Dui Circulari nantu à i Cittadini Senza Un Locu per Alloghju è l'Animali Stray

Dui Circulari nantu à i Cittadini Senza Un Locu per Alloghju è l'Animali Stray

Dui Circulari nantu à i Cittadini Senza Un Locu per Alloghju è l'Animali Stray

U Ministeru di l'Interior hà mandatu duie circulari nantu à "Citadini senza locu per stà" è "Animali di strada" à i guvernatori di 81 pruvince per via di u clima fretu chì hà cuminciatu à mustrà u so effettu in tutta a Turchia.

In a circular intitulata "Citadini chì ùn anu micca locu per stà", e persone chì anu bisognu di rifuggiu sò state identificate in tutte e pruvince è distretti è hè stata dumandata chì l'abitazioni adatti sò furnite per queste persone.

Sicondu a circular, quelli in questa situazione seranu principarmenti posti in pensioni di istituzioni è urganisazioni publichi. Se l'ospiti di l'istituzioni è l'urganisazioni publichi sò insufficienti, queste persone seranu furnite cù un alloghju in ostelli è alberghi cuntratti, etc., senza alcuna tassa.

I cuntrolli di salute seranu realizati per i citadini chì ùn anu micca un locu per stà, è i so bisogni cum'è carburante, alimentazione basica, vestiti è assistenza sanitaria saranu soddisfatti. A cuscenza di sustene queste persone serà aumentata per mezu di e campagne di rispunsabilità suciale.

E famiglie di sti parsoni seranu cuntattate è ogni tipu di sustegnu serà furnitu per elli à vultà in casa.

Gruppi d'Alimentazione di l'Animali Saranu Creati

In a circular intitulata "Animali di strada", hè stata ricurdata chì l'applicazione mobile di Monitoraghju di a Situazione Animale (HAYDİ), in quale u mecanismu di notificazione, denuncia è dumanda hè effettivamente utilizata, hè stata lanciata per prevene i crimini è i delitti commessi contru l'animali, s'assurer que les crimes et délits commis ne restent pas impunis et assurent une intervention rapide.

In a circular, hè statu dichjaratu chì e cundizioni di l'inguernu affettanu negativamente a vita di ogni ghjornu, è hè statu enfatizatu chì l'animali senza casa è debilitati chì vivenu in e strade, senza refuggiu è nutrimentu, deve esse prutetti.

In questu sensu, in a circular, i guvernatori è i guvernatori di u distrittu sò stati dumandati à piglià misure per alimentà, rifuggià è furnisce servizii veterinarii à l'animali stray da a coordinazione cù i guverni lucali.

Sicondu a circular, a cooperazione serà fatta cù l'urganisazioni non governamentali chì operanu per l'animali vagabondi, l'ufficiali lucali di prutezzione di l'animali è i vuluntarii. "Gruppi di Nutrizione Animale" custituiti da i guverni lucali, l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche è i vuluntarii seranu furmati in basa di e regioni induve si trovanu animali vaganti.

Per l'animali vagabondi chì anu difficultà à truvà l'alimentu, l'alimentu, l'alimentu è l'acqua seranu lasciati regularmente in punti designati in i spazi viventi di l'animali vagabondi, cum'è refugghi per animali, parchi è giardini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*