Jale İris Gökçe mostra a statua d'arcubalenu "Angel Rainbow-Self" nantu à a piattaforma digitale

Jale İris Gökçe mostra a statua d'arcubalenu "Angel Rainbow-Self" nantu à a piattaforma digitale
Jale İris Gökçe mostra a statua d'arcubalenu "Angel Rainbow-Self" nantu à a piattaforma digitale

"Angel Rainbow-Self", una scultura d'arcubalenu da a serie Self (2012-2013) di Jale İris Gökçe, chì si definisce "Self-ricercatore", una volta di più scontru cù u so publicu nantu à a piattaforma digitale cù a galleria virtuale.

Jale İris Gökçe, i so punti di vista nantu à a scultura arcubalenu "Angel Rainbow-Self" è a galeria virtuale;

"Angel Rainbow, Rainbow Angel, dunque sò un" autoinvestigatore ". Quantu hè limitata a nostra capacità di spressione senza metafore. Per parechji anni, aghju spirimintatu cù a ricerca è l'interpretazione nantu à l'assi di u biancu-neru, a scrittura di l'imaghjini, a deconstruzzione-ricustruzzione è l'anghjulu umanu. Pigliendu sempre u Rainbow Angel à u centru, sicuru. "Angel Rainbow", chì ricerca è interpreta cù culori è forme, vale à dì, perseguendu novi significati, hè diventatu una metafora di mè stessu. Dapoi ch’e aghju scontru l’arte, aghju pruvatu à capisce è spiegà mè, a ghjente è l’umanità. U viotu è frammentatu cunfusu di l'umanità. U mo ogettu di sè stessu hè diventatu i mo ricordi, e mo opere artistiche, e cose chì mi sentu vicinu ... Aghju presentatu i mo pinsamenti nantu à l'arti in l'articulu intitulatu "Artwork as Self-Object". Hè probabilmente per quessa ch'e aghju fattu a mo cumpetenza in arte / tesi di PhD nantu à l'arti è soprattuttu nantu à "auto" in pittura. E mo mostre in linea sia in Istanbul Ramada è Pinelo Gallery in 2019 sò una continuazione l'una di l'altru. Queste è e mo mostre precedenti "Iris: U Present of Exhibits Are Far" (Ankara 2013) è "Angel Rainbow" (Thessaloniki 2017) sò tutti nantu à sè stessu. Enfatizendu a natura caòtica di u mondu in queste opere, aghju invitatu l'arti, chì hè imprigiunatu in sale d'esposizione è musei, per andà oltre questi limiti. In a mo ultima mostra, sprimu u listessu rimproveru in riferimentu à "Chaos" in 2019: "Pandemia! A quistione hè: "Hè nantu à sè stessu?" In questa mostra, cum'è Rainbow Angel, aghju discututu a pandemia è dumandatu; Hè u prublema cun noi? Ciò chì vogliu dì quì hè u frammentatu viotu è cunfusu di l'umanità. Sfortunatamente, ùn simu micca cuscenti di e nostre rispunsabilità cum'è esseri umani versu u mondu. Avemu digià superatu a capacità di trasportu di a natura. U sistema glubale ùn hè più sustenibile. Pensu chì a pandemia hè un slap in a faccia di l'umanità!

A mo ultima mostra, "Pandemi! Hè u prublema in sè stessu?" Mi stendu nantu à a tavula di dissezione è dicu: "U prublema hè sempre in 'Self'?" Sta volta, sò torna in u mediu digitale cù e mo sculture è installazioni da 2012-2013, chì aghju travagliatu da parechji. anni. ", hà dettu.

A galleria virtuale induve a scultura di l'arcubalenu "Angel Rainbow: Self" di Jale İris Gökçe hè mostrata. da u ligame Pudete fighjulà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*