Fondazione KİPTAŞ Güngören Doğakent Houses Laid

Fondazione KİPTAŞ Güngören Doğakent Houses Laid
Fondazione KİPTAŞ Güngören Doğakent Houses Laid

A filiale di İBB, KİPTAŞ, hà iniziatu u prucessu di trasfurmazioni urbane cun 2017% d'accordu cù i titulari di diritti di u "Situ di Doğakent" in Göngören, chì hè statu dichjaratu una struttura risicata in 100. Parlendu à a cerimonia di rivoluzione di e recentemente chjamate "Casa Doğakent", u presidente İBB Ekrem İmamoğluhà fattu una chjama à i citadini chì vivenu in Istanbul è chì campanu in edifici risicatu per participà à a campagna "Istanbul hè rinnuvatu". Affrontendu i citadini cum'è "Per piacè cunciliate", İmamoğlu hà dettu, "Alcuni broker pulitichi facenu u megliu per impediscenu certe cose. Ci sò esempii chì aghju campatu è cunnoscu. Hè vergogna. Cum'è un sindaco in Istanbul chì vole trasfurmà, ùn esigemu micca chì u nostru populu votu per mè perchè simu trasfurmendu. Ùn lasciate micca sanguinà u nasu di u mo populu. A vita di u mo populu ùn hè micca in periculu. Questa ùn hè micca una questione di voti. Mettimu questu in a nostra mente. Per piacè sustenemu è aiutamu l'un l'altru ". Grazie à e revisioni fatte in u prugettu, KİPTAŞ ùn rifletterà alcuna crescita di i costi supplementari à i beneficiari.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà stabilitu a fundazione di "Doğakent Houses", chì serà custruitu da KİPTAŞ, una filiale di l'istituzione, in u scopu di a trasformazione urbana in Güngören Gençosman Mahallesi. Parlendu à a cerimonia di rivoluzione, İmamoğlu hà dichjaratu chì circa 14 anni di u so travagliu è a so vita di casa sò passati in Güngören è hà dettu: "So ciò chì Güngören hà passatu da quellu periodu à u presente. In questu rispettu, vogliu sprimà chì seraghju cun voi in ogni bonu travagliu da fà quì, ogni passu da fà, micca cum'è sindaco metropolitanu, ma cum'è cuncittadinu, fratellu, è susteneraghju u ghjente di Güngören in ogni aspettu ".

CRITIQUE À LA MUNICIPALITÀ GÜNGÖREN, GRAZIE À MINISTERE DI L'AMBIENTE

Enfatizendu chì a mancanza di previsione di a municipalità di Güngören hè in quistione durante u prucessu di trasfurmazioni urbane di "Doğakent Houses", İmamoğlu hà dettu: "U prucessu; ùn pudia micca gestisce in modu raziunale, cuscienziosu è ghjustu. Ma grazie à a saviezza di i nostri citadini è à l'intervenzione puntuale è u seguimentu di a nostra istituzione KİPTAŞ, è francamente, grazia à a cuntribuzione di u Ministeru di l'Urbanizazione à u prucessu fendu l'intervenzioni ghjustificate in questu sensu, stu travagliu hè ghjuntu à questu tempu, questu. mumentu ", disse. Ripitendu a so visione chì a trasfurmazioni urbane hè una questione supra-pulitica, İmamoğlu hà avvistatu:

"Questa cità deve esse trasfurmata. Sfurtunatamente, e nostre strutture chì ùn sò micca forti è durable devenu prestu prestu forte è durable. Per chì a nostra lotta per a trasfurmazioni in questu sensu ghjunghje u so scopu, ogni istituzione deve pensà sopra à a pulitica, cuntribuisce l'una à l'altra, è sustene l'una l'altra. Hè abbastanza? micca abbastanza. À u listessu tempu, i nostri citadini devenu esse cunciliati. Allora a cunversione in un situ ùn hè micca principalmente un mecanismu di monetizazione; Ùn possu micca esse. A cunsiderazione primaria è a prublema priurità di ognunu di i nostri citadini deve esse di assicurà a trasfurmazioni di u so edifiziu per via di a riconciliazione ".

