Veiculi di trasportu publicu ibridi Trenu-Bus in serviziu in Giappone

Veiculi di trasportu publicu ibridi Trenu-Bus in serviziu in Giappone

Veiculi di trasportu publicu ibridi Trenu-Bus in serviziu in Giappone

Una flotta di autobus chì pò ancu esse usata cum'è treni hà cuminciatu à furnisce servizii di trasportu publicu in Giappone.

Treni-buses chjamati DMV (Dual-Mode Vehicle), chì significa veìculu dual-funzione, ponu viaghjà sia nantu à a ferrovia sia in a strada.

I DMV di dimensioni Midibus, chì anu cuminciatu à serve in a pruvincia di Tokushima in u sudu di u paese, anu roti d'acciaio chì li permettenu di trasfurmà nantu à i rails è ancu i so pneumatici normali.

I roti d'acciaio si ponenu nantu à a pista, disconnecting the front pneumatics from the ground. I roti posteriori mantenenu a so cunnessione cù u rail per a propulsione.

U mutivu hè a pupulazione in calata è anziane

U mutivu principale per l'adopru di una soluzione di veiculi dual-funzione in a regione hè di riduce i costi di trasportu in i zoni rurali, chì a so populazione hè in rapida diminuzione è invechja.

Shigeki Miura, direttore generale di a cumpagnia chì opera i DMV, hà dettu à Reuters chì i DMV ghjunghjenu à e persone lucali in autobus è ponu ancu trasportà li nantu à e ferrovie: "Speremu chì questu diventerà una forma assai bona di trasportu publicu, soprattuttu in e zone rurale cù una a pupulazione anziana".

I DMV cù una capacità di 21 passageri ponu ghjunghje à velocità di 60 chilometri per ora cum'è treni. Nant'à e strade normali, sta vitezza cresce à 100 chilometri à l'ora.

I veiculi diesel di culori diffirenti cunnettaranu parechji picculi paesi fora di a costa di l'isula di Shikoku in u sudu di u Giappone è offre à i passageri una vista di mare. (euronews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*