Karaismailoğlu hà datu infurmazione nantu à i prughjetti YHT in corso

Karaismailoğlu hà datu infurmazione nantu à i prughjetti YHT in corso

Karaismailoğlu hà datu infurmazione nantu à i prughjetti YHT in corso

In u so discorsu à l'apertura di a Linea Ferroviaria Convenzionale Ankara-Kayseri, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà datu infurmazioni nantu à i Prughjetti YHT in custruzzione. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u prucessu di riforma chì anu iniziatu in e ferrovie era a mossa più impurtante di a forte è grande Turchia, è chì anu custruitu un totale di 2003 chilometri di novi linee, 1.213 chilometri di e quali eranu linee di Trenu d'Alta Velocità, cù a mobilizazione ferroviaria iniziata dopu à u 2.149.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì operanu oghje nantu à una reta ferroviaria di 12 chilometri, è chì anu rivisionatu è rinnuvatu tutte e ferrovie chì sò state intaccate per 803 anni.

Esprimendu chì anu aumentatu e linee signalate da 172 per centu è e linee elettrificate da 180 per centu per aumentà l'efficienza è a sicurità in a ferrovia, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ghjuntu à u 4 per centu di a pupulazione di u paese cù u trasportu YHT in 13 pruvince in 44. destinazioni. Finu a data, circa 69 milioni di passageri anu viaghjatu cù YHT. disse.

Prughjetti YHT in corso

Spieghendu chì anu ottenutu u 95 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a Linea YHT Ankara-Sivas, Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu cuminciatu i testi di carica in a sezione Balıseyh-Yerköy-Sivas. U nostru travagliu cuntinueghja trà Ankara è Baliseyh. Quandu u prugettu hè finitu, u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è Sivas diminuirà da 12 ore à 2 ore. In più, cù a nostra linea di treni d'alta velocità Yerköy-Kayseri, includemu 1,5 milioni di citadini di Kayseri nantu à a linea di treni d'alta velocità. Avemu finitu a pianificazione di a linea di trenu d'alta velocità à doppia pista, elettrica è signalata, adattata per 200 km / h, induve serà fattu u trasportu di carichi è di passageri. Spergu chì seremu in Kayseri ghjovi a settimana prossima ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu ottenutu u 47 per centu di prugressu fisicu in i travaglii infrastrutturali di a Linea YHT Ankara-İzmir, è hà nutatu chì cù stu prughjettu, riduceranu u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara-İzmir da 14 ore à 3,5 ore.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì quandu u prugettu hè finitu, anu u scopu di trasportà circa 525 milioni di passageri è 13,5 milioni di tunnellate di carica annu à una distanza di 90 chilometri.

Esprimendu chì anu ottenutu 82 per centu di prugressu in i travaglii di l'infrastruttura di a linea YHT Bursa-Yenişehir-Osmaneli, Karaismailoğlu hà dettu chì prestu metterà in opera Konya-Karaman in u scopu di l'opere di a linea YHT Konya-Karaman-Ulukışla.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli compieranu u Prughjettu Aksaray-Ulukışla-Mersin Yenice YHT cù una lunghezza totale di 192 chilometri per mezu di finanziamentu esternu, è hà dettu: "U ponte Yavuz Sultan Selim integrerà di novu i dui cuntinenti cù l'altru per u trasportu ferroviariu. Continueremu à investisce in e ferrovie per riduce u costu logisticu di u settore di fabricazione è aumentà l'esportazioni ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*