"KIPTAŞ ATTENDE ISTANBUL"

Enfatizendu chì KİPTAŞ hè à a disposizione di tuttu Istanbul in questu sensu, İmamoğlu hà dumandatu à i citadini à participà è sustene a campagna "Istanbul hè rinnuvata". Affrontendu i citadini cum'è "Per piacè cunciliate", İmamoğlu hà dettu: "Diu ùn ci vole, quandu si faci un terremotu, nunda ùn hè più preziosu chè a nostra vita. Vecu questu in certi siti. In altri palori, per via di l'attitudini incomprensibile è stubborn di 50, 8, 10 persone in un locu cù 15 appartamenti, alcune strutture ùn ponu esse trasfurmate. Certi brokers pulitichi facenu u so megliu per impediscenu certe cose. Ci sò esempi chì aghju campatu è cunnoscu ". Enfatizendu chì u prucessu di trasfurmazioni urbane ùn pò esse impostu solu à KIPTAS, pò esse risoltu cù a lotta tutale di l'istituzioni è di l'individui, İmamoğlu hà dettu:

"SAI COME A MEDICAZIONE POLITICA SI FA"

"In questu sensu, invitu tutti i Istanbuliti à stu prucessu. U nostru sindaco di Beylikdüzü hè quì. Sò cumu avete luttatu in Gürpınar. È sò quanti anni fà avemu principiatu sta lotta. Sò ancu chì a Municipalità Metropolitana hà impeditu stu travagliu in quellu tempu. Sò ancu cumu si faci u brokerage puliticu è cumu si cuntinueghja ancu avà. Aghju intesu i registrazioni audio. Hè vergogna. Cum'è un sindaco in Istanbul chì vole trasfurmà, lasciate chì a nostra nazione votu per mè perchè simu trasfurmendu; Ùn aghju micca richieste. Ùn lasciate micca sanguinà u nasu di u mo populu. A vita di u mo populu ùn hè micca in periculu. Questa ùn hè micca una questione di voti. Mettimu questu in a nostra mente. Per piacè sustenemu è aiutamu l'un l'altru ".

"I MANAGER ÙN DEVERU PERDERE A FIDUCIA"

Enfatizendu l'impurtanza di a "fiducia" in u prucessu di trasfurmazioni urbane, cum'è in ogni altra questione, İmamoğlu hà dettu: "A fiducia hè preziosa per una amministrazione pulitica. A municipalità di u distrittu quì hà sperimentatu una violazione di fiducia. Inutilmente, hà patitu una perdita insensata di fiducia. Chjamu à tutti i pulitichi è à tutte e municipalità nantu à sta questione. Per piacè, per piacè, se fate u listessu, perderete a fiducia ". Spartendu a cunniscenza chì u materiale utilizatu da l'industria di a custruzione hè basatu annantu à l'impurtazioni à un ritmu di 80 per centu, İmamoğlu hà dettu:

"Sfurtunatamente, simu in un sistema ecunomicu dipendente da munita straniera. Avemu campatu per uni pochi di mesi nantu à cumu a munita ci hà capitu. Allora simu tristi chì hè 17 ; Semu felici chì site ghjuntu à 13 anni ? Ùn ci hè micca una tale ecunumia. Di sicuru, a nostra ecunumia hè bona. Chì a nostra ecunumia sia bona, quellu chì ùn applaude micca u guvernu d'oghje finu à chì e mo mani si spaccanu hè un coddu. Perchè ùn ci hè nunda davanti à u pane di queste persone. Quandu u nostru populu guadagna u so pane, diventa felice è pacificu. In ogni locu in u mondu hè cusì. U fattu chì a nostra Lira Turca, cù a parolla "Turca" scritta davanti à questu, si sguassate è si deprezza in questu modu ùn face micca felice alcunu di i nostri 84 milioni di persone. Ti rende infelice. Perdemu a nostra esistenza, perdemu u nostru valore. I nostri colli sò piegati, per dì cusì. Per questu mutivu, i gestori ùn devenu micca perde a fiducia ", disse.

