U sustegnu invernale di a municipalità metropolitana di Izmir hè avvicinatu à 27 milioni di lire in dui mesi

U sustegnu invernale di a municipalità metropolitana di Izmir hè avvicinatu à 27 milioni di lire in dui mesi

U sustegnu invernale di a municipalità metropolitana di Izmir hè avvicinatu à 27 milioni di lire in dui mesi

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u scopu di i supporti invernali invernali iniziati in cunfurmità cù l'intelligenza suciale di a municipalità, 26 milioni 986 mila lire sò stati donati per tutti i bisogni basi, da l'alimentariu à l'aiutu in soldi, da u vestitu à u riscaldamentu. A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à riceve applicazioni via bizizmir.com è a Linea di Supportu Invernale Invernale.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù l'intelligenza di a municipalità suciale di Turchia, 26 milioni 986 mila lire d'aiutu sò stati dati da u principiu di nuvembre à u presente, in u scopu di i supporti invernali neri iniziati per via di a crisa ecunomica sempre più severa. Supportendu migliaia di famiglie in İzmir per tutti i so bisogni basi, da l'alimentariu à l'abitazione, da a ropa à u riscaldamentu, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja à riceve applicazioni via bizizmir.com è ancu a Linea di Supportu Mid-Winter à 444 40 35. Dapoi u principiu di nuvembre, un totale di 192 mila 142 applicazioni sò state ricevute.

Ci sò sei opzioni

Ci sò sei opzioni in u "Pacchettu di Supportu Invernale Lieve": aiutu di soldi, dumanda di alimentazione basica, aiutu di vestiti, carburante, merchenzie, pannolini è cibo. I citadini ponu sceglie unu o più di i temi di l'aiutu nantu à u Modulu di Applicazione di Supportu Mid-Winter. Cusì, u sustegnu di i citadini ùn hè micca limitatu à una sola opzione.

"Passeremu questi ghjorni inseme"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dettu chì e cundizioni di vita aggravanti in u paese si sentenu ancu in İzmir. Tunç Soyercitendu a pandemia, u terremotu è i disastri di inundazioni cum'è esempi, è hà dettu: "À quellu tempu, stavamu cù i nostri citadini di Izmir. Di listessa manera, continueremu à stà spalla à spalla cù i nostri citadini in bisognu cù tutte e nostre forze. Passeremu questi ghjorni inseme ", disse.

Più di 20 mila pacchetti alimentari

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà distribuitu 20 pacchetti alimentari cum'è parte di u Supportu Invernale Invernale da u principiu di nuvembre. 104 milioni 5 mila TL in supportu cash hè statu furnitu à 815 famiglie. 8 pacchetti d'igiene, 489 pacchetti di pannolini per i zitelli, 44 coperte è trapunte, 983 stufe, 8 riscaldatori elettrici, è 504 sacchi di carburante sò stati ancu distribuiti. 110 mila 714 pezzi di vestiti è 445 ghjoculi per i zitelli sò stati dati à 897 famiglie via Bizİzmir Clothing Point è Clothing Bus chì serve in Üçyol.

I pasti caldi sò distribuiti in i punti di sulidarità

Piatti caldi per 490 mila 788 persone, manciari è colazione per 20 mila 408 persone, pane pita per 150 mila 500 persone è zuppa per 36 mila 440 persone sò stati servuti à l'istituzioni di l'istruzione publica privata è l'interni è à quelli chì anu bisognu à traversu i Punti di Solidarietà.
20 mila stivali è mantellu, 4 mila 20 pacchi di celiachi è fenilcetonuri sò stati consegnati à i studienti di a scola primaria è secundaria in bisognu. I citadini 831 anu beneficiatu di u serviziu di hammam, i citadini 78 stavanu in l'hotel affittu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in a regione Basmane. 124 articuli di casa sò stati dati à 516 famiglie. Inseme cù l'aiutu di cash, u costu di tutti questi supporti era di 26 milioni 986 mila lire.

125 milioni di lira risorsa

A Municipalità Metropolitana di Izmir farà un totale di 2021 milioni di lire di assistenza suciale durante i mesi d'invernu chì copre l'anni 2022-125. Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu, hà enfatizatu l'impurtanza di e municipalità CHP per sustene i citadini durante i mesi invernali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*