Konya Karaman YHT Line hà annunziatu a data per esse in serviziu

Konya Karaman YHT Line hà annunziatu a data per esse in serviziu
Konya Karaman YHT Line hà annunziatu a data per esse in serviziu

"Quandu serà aperta a Linea di u Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman (YHT)?" quistione hà trovu a so risposta. Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu a dichjarazione prevista.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà scontru cù i travagliadori di l'autostrada in Bolu prima di l'annu novu. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà scontru cù i travagliadori chì travaglianu in a Direzzione Generale di u Capu di l'Operazione di Mantenimentu di l'Autostrade, hà annunziatu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità Konya - Karaman serà messu in serviziu l'8 di ghjennaghju, dopu una visita à u Centru di Operazione di Tunnel di Bolu Mountain. .

Karaismailoğlu hà dettu: "L'annu 2022 serà un annu impegnatu per noi per compie i prughjetti esistenti è implementà i novi. Apriremu u nostru Ponte Çanakkale di u 1915 è l'autostrada Malkara Çanakkale, chì serà unu di i simboli centenari di a nostra Republica, in u primu trimestre di u 2022. U Prughjettu Kanal Istanbul, chì avemu principiatu in 2021, serà unu di i nostri agende più impurtanti in 2022, induve acceleremu u prugressu di u prugettu. Cù Kanal Istanbul, purteremu un novu soffiu à u trasportu marittimu mundiale. Aumenteremu a dominanza logistica di Turchia in i mari. Metteremu in funzione a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas à a fine di u 2022. Mettemu in serviziu u nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità Konya - Karaman l'8 di ghjennaghju. Facemu e nostre linee di Trenu à Alta Velocità più efficaci in a strada per diventà una superpotenza logistica, è l'utilizaremu per u trasportu di merci ".

"I nostri treni elettrici naziunali seranu nantu à i binari"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i treni elettrici naziunali seranu nantu à i binari in 2022, è hà dettu: "Lascemu un annu forte per i sistemi ferroviari urbani, in più di i nostri investimenti ferroviari chì avemu finitu, prugressu è pianificatu à scala naziunale. A cuntribuzione di i sistemi ferroviari urbani à l'ecunumia è l'ambiente hè à un livellu chì ùn pudemu micca ignurà. Avemu 10 prughjetti in custruzzione in sei pruvince. L'annu 2022 serà un annu in quale prughjetti assai grandi è impurtanti di u sistema ferroviariu urbanu seranu realizati. Inoltre, l'annu prossimu, i nostri treni elettrici naziunali seranu nantu à i binari. Continueremu i scuperte chì avemu fattu in e ferrovie, chì avemu dichjaratu cum'è zona di riforma in 2021, in u novu annu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*