Kaspersky sviluppa una pulitica di cibersicurezza per i dispositi bionici

Kaspersky sviluppa una pulitica di cibersicurezza per i dispositi bionici

Kaspersky sviluppa una pulitica di cibersicurezza per i dispositi bionici

Kaspersky, una di e prime urganisazioni di a cumpagnia di cibersicurezza globale è a privacy digitale, hè stata una di e prime urganisazioni à affruntà a sfida di u fenomenu di empowering e persone offrendu una pulitica cumpleta di cibersecurità. Tutte l'eccitazione è l'innuvazioni chì circundanu u sviluppu, in particulare l'usu crescente di i dispositi bionici destinati à rimpiazzà o aumentà e parti di u corpu umanu cù un implantu artificiale, sò largamente goduti da i prufessiunali di cibersecurità è di a cumunità più larga. Sò cuncernati chì troppu pocu attente hè pagatu à a sicurità di i dispositi privati. A mancanza di cuscenza nantu à u sughjettu porta à l'incertezza è i risichi per u sviluppu ulteriore di e tecnulugia di empowerment umanu è per un mondu digitale più sicuru in u futuru.

Kaspersky esplora in permanenza u putenziale di a tecnulugia per empowering e persone è cunsidereghja i prublemi di sicurezza chì pò scontru quandu l'integra in a nostra vita. Dopu una discussione aperta in a cumunità, a cumpagnia hà decisu di risponde à a necessità specifica di regulazione di sicurezza è hà ideatu una pulitica di cibersecurità per mitigà i risichi di sicurezza chì e tecnulugii di rinfurzamentu puderanu esse in e rete IT corporative. U documentu hè basatu annantu à un scenariu induve l'impiegati abilitati diventeranu più cumuni in a cumpagnia in u futuru è piglia in contu a prova di a vita reale di l'impiegati di Kaspersky cù implanti di biochip.

Sviluppata da esperti di sicurezza Kaspersky, a pulitica gestisce e prucedure per l'usu di i dispositi bionici * in a cumpagnia è hà per scopu di riduce i risichi di cibersigurtà assuciati in i prucessi di cummerciale. U documentu prupostu indirizza tutta l'infrastruttura è e unità di cummerciale di a cumpagnia. I risultati s'applicanu à u sistema di cuntrollu d'accessu cumpletu, è ancu à l'usu di prucessi di gestione, prucessi di mantenimentu è sistemi automatizati. A pulitica s'applicà à l'impiegati, u persunale temporale è l'impiegati di terze parti chì furniscenu servizii cuntratti à a cumpagnia. Tutti questi fattori miranu à migliurà a cibersigurtà in l'infrastruttura di l'impresa à un livellu più grande.

Marco Preuss, Direttore di u Team Global Research and Analysis (GReAT) di Kaspersky Europe, dice: "L'empowerment umanu hè un settore tecnologicu sottoesploratu è in evoluzione. Hè per quessa chì facemu u primu passu per chjarificà i prublemi assuciati cù u so usu. U rinfurzà a sicurità ci aiuterà à assicurà chì stu potenziale hè adupratu positivamente. Cridemu chì avemu bisognu di assicurà digitale u futuru di empowering e persone oghje, per custruisce un mondu digitale più sicuru per dumane ".

A pulitica di cibersicurezza iniziata da Kaspersky aumenta a sicurezza, accumpagnata da una serie di prucessi di standardizazione, è assicura una inclusione più sana di l'impiegati chì utilizanu dispositi bionici mentre sò in l'uffiziu. Unu di i scopi principali di sta iniziativa hè di impegnà a cumunità di l'IT è l'empowerment globale in a discussione è accende un sforzu di cullaburazione per i prossimi passi in u rinfurzà a sicurezza in l'empowerment umanu. Includite assicurà a privacy digitale di sti dispusitivi, definisce diversi livelli di diritti d'accessu à l'infurmazioni almacenate, è riduce ogni tipu di minacce à a salute umana.

Una discussione internaziunale nantu à u futuru di l'aumentu umanu, a pulitica di l'industria glubale, i normi di sicurezza digitale, i grandi minacce digitali chì ponu influenzà i dispositi aumentati, è e migliori pratiche per elli hè accadutu in u 2021 Internet Governance Forum (IGF), urganizatu da l'ONU.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*