"A CONFIDENZA hè cum'è l'ànima; MAI TORNARE À U CORPU CHE HA LASCIATA "

Esprimendu u so ringraziu à KİPTAŞ è à ogni istituzione, urganizazione è persona chì hà cuntribuitu à a facilità à l'ochji di i citadini, İmamoğlu hà dettu: "A fiducia hè impurtante. Hè un bellu dittu : A fiducia hè cum'è l'anima ; Ùn torna mai à u corpu ch'ellu lasciò. Per questu mutivu, vogliu chì tutti l'amministratori, tutti i gestori, per gestisce i prucessi in modu chì a ghjente ùn perde micca a so fiducia. Quessi sò travaglii delicati. In questu rispettu, mi importa di u prucessu d'oghje. Una volta, vogliu ringrazià i nostri detentori di diritti per a so fiducia. Bona furtuna à elli. Seguiraghju attentamente i 18 mesi. Allora, in maghju-ghjugnu di u 2023, forse u 4 di ghjugnu, in u mo anniversariu, vi daraghju e vostre chjave.

KURT: "U BILL DI 7 MESI ERA PESANTE"

Ali Kurt, Direttore Generale di KİPTAŞ, hà ancu datu un postu à u prucessu di trasfurmazioni urbane di Doğakent Evleri, chì a fundazione serà posta. "Avemu purtatu una lotta assai seria quì, inseme cù i nostri beneficiari", hà dettu Kurt. Sottulineendu chì u settore di a custruzzione, chì hè basatu annantu à l'impurtazioni à un percentinu di 80 per centu, hè affettatu negativamente da i fluttuazioni eccessivi di u tassu di scambiu, Kurt hà dettu chì u ritardu di 7 mesi per via di i ritardi in diverse istituzioni di u statu hà. un billu pesante. Spartendu l'infurmazioni chì solu l'aumentu di u ferru hè di 162 per centu, Kurt hà dettu: "I citadini sò stati cunfusi solu per pudè perde u tempu in questu prucessu. Sò digià in debitu. Hè digià un prucessu difficiule. U nostru citadinu hà dettu: "Altri istituzioni entreranu quì? Hà persu u tempu à dumandassi s'ellu ci puderia esse una migliione di i prezzi. È oghje avemu avutu à cumprumette u nostru prughjettu per copre u costu di 7 mesi quì ".

Dopu à i discorsi, u gruppu custituitu da i deputati CHP Istanbul Turan Aydoğan, Gökan Zeybek, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è i citadini legittimi hà versatu u primu mortar di a custruzzione cù İmamoğlu. İmamoğlu pressò u buttone chì hà versatu u primu mortaru, inseme cù u zitellu di unu di i citadini intitulati.

KİPTAŞ NON AUMENTA I COSTI SUPPLEMENTARI PER I PROPRIETARI DRITTI

Doğakent Site, chì hè statu dichjaratu una struttura risicatu in 2017; 4 blocchi custituiti da 136 unità indipendenti. Doğakent Sitesi hè statu demolitu in ghjugnu 2020. A ricerca di una suluzione da i titulari di diritti, chì e case sò state distrutte, cuntinuau per anni. U 17 di marzu di u 2021, i beneficiari anu dumandatu à KIPTAS per a ricustruzzione di i so siti ottenendu una maiurità di 3/2. Da u 22 di nuvembre di u 2021, un accordu hè statu ghjuntu cù u 100 per centu di i beneficiari. I beneficiari chì anu aspittatu dapoi un bellu pezzu per a trasfurmazioni di e so strutture risicate è resistenti à i terrimoti; Avarà case novi chì sò sicuri, custruite secondu l'ultimi rigulamenti, cù strutture suciali è spazii d'equipaggiu, parcheghju internu. Prughjettu novu; Sarà custituitu da un totale di 150 unità indipendenti, cumprese 14 residenze è 164 unità cummerciale. Grazie à e revisioni fatte in u prugettu, KİPTAŞ ùn rifletterà alcuna crescita di i costi supplementari à i beneficiari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*