A Nova Cultura è a Piattaforma d'Arte di İzmir Presentata l'Arte di İzmir

A Nova Cultura è a Piattaforma d'Arte di İzmir Presentata l'Arte di İzmir
A Nova Cultura è a Piattaforma d'Arte di İzmir Presentata l'Arte di İzmir

A riunione promozionale di a nova piattaforma di cultura è arte di İzmir "Arte İzmir" hè stata tenuta à a Fabbrica storica di gas d'Alsancak. Parlendu à a riunione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"İzmir Art hè a digitalizazione di a cultura è a produzzione d'arte è a riunione di sta pruduzzione cù e persone. Tuttu ciò chì vulemu hè di riunisce più persone cù i pruduttori di cultura è di l'arti è di ciò ch'elli pruducianu per rinvià a cultura è l'arte in u nostru clima sterile è desertificante.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja i so travaglii in linea cù a visione di trasfurmà Izmir in una cità di cultura è arti, hà fattu un altru passu. İzmir Art, chì include un calendariu di l'avvenimenti, una mappa d'arte, una piattaforma di mostra virtuale, articuli, recensioni, recensioni, interviste, rotte d'arte è avvenimenti in linea, hè statu introduttu cù una grande riunione. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a riunione introduttiva tenuta in a fabbrica storica di gas di carbone d'Alsancak, ospitata da Yekta Kopan. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di İzmir Murat Karacanta, CHP 26th Term Deputy İzmir Zeynep Altıok Akatlı, Membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è Gruppu CHP Sözcüsü Nilay Kökkılınç, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Prof. Dr. Suat Çağlayan, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan, sindaco di Efes Selçuk Filiz Ciritoğlu Sengel, artisti Zülfü Livaneli, Nebil Özgentürk, Cezmi Baskin è Hayko Cepkin, presidente di İzmir Culture, Arts and Education Foundation (İKSEV), Vice President of European Festival Union Filiz Eczacıbaşı Sarper, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Barış Karcı, Ertuğrul Tugay, membri di u cunsigliu, burocrati, direttori generali di cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di İzmir, pruduttori culturali, ghjurnalisti è amanti d'arte.

Soyer: "Avemu da digitalizà a demucrazia"

Esprimendu chì u prughjettu di l'Arte di Izmir hè un prughjettu assai impurtante per a cultura è a vita artistica di a cità, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"A cultura è l'arte sò un ostaculu à a ignuranza. Un strumentu chì rende piacevule a nostra vita inseme. A so carenza diserta a nostra vita, a rende sterile è ci impoverisce. Vogliu sparte a dimensione di demucrazia di l'affari. A demucrazia ùn hè micca solu per andà à u votu ogni cinque anni. A demucrazia hè a cultura di campà inseme, a lege di campà inseme, a bellezza di campà inseme. Hè a più grande innovazione chì l'umanità hà trovu. Chì hè accadutu chì u mondu sanu vive oghje sottu guverni populisti è autoritarii ? Hè una debulezza di a demucrazia ? Ùn pensu micca. Ùn ci hè micca debule in e virtù è a ricchezza di a demucrazia. Ci hè una debulezza in l'arnesi utilizati in a riunione di a demucrazia cù e cumunità umane. Hè per quessa chì ci vole à digitalizà a demucrazia. Avemu apertu Visitİzmir, a prima enciclopedia turistica digitale di Turchia. Riunisce 2 punti in İzmir, li cartografia è furnisce infurmazioni detallate. Hè interattivu, pudete aghjunghje novi punti. Hè statu un studiu chì hà purtatu à a luce u putenziale turisticu di İzmir. Pochi pochi in u mondu. İzmir Art hè a digitalizazione di a produzzione di a cultura è l'arte è a riunione di sta pruduzzione cù e persone. Tuttu u nostru desideriu; Per rispirà a cultura è l'arti in stu clima sterile è desertificante, riunitemu più persone cù i pruduttori di cultura è arti è ciò chì pruducenu.

Livaneli : « Bona furtuna Tunç Soyer ci hè"

L'artista Zülfü Livaneli hà dettu: "Ricertamenti, sò venutu à İzmir spessu, dicenu "perchè". Dicu: "Tunç President face qualcosa, vengu". Una persona chì hà un postu assai impurtante in u mo protocolu spirituale, amicu culturale, prugressivu. Aghju fighjatu da strettu cù u sustegnu è u fervore di a so dirigenza, cose boni succedenu. Hè l'arte chì avvicinarà e persone è i paesi. L'artisti indipindenti si battannu, luttanu per sopravvive. Hanu bisognu di apre u spaziu. Questa zona pò esse aperta solu da l'amministratori. Fortunatamente, ci sò cumune cum'è questu in e nostre grandi cità. Tunç Soyer è sta cumuna hà una squadra distinta. Inseme, faremu tuttu ciò chì pudemu per corona l'impurtanza chì İzmir dà à l'arte è a cultura ". Kadir Efe Oruç, Capu di u Dipartimentu di Cultura è Arti di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà datu infurmazioni nantu à l'Arte di İzmir, hà dettu: "Ci importa di portà a cultura è l'arte in ogni angulu di İzmir è di mette in cuntattu cù tutti. L'Arte di İzmir farà più visibili e produzioni culturali è artistiche in a cità.

Izmir Art

L'Arte di İzmir, implementata da u Dipartimentu di Cultura è Arte di a Municipalità Metropolitana di İzmir cù a cullaburazione di altre formazioni in İzmir, include l'inventariu d'arte cumpletu è cuntempuraneu di İzmir. İzmir Art include un calendariu di eventi, una mappa d'arte, una piattaforma di mostra virtuale, articuli, recensioni, recensioni, interviste, rotte d'arte è avvenimenti in linea. İzmir Art hè statu cuncepitu cum'è una piattaforma interattiva. Tutti i pruduttori d'arte, istituzioni è locali ponu creà u so propiu spaziu in İzmir Art diventendu membri di u sistema. In questu modu, ogni artista hà l'uppurtunità di sparte e so opere è attività da un puntu unicu.

İzmir Art ùn porta micca solu l'agenda d'arte di İzmir à l'arena naziunale è internaziunale, ma porta ancu avvenimenti d'arte in u mondu in İzmir. Guida tutti i visitatori chì venenu à Izmir. Hayko Cepkin hà fattu a musica promozionale per İzmir Art.
"Izmir. Si pò accede sottu u nome "Art".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*