Formazione di Accessibilità per Impiegati da Izmir Metropolitan

Formazione di Accessibilità per Impiegati da Izmir Metropolitan

Formazione di Accessibilità per Impiegati da Izmir Metropolitan

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Una altra Politica di Disabilità hè Possibile", l'impiegati metropolitani chì travaglianu in u campu di a disabilità anu datu una furmazione di accessibilità. U prugramma serà ancu implementatu in e municipalità di distrittu trà 27-31 dicembre.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà rinfurzatu l'obiettivu di Izmir senza barriere cun l'intelligenza di "Un'altra Politica di Disabilità hè Possibile" Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di a Municipalità Metropolitana, u prugramma di furmazione di accessibilità datu à l'impiegati hè statu finitu. L'impiegati di tutte e unità chì travaglianu in u campu di a disabilità, avè l'autorità di surviglianza, serve in Izmir, producendu u travagliu in u campu di i media è a publicità, anu assistitu à a furmazione datu da l'Unità di Accessibilità di u Dipartimentu di i Prughjetti Suciali, a Direzzione di a Branca di Servizi per Disabili, trà 20. -25 dicembre. In u scopu di a furmazione, l'infurmazione hè stata data sottu à i tituli di discorsu, sensibilizazione è legislazione.
U prugramma serà ancu applicatu à u persunale in i cumuni di distrittu trà u 27 è u 31 di dicembre. U periodu di furmazione, chì copre un prucessu di duie settimane, serà cumpletu in i centri di sensibilizazione in Limontepe è Örnekköy stabiliti da a Municipalità Metropolitana per i disabili.

"Avemu da furnisce servizii cunsiderà i bisogni di e persone cù disabilità"

In u scopu di i travaglii di a Cummissione di Coordinazione di l'Accessibilità, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Eser Atak è u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Soziali di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Anıl Kaçar, anu assistitu à a riunione di u prugramma di furmazione applicata nantu à e piste in i centri di sensibilizazione. Parlendu à a riunione, u Vice-Segretariu Generale Eser Atak hà dettu: "Eru assai impressiunatu cù e presentazioni. Hè stata una bona educazione. Felicitazioni à tutti i nostri amichi. Quessi sò furmazioni assai preziosi è impurtanti. Ci sò cose chì tutti avemu bisognu di attentu in a nostra vita di ogni ghjornu. Hè cusì chì duvemu mantene i nostri servizii è pulitiche. Tutti i servizii chì prupunemu anu da esse datu in cunsiderà i bisogni di e persone cù disabilità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*