I negoziati cuntinueghjanu per u Prughjettu di a Linea di Metro Kızılay Dikmen

I negoziati cuntinueghjanu per u Prughjettu di a Linea di Metro Kızılay Dikmen
I negoziati cuntinueghjanu per u Prughjettu di a Linea di Metro Kızılay Dikmen

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so travagliu senza compromette i principii di "sensu cumunu" è "participazione" à i prughjetti chì prepara. A Direzzione Generale EGO, chì prima informava i capi è l'associazioni di quartieri nantu à u "Progettu di a Linea di Metro Kızılay-Dikmen", hà finalmente spiegatu u prugettu à l'accademici è i rapprisentanti di e camere prufessiunali. À a riunione di cunsultazione presiduta da u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, a fattibilità ecunomica di a linea, a capacità di i passageri, a cuntribuzione di l'investimentu à l'integrazione urbana è se era inclusa in i prughjetti di u Ministeru di i Trasporti sò stati discututi unu per unu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so travagliu senza interruzzione in cunfurmità cù u principiu di participazione à a gestione di a cità.

A Municipalità Metropolitana, chì attribuisce impurtanza à u "sensu cumunu" in linea cù u so approcciu municipale è piglia in contu l'opinioni è i suggerimenti di tutti i stakeholder, da i capi à l'accademici, in i prughjetti preparati, hà preferitu un metudu simili per u "Kızılay- Dikmen Metro Line Project", unu di i prughjetti chì hà preparatu per espansione a reta di i sistemi ferroviari in u trasportu publicu.

A Direzzione Generale di l'EGO hà invitatu i capi è l'associazioni di quartieri, è ancu accademichi è rapprisentanti di e camere prufessiunali, à una riunione di cunsultazione per avè e so opinioni.

L'OPINIONI D'OGNI SEZIONE VENU IN CONSIDERAZIONE PER U PROGETTU

A riunione hè stata tenuta sottu a presidenza di u General Manager EGO Nihat Alkaş; Direttori Generali Diputati EGO Emin Güre, Zafer Tekbudak, Halit Özdilek, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari Serdar Yeşilyurt, Capu di Dipartimentu di Operazioni di Bus Yahya Şanlıer, Capu di Dipartimentu di Migliuramentu di u Serviziu è Sviluppu Istituzionale Ayten Gök, Manager di Branch Planning and Implementation Hülya Akboyraz, City Planner Gizem Küçüksarı Alptekin è Furkan Akdemir anu participatu ancu.

À a riunione d'infurmazione tenuta in l'Edificiu di u Serviziu di a Municipalità Metropolitana, l'opinioni è i suggerimenti di l'accademici è i rapprisentanti di e camere prufessiunali sò state ascoltate una per una. U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà datu infurmazioni à i participanti nantu à i dettagli di u prugettu in quantu à a fattibilità ecunomica di a Linea di Metro Kızılay-Dikmen, a so capacità di passageri, a cuntribuzione di l'investimentu à l'integrazione urbana è s'ellu hè inclusu in i piani di prughjettu di u Ministeru di i Trasporti. , è disse :

"Avemu principiatu un studiu cumpletu per identificà i prublemi ligati à u trasportu publicu è sviluppà pruposte di suluzione. Quì, i nostri maestri preziosi è l'urganisazioni non governamentali sò venuti à u nostru salvamentu. In quantu à ciò chì avemu fattu in quantu à i sistemi ferroviari, cumpresa a Linea di Metro Dikmen, chì hè u tema d'oghje, ùn ci hè stata una linea di metro iniziata è cumpletata da a municipalità dopu à esse trasferita à u Ministeru di i Trasporti, vale à dì dopu à l'anni 90. . Vulemu assignà e nostre risorse à u trasportu publicu, in particulare i sistemi di ferrovia ligera è ligera è metro. Facendu questu, vulemu dà priorità à e nostre regioni è distretti trascurati ".

Enfatizendu chì l'opinioni di l'accademici è di e camere prufessiunali sò impurtanti per a sustenibilità di u prugettu, Alkaş hà dettu: "Travagliemu per rivitalizza e regioni trascurate è aumentà a so integrazione cù a cità. Avemu da fà u sensu cumunu dominante. "Semu aperti à ogni tipu d'opinioni è suggerimenti nantu à a necessità di stu prughjettu, cumu si deve andà stu prughjettu, è ogni tipu d'opinioni è suggerimenti nantu à questu sughjettu", disse.

