Pasto Caldo per Studenti da a Municipalità Metropolitana di Izmir

Pasto Caldo per Studenti da a Municipalità Metropolitana di Izmir
Pasto Caldo per Studenti da a Municipalità Metropolitana di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà allargatu u so serviziu Soup Stop, chì era statu stabilitu prima in sei lochi, per i studienti universitari per inizià a ghjurnata cù zuppa calda. I studienti sò avà offerti l'uppurtunità di avè un pranzu caldu à a sera. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Cari ghjovani amichi, avemu vulsutu pudè tene un pocu a manu durante a crisa ecunomica", dissenu i ghjovani chì anu benefiziu di l'applicazione, sò soddisfatti.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà allargatu u so serviziu "Soup Stop" per sustene i studienti universitari. U Soup Houses Branch Office hà cuminciatu à distribuisce i pasti trà 17.00 è 19.00 i ghjorni di a settimana per chì i studienti puderanu prufittà di più da u serviziu di pranzu caldu gratuitu. Un menu riccu hè offrittu à i studienti da dui punti, unu situatu davanti à a stazione di metro in u Campus di l'Università Ege è l'altru davanti à u Tarık Akan Youth Center attraversu u Campus Tınaztape di l'Università Dokuz Eylül (DEÜ). L'implementazione principiarà prestu in u Campus Çiğli di l'Università Katip Çelebi.

U presidente Soyer hà annunziatu nantu à e social media

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà annunziatu l'applicazione nantu à u so contu di rete suciale Tunç Soyer"Cari ghjovani amichi, vuliamu pudè tene a manu per un pocu tempu durante a crisa ecunomica. Per avà, avemu cuminciatu à distribuisce cena gratis à l'Università Ege è Dokuz Eylül, più à vene. Abbracciu i vostri belli cori cù amore è vi augu un bon annu novu.

"U nostru scopu hè di ghjunghje à più studienti"

Ebru Asal, Direttore di a succursale di Soup Houses, hà dichjaratu ch'elli facenu diverse attività per facilità a vita di i studienti chì studianu in l'università in Izmir è hà dettu: "Distribuemu pasti à una media di 500 persone à ghjornu. U nostru scopu hè di ghjunghje à più studienti è di aiutà i nostri ghjovani, chì sò u nostru futuru, un pocu ", disse.

Ancu s'è u menu offertu à i studienti cambia ogni ghjornu, ci sò varietà di zuppa, articuli alimentari cum'è tantuni di vacca è tantuni di pollo, pita cù carne macinata, carne è risu di pollo, polpette è patate, varietà di pasta, ayran è iogurt.

Grazie à a Municipalità Metropolitana

Neslihan Çelik, unu di i studienti chì anu benefiziu di u serviziu di pasti caldi di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dettu: "Avemu manghjatu pita cù carne macinata è bevemu zuppa. Aghju alimentatu ancu i misgi. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir ", disse. Ceren Kaanoğlu hà dichjaratu chì l'alimentazione era assai bona è ringraziò a Municipalità Metropolitana. Özgür Göbel hà dettu: "Semu tutti studienti universitari. Hè assai bonu per noi di prufittà di tali opportunità ".

"Andemu in casa cù u stomacu pienu"

Mentre Fatma Yaşar hà dichjaratu chì a zuppa calda hè assai bona in questi ghjorni friddi, Aslı Aydınhan hà dettu: "Hè un menu assai bonu. Un ringraziu assai à quelli chì anu furnitu queste opportunità. Semu studienti. Cerchemu di campà in una cità sfarente, luntanu da a nostra famiglia. Semu affettati da impossibilità finanziaria. Questa app hè stata assai bona per noi. Avà, andemu in casa piena ". Anıl Tolu hà dettu ancu chì anu benefiziu di u serviziu di zuppa furnitu in a mattina è chì eranu soddisfatti di i dui travaglii.

Zuppa à sei punti di a matina

Per servire zuppa à i studienti universitari prima, a Municipalità Metropolitana di Izmir avia stabilitu in precedenza a Facultà d'Educazione di l'Università Dokuz Eylul (DEU), a Facultà di Teologia DEU, a Facultà DEU di Economia è Scienze Amministrative, Università Dokuz Eylul (DEU) Ingressu à Campus Tınaztepe, Katip L'Università di Çelebi è u Campus di l'Università di Ege. Soup Stops, stabilitu in a stazione di Metro Bornova vicinu, serve trà 07.30 è 09.00 in i ghjorni di settimana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*