Workshop d'Educazione di a Prima Infanzia tenutu in Izmir

Workshop d'Educazione di a Prima Infanzia tenutu in Izmir

Workshop d'Educazione di a Prima Infanzia tenutu in Izmir

L'urganizazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir İZELMAN AŞ hà urganizatu u "Attellu di l'Educazione di a Prima Infanzia". Parlendu à l'attellu, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "Truvemu assai preziosu per toccu a vita di i nostri figlioli, chì sò u nostru futuru. U nostru sognu hè chì i zitelli à una prima età per esse sicuri, sani, felici è apprendu ".

"Attellu per l'Educazione di a Prima Infanzia" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir İZELMAN AŞ hè stata tenuta in u Campus di Prughjetti Suciali di Örnekköy.

Özuslu: "L'adulti ùn deve micca interferiscenu cù u ritmu"

Parlendu à l'attellu, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà dettu: "I zitelli sò l'architetti di l'umanità. Seguinu u so pianu di custruzzione internu è piglianu u so ritmu. L'adulti ùn deve micca interferiscenu cù stu ritmu cù i so metudi di furmazione. Questu hè u più grande colpu à u futuru. I zitelli sò u nostru avvene. L'educazione di a prima zitiddina duveria offre mudelli educativi in ​​quale l'indipendenza è a libertà sò interiorizati. Solu cusì serà pussibule di crià generazioni cù idee libere, cuscenza libera è cunniscenza libera ".

"U successu stressu spinge i zitelli"

Dichjarà chì ci sò quasi 0 milioni di zitelli di 6-9 anni in Turchia è 4,9 milioni di elli campanu in famiglie in u 40 per centu più poveru, Özuslu hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di İzmir, truvamu assai preziosu per toccu a vita di i zitelli in particulare. . Camminemu nant'à sta strada stupente fendu tuttu ciò chì pudemu, è vulemu fà tuttu inseme. U nostru sognu hè chì i zitelli à una prima età per esse sicuri, sani, felici è apprendu ".

Özuslu hà dichjaratu chì recentemente, i genitori sò stati soli è senza supportu in l'educazione di i so figlioli:
"Hè assai impurtante à questu puntu di trattà cù l'istituzioni d'educazione prescolare inseme cù i genitori. Allora induve u mudellu Izmir in l'educazione si trova in questa tavula? Ciò chì chjamemu u Modelu Izmir; Hè un mudellu chì hè vulsutu esse creatu, sunniatu, è assai desideratu per esse realizatu. Si trova à u puntu di pudè analizà currettamente i prucessi suciali è globale chì cambianu rapidamente, cumprese i nostri figlioli, educatori è famiglie in u prucessu cù un approcciu olisticu, è sustene u sviluppu sanu di i nostri figlioli in ogni sensu ".

Akyarlı: "Ùn perde micca a speranza"

Facendu una presentazione nantu à "Fà una Differenza in i Programmi Educativi", İZELMAN Presidente di u Cunsigliu Prof. Dr. Adnan Oğuz Akyarlı hà dettu: "U nostru scopu hè di sviluppà un mudellu per a prima zitiddina in cunfurmità cù i valori cuntempuranei è universali. U nostru metudu hè di creà una cunniscenza participativa è una mente cumuna inseme. Grazie à tutti i mo cumpagni di viaghju. Vulemu una generazione virtuosa è creativa. Vulemu ghjovani virtuosi chì sò l'inseme di qualità cum'è l'amore, u rispettu, a tolleranza, l'autosacrificiu è u curagiu. Ùn perde micca a speranza ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*