dubai Technology Partners (DTP) è Xovis, per pianificà l'operazioni in u terminal è risponde rapidamente à i bisogni di i passageri.

L'Aeroportu Sabiha Gökçen d'Istanbul, chì hà finitu 2020 in u 8u postu è hà cullatu à a pusizione di u 2021u aeroportu più trafficatu in Europa in i primi 7 mesi di u 4 secondu i dati CAPA, hà aghjustatu un novu à i so investimenti chì furnisce più cunfortu è tempu. à i so passageri utilizendu suluzione digitale in i so prucessi operativi. Sviluppendu u prughjettu Xovis PTS inseme cù Dubai Technology Partners (DTP) è Xovis, OHS permetterà à e squadre di l'aeroportu di accede à e dati in tempu reale per mezu di sensori attivati ​​da l'intelligenza artificiale per un megliu cuntrollu è pianificazione di e so operazioni.

In u scopu di u prughjettu Xovis PTS, 184 sensori cù tecnulugia di intelligenza artificiale posti à l'entrate di u terminal, i spazii cumuni è i saloni, è ancu i spazii di passageri interni è esterni, catturanu accuratamente i posti di i passageri è furnisce un flussu di dati in tempu reale à e squadre di l'aeroportu. Grazie à questi dati, chì facilitanu a gestione di a folla, i squadre ISG ponu pruduce suluzioni necessarii in i zoni cù una alta densità di passageri è ponu pianificà e so operazioni in anticipu prima di a congestione. Pò ancu analizà l'efficienza è l'aderenza à l'accordi di livellu di serviziu utilizendu dati storichi.

U CEO di ISG Berk Albayrak, chì hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià per furnisce a megliu sperienza à i so passageri integrendu tecnulugia avanzata in i so prucessi operativi, hà dettu: "Cumu l'Aeroportu Sabiha Gökçen d'Istanbul, cuntinuemu à rinfurzà u nostru serviziu di classe mundiale cù novi investimenti. . Infine, avemu implementatu u prughjettu Xovis PTS, chì beneficerà sia i nostri passageri è l'equipaggiu di l'aeroportu, in cooperazione cù Dubai Technology Partners (DTP) è Xovis. Cù sensori di tecnulugia di intelligenza artificiale posti in tuttu l'aeroportu, pudemu gestisce facilmente u flussu di passageri in u terminal. Facemu e nostre operazioni più efficaci cù u flussu di dati furnitu à i nostri squadre in tempu reale. Cù sta tecnulugia, induve risparmiemu tempu per i nostri passageri riducendu i so tempi d'attesa, pudemu pruduce suluzioni veloci in quantu à u rispettu di e regule di distanza suciale, in più di e nostre misure strettamente implementate, soprattuttu durante u periodu pandemicu.

U direttore generale di DTP, Abdul Razzak Mikati, hà dettu: "Semu felici di esse una parte di a trasfurmazioni digitale di l'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul. Avemu implementatu stu prughjettu impurtante aduprendu a nostra sperienza è capacità per aiutà l'Aeroportu Istanbul Sabiha Gökçen à ghjunghje à i so indicatori di rendiment chjave è à piglià e misure necessarie in tempu per e difficultà chì ponu esse in u flussu di passageri ".

Andreas Fähndrich, CEO di Xovis, hà dettu: "Cù u prughjettu, hè destinatu à aumentà a satisfaczione di i clienti affissendu i tempi d'attesa in diretta nantu à i schermi à l'ingressu, assicurendu un flussu di passageri equilibratu trà l'entrate, attraversu u flussu di dati. I passageri ponu seguità i so tempi d'attesa attraversu schermi chì mostranu i livelli di occupazione à l'entrata di i toilette. Sta tecnulugia pò detectà automaticamente è precisamente e zone affollate in l'aeroportu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*