izmir-fairciligi-settore-turismu-de-doping-happening

izmir-fairciligi-settore-turismu-de-doping-happening

izmir-fairciligi-settore-turismu-de-doping-happening

ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir; Travel Turkey İzmir Fair, chì hè stata tenuta per a 15a volta quist'annu, è TTI Outdoor Fair, chì hè stata tenuta simultaneamente, anu creatu speranza sia per İzmir sia per i prufessiunali di u turismu di u paese. Esprimendu chì ci hè stata una participazione sopra l'aspettattivi in ​​a fiera, chì hà ancu purtatu dinamismo à l'ecunumia di a cità cù più di mille participanti da Turchia è stranieri, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer, "Lasciate chì u 2022 sia un annu in u quali u turismu in İzmir face un saltu assai più grande in avanti. Ch'ellu sia un bonu annu turisticu per a nostra Turchia. Chì Travel Turkey Izmir sia u pioniere di questu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu à travaglià cù a visione di trasfurmà İzmir in una cità mundiale, a Municipalità Metropolitana di İzmir cuntinueghja à accelerà u putenziale turisticu di a cità cù e fiere. A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà riunitu l'industria di a moda turca è mundiale in Izmir cù i so più di 15 2 participanti naziunali è internaziunali à a XNUMXa IF Wedding Fashion Izmir - Fiera di vestiti da sposa, vestiti è vestiti da sera u mese passatu, porta avà Turchia è Turchia è i so accoltu i principali attori di u turismu di u mondu. TTI Outdoor-Camp, Caravan, Outdoor and Equipment Fair, chì hè stata tenuta simultaneamente cù Travel Turkey İzmir, chì hà riunitu u settore turisticu per a prima volta fisicamente dopu a pandemia, hà ancu fattu felice u settore turisticu.

L'alberghi sò pieni

15. Viaghjà in Turchia İzmir è TTI Outdoor Fairs hà datu un soffiu d'aria fresca à a cità è à u turismu di u paese. I tassi di occupazione in l'alberghi si avvicinavanu di novu à u 100 per centu. A vitalità di u settore di u turisimu è di i servizii, da i ristoranti à i caffetterie, da u trasportu à a compra, è i cummercianti, chì anu avutu un tempu duru per via di a pandemia, si ridianu.

Soyer: "Un primu dopu à a pandemia"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, affirmannu chì ci era una participazione à a Fiera di Turchia di İzmir oltre e so aspettative, hà dettu: "Tutti sò sorridenti à a fiera. Una fiera assai preziosa, hè a prima volta chì una fiera turistica cù una participazione cusì larga hè urganizata dopu a pandemia di longa durata. Sò fieru di İZFAŞ. Ci hè u sforzu di i nostri stakeholders cù quale cooperemu. Hè risultatu un risultatu cusì bellu. Vulemu chì a fiera sia fruttuosa è chì i participanti lascianu da a fiera cù un surrisu. Chì u 2022 sia un annu in quale u turismu in İzmir face un saltu assai più grande in avanti. Ch'ellu sia un bonu annu turisticu per a nostra Turchia. Chì Travel Turkey Izmir sia u pioniere di questu ", disse.

Baglikaya: "Ùn m'aspittava micca a folla è l'attenzione"

U presidente di l'Associazione Turchia di l'Agenzie di Viaghju (TÜRSAB), Firuz Bağlıkaya hà dettu: "Travel Turkey İzmir hè a prima fiera in faccia in u settore turisticu dopu a pandemia. Qualcosa assai preziosu. Cum'è agenti di viaghju, travagliemu cù a visione di riunite e persone. Era a prima fiera fisica in Turchia è in Europa. Sò veramente entusiasta. Ùn m'aspittava micca una folla cusì grande. U nostru sindaco metropolitanu Tunç SoyerVogliu ringrazià Mahmut Özgener, u nostru presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, è quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Hoti: "Vedu cambiamenti pusitivi in ​​İzmir"

Baki Hoti, presidente di l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju di u Kosovo (SHTAK), hà dettu: "Cum'è Kosovo, venemu à a fiera dapoi 6 anni. U mutivu chì avemu ghjuntu quì hè per creà cullaburazioni maiò, per presentà u nostru paese è per cunnosce İzmir. A pandemia hà assai affettatu u turismu. Riturneremu à a normale u più prestu pussibule. Questa hè a nostra prima fiera dopu a pandemia. U nostru desideriu hè chì a fiera crescia ancu di più l'annu prossimu. Vecu cambiamenti assai pusitivi in ​​Izmir. I prughjetti novi sò fatti. Sò assai felice di vede questu ", disse.

İşler: "Viaghju Turchia İzmir crescerà ancu di più"

Mehmet İşler, presidente di l'Unione di l'Imprese Turistiche è l'Accomodazioni di l'Egeu, hà dettu: "Travel Turkey İzmir ci hà dimustratu chì ci hè avà una borsa in u turismu turcu, è chì hè un locu induve tutta l'industria si riunisce, cum'è u ramhead. Hà dimustratu chì e nostre strutture è vendite in 2022 seranu affettate da Travel Turkey İzmir. Inoltre, İzmir hè diventatu un puntu di vendita assai impurtante micca solu in Turchia, ma ancu in a piattaforma internaziunale. Cù sta fiera, avemu vistu chì avemu tornatu à i paràmetri di u 2019 è hà guadagnatu un grande momentu avanti. Primu Tunç Soyer Grazie à tutti i participanti, ancu Questa fiera si adattava assai bè à İzmir, è cuntinuerà à cresce. Viverà da avà cum'è u puntu di scontru micca solu di Izmir, di l'Egeu è di a Turchia, ma ancu di tutti i paesi chì entranu in un cercolu quandu tracemu cù una bussola à una distanza di 3 ore ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*