Izmir ospita un Summit Internaziunale di Coesistenza

Izmir ospita un Summit Internaziunale di Coesistenza

Izmir ospita un Summit Internaziunale di Coesistenza

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Equal Citizenship is Possible", u Terzu Summit Internaziunale di Coesistenza hè tenutu in Izmir per attirà l'attenzione à i diritti umani è a cultura di a vita inseme. Parlendu à l'apertura in linea di u summit, u presidente Soyer hà invitatu Terra Madre Anadolu à esse tenutu in İzmir in 2022 è hà dettu: "A fiera serà una grande opportunità per avanzà e nostre discussioni nantu à l'accessibilità alimentaria è l'uguaglianza suciale".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCù a visione di "Equal Citizenship is Possible", u terzu Cumitatu Internaziunale di Living Together, chì hè statu tenutu in Izmir dopu à Montreal è Düsseldorf, hà iniziatu. In l'apertura in linea di u summit, chì riunisce sindaci di tuttu u mondu per truvà suluzioni à i prublemi glubale, in particulare a pandemia, è per creà cità più vivibili, u presidente Tunç Soyer A sindaca di Montréal Valérie Plante, u Rappresentante Anzianu di l'Alleanza di e Civiltà di e Nazioni Unite (UNAOC) Miguel Angel Moratinos, a Direttore di Politica è Programma di l'UNESCO Ângela Melo hà ancu fattu discorsi. U sindaco di Dusseldorf, Dr. Stephan Keller hà assistitu à a cima mandendu un missaghju video. U summit, chì continuarà in linea oghje, si terrà fisicamente u 10 di dicembre à u Ahmed Adnan Saygun Art Center.

"E cità devenu esse in u centru di i nostri piani per creà un futuru uguale"

Parlendu à a prima sessione intitulata "Dialugu di i sindaci nantu à a cuesione suciale in e cità", u sindaco Tunç SoyerDichjarà chì a vita in e cità ùn hè micca solu difficiule cù Covid-19, a segregazione di e pulitiche urbane, l'aumentu di u divariu d'ingressu è l'emergenza climatica facenu difficultà a vita di milioni di persone. A pandemia di Covid-19 hà dimustratu chì e municipalità è altre agenzie lucali anu un putenziale straordinariu per risponde è agisce rapidamente in emergenze. A pandemia hè stata una sperienza assai impurtante per u nostru futuru. A manera di aumentà più sta efficienza hè di riunite. E cità duveranu esse in u centru di i nostri piani per creà un futuru più demucraticu, ecologicu è equitativu ".

Enfasi di cultura circular

Parlendu di a dichjarazione è di u cuncettu di cultura ciclica in u Summit di Cultura di CGLU tenutu in İzmir, u sindaco Soyer hà ancu enfatizatu chì İzmir hè stata dichjarata a prima cità pilotu di Cittaslow Metropolis in u mondu. Soyer hà dettu: "U scoppiu di a pandemia hà resu più evidenti l'ineguaglianze esistenti. In queste cundizioni sfide, e cità anu avà l'uppurtunità di rinfurzà a demucrazia lucale. Dunque, cum'è tuttu, a lotta contru à e inuguaglianze hà bisognu di una basa culturale, di una cultura ciclica. Soullinendu l'armunia cù a natura per un avvene sustenibile, Soyer hà dettu: "Vivere inseme ùn hè micca solu campà inseme cù e persone, ma ancu cù a natura. Avemu da amparà à campà in armunia cù a nostra natura ".

Terra Madre invitu à i presidenti

Invitendu tutti i merri à Terra Madre, una di e più grandi fiere alimentari di u mondu è chì serà ospitata da İzmir in settembre 2022, u sindaco Soyer hà dettu: "Terra Madre Anadolu serà u centru di e diverse culture agricole. Rifittendu di rende à e cundizioni industriali è a standardizazione di l'alimentariu in l'agricultura, a fiera serà una grande opportunità per avanzà e nostre discussioni nantu à l'accessibilità alimentaria è l'ugualità suciale. Cù stu summit, cum'è l'Osservatoriu Internaziunale di i Sindaci, creemu un spaziu apertu per creà una visione inspirante per e cità cohesionate di dumane. Sò cunvinta chì sta cima offre suluzioni pratiche è strategie à longu andà à i prublemi attuali è futuri di e cità ".

"E cità ponu amparà l'una da l'altru"

Presidente per l'ospitalità di a cima Tunç SoyerCumincià u so discorsu ringraziendu u sindaco di Düsseldorf, Dr. "Credu veramente chì e cità ponu migliurà imparendu l'una da l'altru. Moltu hè cambiatu da quandu Düsseldorf hà ospitatu sta cima. Avemu sperimentatu un prucessu epidemicu chì nimu ùn pudia predice. Semu in prima linea in a lotta contru l'epidemie in e nostre cità. Per quessa, credu pienamente chì u terzu summit in Izmir ci aiuterà à trattà cù l'epidemie, cumu pudemu ottene a coesione suciale è ottene u successu ecunomicu ".

I presidenti cercanu risposte à e dumande nantu à u futuru

Dopu à i discorsi di apertura, i sindaci è i rapprisentanti lucali di Quebec, Canada, Ouagadougou, Burkina Faso è Strasburgu, a Francia hà participatu à u Dialogu di Sindaci. In a sessione, sò stati discussi i prublemi da fà à u livellu lucale in quantu à a cuesione suciale è e pulitiche ligati à u « campà inseme ».

I presidenti si riuniscenu in Izmir u 10 di dicembre

U Summit di Coesistenza, urganizatu da u Ramu di Ghjustizia Urbana è Ugualità in cuuperazione cù u Dipartimentu di Prughjetti Suciali di a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Dipartimentu di Relazioni Estere, continuerà in linea trà 16.00-20.30 oghje. Trè workshop tematichi seranu tenuti sottu i tituli di "Custruì a Resilienza in Cità", "Promuzione di a diversità, l'uguaglianza è l'inclusione" è "A prumuzione di u dialogu è a sulidarità".

A participazione à a cima pò esse fatta cù u ligame seguente:

us02web.zoom.us/j/87841375683?pwd=YjRreVVxWnJJaUxuOXRMQVB2OXhVQT09

U 10 di dicembre, u "Cummittu di i Sindaci" si terrà à u Ahmed Adnan Saygun Art Center cù a participazione fisica. A "Sessione di i diritti umani è a demucrazia" hà assistitu u fundatore di a Rete di Povertà Profonda Hacer Foggo, u Cunsigliu Fondatore di a Fundazione per i Diritti Umani di Turchia (TİHV) è u membru di u Cumitatu Eticu Prof. Dr. Nilgün Toker, Anzianu Vice Sindaco per u Sviluppu Culturale, Cunsigliu Municipale di Roma è Iniziatore di a Cunvenzione di Roma 2020 Luca Bergamo, u presidente di l'Associazione di l'Avucati İzmir Özkan Yücel è u Deputatu Aydın, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP Bülent Tezcan assisteranu.

Presidente di u "Panel d'Altu Livellu di Coesistenza è Diritti Umani" Tunç Soyer inseme cù u sindaco di Bodrum Ahmet Aras, u sindaco di a municipalità turca di Nicosia Mehmet Harmancı è Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay farà un discorsu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, assisterà via missaghju video.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*