Dichjarazione di Karaismailoğlu nantu à i pedaghji di u ponte è di l'autostrada

Annunciu da Karaismailoglu nantu à i pedaghji di u ponte è di l'autostrada
Annunciu da Karaismailoglu nantu à i pedaghji di u ponte è di l'autostrada

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda in a trasmissione in diretta di NTV.

In quantu à i pedaghji di u ponte è di l'autostrada, chì saranu rinnuvati à u principiu di l'annu, Karaismailoğlu hà dettu: "Hè equilibratu per chì i citadini ùn anu micca troppu pesu". Karaismailoğlu hà dettu:

"Prima di tuttu, avemu bisognu di entre in questu prublema, perchè usemu stu mudellu di finanziamentu di custruzzione-operazione-trasferimentu? Prughjetti cum'è l'autostrada di u Marmara di u Nordu sò finiti in pocu tempu è cumincianu à cuntribuisce à l'ecunumia. Hè determinata da u ritornu di u costu di custruzzione. À a fine di l'annu, hè equilibratu da ch'ellu ùn impiega micca troppu i citadini. Pò esse u casu chì u statu s'impegna una parte di questu. Pudemu subvencionà una parte da u bilanciu è una parte da u citadinu, per ùn esse un pesu pè i citadini. Semu in a fase di valutazione. Si sguasserà a settimana prossima. Dighjà emerge cum'è u risultatu di i prezzi attuali di u scambiu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*