Karaismailoğlu: 6 milioni di metri cubi di fanghi seranu dragati in u lavu Mogan

Karaismailoğlu: 6 milioni di metri cubi di fanghi seranu dragati in u lavu Mogan
Karaismailoğlu: 6 milioni di metri cubi di fanghi seranu dragati in u lavu Mogan

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì un totale di 6 milioni di metri cubi di fanghi seranu dragati in u scopu di u Prughjettu di Pulizia di Fanghi di Fondu di Mogan Lake, è hà dettu: "Cumpleremu u nostru travagliu u 9 di ghjugnu 2022 è lascia un Mogan Lake assai più pulito, inodore è vivace à i nostri citadini ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu investigazioni in u Mogan Lake, u Prughjettu di Pulizia di Mud Bottom II. Hà fattu una dichjarazione nantu à a scena. Dichjarà chì cum'è u Ministeru, avvicinanu i prublemi ambientali è di sustenibilità cun grande sensibilità, Karaismailoğlu hà dettu: "A sensibilità ambientale per u sviluppu è l'infrastrutture sostenibili per u futuru sò assai preziosi per noi. Assicureremu u futuru purtendu i dui prublemi à l'ecunumia ", disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù u protokollu firmatu cù u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, i travaglii di pulizia di fangu, radichi di piante è alghe chì causanu a contaminazione in u Mogan Lake cuntinueghjanu intensamente, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cù stu bellu prughjettu ambientale, dragamu 3,3 milioni di metri cubi di fanghi in u fondu di u Lavu Mogan. Avemu lasciatu daretu à una parte impurtante di a 2ª Tappa di u Prughjettu di Pulizia di Fangu Bottom di u Lavu Mogan, situatu in u distrittu Gölbaşı d'Ankara. Grazie à i nostri sforzi, avemu fattu un prugressu di 91 per centu in u screening di fanghi. In listessu modu, a purificazione di u fangu cullatu da l'acqua hè stata ottenuta à una tarifa di 88 per centu. In i travaglii chì avemu principiatu u 9 d'ottobre di u 2020, avemu dragatu più di 3 milioni 12 mila metri cubi di fangu finu à avà. Filtremu i fanghi pigliati da u lavu cù filtri è liberate l'acqua pura in u lavu. Cusì, ponemu 580 mila metri cubi di rifiuti disidratati nantu à a zona di riciclamentu. Finendu u nostru travagliu u 9 di ghjugnu 2022, lasceremu un Mogan Lake assai più pulitu, inodore è vivace à i nostri citadini.

SCANZEremu UN TOTALE DI 6 MILIONI CUBI METERS OF MUD

Nutendu chì, cù a fine di u prugettu, assicuraranu a rinascita di l'ecosistema nantu à u lavu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì in questu modu, l'esplosioni di gas metanu in u lavu impediscenu l'odore è a morte di pesci. Karaismailoğlu hà dettu: "U lavu, chì hà da vene à a vita dopu à i nostri travaglii, continuerà à esse un habitat per i criaturi acquatici è l'uccelli", è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Questu hè u nostru 2nd prughjettu nantu à u Lavu Mogan. Avemu realizatu u nostru primu prughjettu trà 2017-2019. In u nostru prughjettu di pulizia di prima tappa, avemu dragatu è filtratu 3 milioni di metri cubi di fangu. Avemu ancu evaluatu i 125 mila metri cúbichi di e radiche di a pianta è u muscu furmatu in questu modu in u listessu modu. Quandu u nostru secondu prughjettu hè finitu, avemu da dragatu 6 milioni di metri cubi di fangu in u Mogan Lake.

SENMU VERAMENTE AMBIENTALI, NON RIDIAMO COME QUALCHUNI

Spieghendu chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu ottenutu un grande successu in u dragamentu di u mare è di i bacini d'acqua chjusi, Karaismailoğlu hà dettu: "Comu pudete vede, ùn simu micca solu un ambientalista, ma un veru ambientalista. Cuntinuemu à travaglià nantu à l'ambiente per u futuru di u nostru paese. Cum'è sapete, in questu periodu quandu u mondu prova di affruntà i disastri causati da u riscaldamentu glubale è u cambiamentu climaticu; Cuntinuemu à piglià passi chì servenu a natura, l'ambiente, e persone è una vita sustenibile ".

U NOSTRE OBJECTIVE 2053; ZERO EMISSIONS

Ricordendu chì, in più di tutti questi sforzi, l'accordu di u clima di Parigi hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale u 7 d'ottobre di u 2021, cù a decisione presidenziale, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a proiezione più impurtante di a Turchia à mediu è longu hè u "Verde". Rivuluzione di u sviluppu". Sottulineendu chì l'obiettivu per u 2053 hè di riduce u tassu di emissioni à zero, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"A Rivuluzione di u Sviluppu Verde hè u primu è u scopu più ambiziosu di a nostra visione 2053. In questa direzzione, sottu a dirigenza di u nostru presidente, continueremu a nostra determinazione à implementà u "Mudellu di Sviluppu Verde" inseme cù tutti i nostri Ministeri. A creazione di benefici ambientali hè sempre statu unu di i scopi primari di u nostru Ministeru è di i nostri guverni. Cù l'investimenti chì avemu fattu per questu scopu, u tutale annuale; Avemu ottinutu un risparmiu di emissioni di carbonu di 975 milioni di tunnellate, un risparmiu di carta di 20 milioni di dollari, è emissioni di carbonu equivalenti à un totale di 780 3,2 arburi. Cù i nostri prughjetti, u risparmiu annuale di tempu, carburante è emissioni serà di 2 miliardi di lire nantu à l'autostrada di Marmara di u Nordu, 2,9 miliardi di lire nantu à u Tunnel Eurasia, 1915 miliardi di lire nantu à u ponte Osmangazi è l'autostrada Istanbul-İzmir, u 2,3 Çanakkale Bridge è Malkara- Çanakkale Highway 733 miliardi di lire, Aydın-Denizli Highway XNUMX milioni di lire. Queste risparmiu turnaranu cum'è un serviziu à l'avvene di Turchia è a so ghjuventù quant'è oghje. Daremu un esempiu à u mondu in questu sensu è lasciaremu un "mondu vivibile" à a nostra ghjuventù ".

13,4 MILIARDI DOLLARS SALVATE

Cum'è u risultatu di l'usu efficiente di e risorse umane è materiali di Turchia, cumprese 6,6 miliardi di dollari in investimenti di trasportu, 700 milioni di dollari in ferrovie, 2,6 miliardi di dollari in compagnie aeree, 600 milioni di dollari in spedizione, è 3,3 miliardi di dollari in cumunicazioni, solu. in 2020. Enfatizendu chì 13,4 miliardi di dollari di risparmiu hè statu ottenutu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu statu fieru di ogni prughjettu chì avemu fattu, ma ùn avemu mai statu cuntentu. Avemu pianificatu 10 anni avanti. Avemu sempre travagliatu per offre megliu è più benefica à u nostru populu. Queste figuri chì aghju spartutu cun voi sò l'incarnazione di u benefiziu chì furnimu ".

DOMENICA hè assai impurtante per a Turchia

Dichjarà chì dumenica hè un ghjornu assai impurtante per Ankara è Turchia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:

"In u campus di Gölbaşı di Türksat, lancemu u nostru satellitu Türksat 5B in u spaziu à 6.58 am dumenica matina cù u missile Space X Falcon 9. Unu di i punti di svolta per a storia spaziale turca. Ora avemu da fà in u spaziu cù u nostru 8u satellitu. Testemu u so viaghju inseme ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*