L'ACCADEMICI È I RAPPRESENTANTI DI CAMERA PROFESSIONALE PRESENTU E SO OPINIONI È SUGGERIMENTI

Prof chì hà assistitu à a riunione da diverse università di a capitale. Dr. Ruşen Keleş, Prof. Dr. Cüneyt Elker, Prof. Dr. Ela Babalı, Prof. Dr. Nuray Bayraktar, Assoc. Dr. Gift Tüydeş Yaman, Architettu è Specialista di Trasportu Erhan Öncü, Segretariu di a Filiale di Ankara di a Camera di Architetti Nihal Evirgen, u Presidente di a Branca di i Pianificatori di a Cità Ceren İlter, u Cunsigliu di a Camera di l'Ingegneri Civili Anıl Şahin, a Camera di l'Ingegneri Meccanici Vicepresidente di a Filiale di Ankara Serdar Ulu è a Camera U membru di l'ingegneri elettrici Taha. Alper Koçer hà fattu dumande nantu à u prugettu è hà sparte i so suggerimenti:

Prof. Dr. Cüneyt Elker: "Hè necessariu di felicità a Direzzione Generale di l'EGO per a preparazione di una tale piattaforma cù l'urganisazioni non governamentali è l'accademici. Hè qualcosa chì ùn hè micca sempre fattu, vogliu dì chì l'apprezzu. Ci hè qualcosa chì avemu tutti d'accordu: "Se un investimentu deve esse fattu, deve di sicuru principià da i piani maestru, chì deve esse à un livellu assai più macro".

Prof. Dr. Ela Babalik: "Hè assai piacevule di discutiri i prublemi di trasportu di Ankara inseme quì. Hè ancu assai impurtante chì a nostra cuntribuzione hè dumandata. Spergu chì pudemu cuntribuisce. Trasmetteraghju i mo pinsamenti nantu à tematiche di principiu generale è ancu i mo pinsamenti nantu à sta linea. "Sò assai felice di esse quì è di sente questi studii in u quadru di u principiu generale di furnisce servizii di trasportu publicu veramente qualificati in Ankara."

Prof. Dr. Nuray Bayraktar: "Da quandu una tale riunione hè stata urganizata, a nostra speranza hè stata rinnuvata per Ankara. Perchè un tali prucessu participativu hè aduttatu. Sò un architettu, per quessa, vogliu dì uni pochi di cose nantu à cumu tutti issi prucessi trovanu i so contraparti nantu à a terra, mentre discutendu una tale pruposta, i spazii d'impattu di sta linea è queste rotte m'interessanu assai. Induve affetta, induve tocca, è chì succede in i lochi chì tocca ? "Provu à fighjà da a terra".

Assoc. Dr. Gift Tuydeş Yaman: "Durante 20 anni, avemu probabilmente raramente stati chjamati per sprime e nostre opinioni. Hè un gran piacè di pudè cuntribuisce.Siccomu vengu da un ingegnere civile, i mo opinioni seranu più numerichi da una perspettiva manageriale o di pruduttori. U mo puntu di vista hè chì avemu custruitu stu metro, ma serà utilizatu ? Chì serà l'impattu ? Ogni trasportu hà un vantaghju è un svantaghju. Hè prufittuamente s'ellu l'utilizate cun vantaggiu ".

Serdar ULU: "Vogliu ringrazià di novu e camere prufessiunali per avè invitatu à sta riunione. Questu hè un avvenimentu assai impurtante. In questu rispettu, hè satisfacente. Quandu si cunsiderà u metro, hè necessariu di fà un pianu di trasportu, tenendu in contu e regioni di sviluppu attuali è futuri. In u mo parè, u più grande difettu di Ankara hè a stazione è l'aeroportu, è accetta AŞTİ cum'è mezzu fattu. A mancanza di una linea di metro per questi 3 centri di attività deve esse cunsideratu ancu. "Pensu chì un sistema ferroviariu chì cunnetta sti 3 centri duveria esse custruitu ùn importa ciò chì".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*